3000+ deel 49
zaterdag 1 mei 2010 om 22:33
Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.
Welkom.
Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.
Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.
Er zijn twee regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 2 mei 2010 om 17:54
quote:minny schreef op 02 mei 2010 @ 17:49:
Oei, daar zou ik ook nerveus van worden Floor!
Raar hè! Ik kan daar helemaal niks mee. Heel veel mensen willen graag een grote geldprijs winnen. Ik moet er echt niet aandenken. Ik ga daar heel erg ongelukkig van worden, want je 'moet' er wat mee. Ik ervaar een raar soort rust als aan het eind van de maand ons geld op is.
We kunnen hoeven nergens heen, we hoeven niks te kopen, we hoeven niet te boeken, want op = op. Met een fles slechte wijn, een pakje shag en eten en drinken voor de kinderen ben ik dan heel erg gelukkig.
Ik houd van de eenvoud.
Oei, daar zou ik ook nerveus van worden Floor!
Raar hè! Ik kan daar helemaal niks mee. Heel veel mensen willen graag een grote geldprijs winnen. Ik moet er echt niet aandenken. Ik ga daar heel erg ongelukkig van worden, want je 'moet' er wat mee. Ik ervaar een raar soort rust als aan het eind van de maand ons geld op is.
We kunnen hoeven nergens heen, we hoeven niks te kopen, we hoeven niet te boeken, want op = op. Met een fles slechte wijn, een pakje shag en eten en drinken voor de kinderen ben ik dan heel erg gelukkig.
Ik houd van de eenvoud.
zondag 2 mei 2010 om 17:54
zondag 2 mei 2010 om 17:59
zondag 2 mei 2010 om 18:05
zondag 2 mei 2010 om 18:05
Wat een warm onthaal! Ik vind het trouwens heerlijk om weer thuis te zijn. Ik heb 3 weken in NL gezeten. Dat moesten er trouwens twee zijn, maar de aswolk gaf me een week extra vrij. Toen ik eindelijk thuis was, stond bezoek uit NL dezelfde dag op de stoep. Dus ik heb vorige week een week lang all toeristische attracties weer eens gezien, ben iedere avond uit eten geweest en heb ook nog gewerkt tussen de bedrijven door. Dit is serieus mijn eerste vrije avond alleen, ZO LEKKER!!!
Een grote geldprijs hoef ik niet te winnen, maar elke maand een paar honderd euro erbij is toch wel fijn vind ik. Hoewel ik niets te klagen heb hoor, ik heb genoeg omvan te leven.
Een grote geldprijs hoef ik niet te winnen, maar elke maand een paar honderd euro erbij is toch wel fijn vind ik. Hoewel ik niets te klagen heb hoor, ik heb genoeg omvan te leven.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
zondag 2 mei 2010 om 18:06
10.000 pm zou ik ook wel lekker vinden hoor, maar die gaan ws ook steeds sneller op...naar mate je eraan gewend raakt.
Ik merk het hier ook, ons salaris en de laatste jaren meer dan verdubbelt maar toch houden we niet eens zo gek veel over.
Maar ik zou het zo aan jou geven hoor Minny, voor je dochter, eerlijk waar.
Ik merk het hier ook, ons salaris en de laatste jaren meer dan verdubbelt maar toch houden we niet eens zo gek veel over.
Maar ik zou het zo aan jou geven hoor Minny, voor je dochter, eerlijk waar.
zondag 2 mei 2010 om 18:07
quote:minny schreef op 02 mei 2010 @ 18:01:
Ik zou genoeg willen winnen om hulp in huis te halen voor Mini en dat soort dingen, dus 10.000 per maand zou geweldig zijn. Gewoon, zodat ik mijn kind weer thuis heb. Van geen geld word ik niet happy...
Ik snap het Minny. Ik zeg het ook niet om naar te doen ofzo. Ik heb zelf jarenlang een minimum inkomen gehad en weet hoe lastig het is.
Heb je wel eens geprobeerd een PGB aan te vragen? Als het een overweging voor je is, kan ik je wel helpen.
Ik zou genoeg willen winnen om hulp in huis te halen voor Mini en dat soort dingen, dus 10.000 per maand zou geweldig zijn. Gewoon, zodat ik mijn kind weer thuis heb. Van geen geld word ik niet happy...
Ik snap het Minny. Ik zeg het ook niet om naar te doen ofzo. Ik heb zelf jarenlang een minimum inkomen gehad en weet hoe lastig het is.
Heb je wel eens geprobeerd een PGB aan te vragen? Als het een overweging voor je is, kan ik je wel helpen.
zondag 2 mei 2010 om 18:11
Dank je Zus
ik was ook best trots op mezelf!
Minny ik begrijp je hoor
Oeps Roos..
Hier precies genoeg.. weet nog niet hoe en wat als allimentatie loopt enzo.. maar ach ben met weinig tevreden
zei zij die biefstuk naar binnen aan het werken is met stokbrood kruidenboter.. nee.. zo slecht heb ik het dan ook weer niet
ik was ook best trots op mezelf!
Minny ik begrijp je hoor
Oeps Roos..
Hier precies genoeg.. weet nog niet hoe en wat als allimentatie loopt enzo.. maar ach ben met weinig tevreden
zei zij die biefstuk naar binnen aan het werken is met stokbrood kruidenboter.. nee.. zo slecht heb ik het dan ook weer niet
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd