3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 2 mei 2010 om 17:27
Mag ik even jullie mening.. ik had gisteren een feestje van mijn oude buuf ( nu nog steeds de buuf van Ex) Mini mocht bij ex/papa slapen zodat ik naar dat feestje kon.. dus ik heb haar gisteren na zwemles daar gebracht.. ga 's avonds opgedirkt naar dat feestje toe.. 2100 uur... ben net binnen.. hangt ineens Mini aan mijn benen.. he Mama..... komt doodleuk ex met nieuwe liefje en mini nog even feliciteren en een borrel halen
stond ik daar .. bizarre situatie.. en ik heb ook even duidelijk gemaakt dat ik het onverantwoordelijk vind dat ze nog op was... duh!
stond ik daar .. bizarre situatie.. en ik heb ook even duidelijk gemaakt dat ik het onverantwoordelijk vind dat ze nog op was... duh!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 2 mei 2010 om 17:34
Poeh Freak! Wil je echt mijn eerlijke mening?
Ik zou het niet zo'n punt vinden eigenlijk. Het zijn immers ook zijn buren. En dat nieuwe liefje, ja lastig, maar ze hoort er wel bij immers nu, al had ik het persoonlijk handiger gevonden dat zij nog niet was meegegaan eigenlijk.
Enne... 21 uur Mini nog op valt wel mee toch? Ze heeft vakantie neem ik aan?
En ik zeg dit niet om je te pesten hoor!
Ik zou het niet zo'n punt vinden eigenlijk. Het zijn immers ook zijn buren. En dat nieuwe liefje, ja lastig, maar ze hoort er wel bij immers nu, al had ik het persoonlijk handiger gevonden dat zij nog niet was meegegaan eigenlijk.
Enne... 21 uur Mini nog op valt wel mee toch? Ze heeft vakantie neem ik aan?
En ik zeg dit niet om je te pesten hoor!
zondag 2 mei 2010 om 17:34
Ach een keer wat later naar bed is niet erg.. maar dat hij gewoon het lef had om met haar en nieuwe liefje ook even te komen buurten.. ik had Loeder en Mini thuis gelaten en in mijn eentje even een borrel gehaald.. vond het nogal een rare situatie.. om daar zo met z'n allen te staan.. en ook wel confronterend als ik eerlijk ben!
zondag 2 mei 2010 om 17:35
quote:vivafreak1 schreef op 02 mei 2010 @ 17:27:
Mag ik even jullie mening.. Mijn mening? Belachelijk! Je brengt Mini naar haar vader zodat je zonder mama verplichtingen naar die borrel kan, en dan komen ze alsnog opdagen. Het stoom zou uit mijn oren komen!
Dat naast het feit dat je onverwachts geconfronteerd wordt met ex en zijn vriendin en Mini dus laat nog op was...
Mag ik even jullie mening.. Mijn mening? Belachelijk! Je brengt Mini naar haar vader zodat je zonder mama verplichtingen naar die borrel kan, en dan komen ze alsnog opdagen. Het stoom zou uit mijn oren komen!
Dat naast het feit dat je onverwachts geconfronteerd wordt met ex en zijn vriendin en Mini dus laat nog op was...
zondag 2 mei 2010 om 17:37
mmm Minny het stoom kwam ook wel even uit mijn oren hoor.. toen ze weggingen.. Mini wou namelijk niet mee maar bij mij blijven.. en Loeder pakt haar op en lopen zo weg... mmmm lastig zeg maar!
Heb het ook niet laat gemaakt.. had het wel een beetje gehad daarna eigenlijk!
Heb het ook niet laat gemaakt.. had het wel een beetje gehad daarna eigenlijk!
zondag 2 mei 2010 om 17:37
zondag 2 mei 2010 om 17:43
Weet ik LieverTs.. het gaat ook makkelijker worden.. en uiteraard zeiden de gasten.. op andere buuf na er niets over.. geeft niet.. heb een wijntje genomen .. even gedanst en gekletst en gedaan of het normaal is voor me en was om 2300 uur weer thuis.. en toen lekker even gebept met vriendin... en hoppa.. klaar!