3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
maandag 10 mei 2010 om 21:58
maandag 10 mei 2010 om 22:00
maandag 10 mei 2010 om 22:00
quote:josje37 schreef op 10 mei 2010 @ 21:58:
[...]
Ja vooral doen en vooral zeggen dat je het harde werken niet meer ziet zitten en de kantjes eraf gaat lopen. Ik heb het wel helemaal in mn hoofd zitten hoor.. En ik hoef er niet voor te liegen! Ik heb er zin in om weer lekker in een team te werken, en mn best te doen voor de klanten! Ik weet nu wat het kost als een werknemer een half uur per dag niks doet, dus dat verantwoordingsgevoel kan ik ze wel melden
[...]
Ja vooral doen en vooral zeggen dat je het harde werken niet meer ziet zitten en de kantjes eraf gaat lopen. Ik heb het wel helemaal in mn hoofd zitten hoor.. En ik hoef er niet voor te liegen! Ik heb er zin in om weer lekker in een team te werken, en mn best te doen voor de klanten! Ik weet nu wat het kost als een werknemer een half uur per dag niks doet, dus dat verantwoordingsgevoel kan ik ze wel melden
maandag 10 mei 2010 om 22:03
Lieve meiden, ik ga er van tussen. Ik moet mn blommetjes oogsten op de boerderie, en dan de keuken opruimen en dan richting mand.
Heerlijk om weer even met jullie te kwekken
Nootje... wanneer kom je eens op de chat bij FV? Ben erg benieuwd hoe het met je gaat
Tot de volgende keer lieverds.. en zodra er nieuws is van mn sollie dan laat ik het weten!
Heerlijk om weer even met jullie te kwekken
Nootje... wanneer kom je eens op de chat bij FV? Ben erg benieuwd hoe het met je gaat
Tot de volgende keer lieverds.. en zodra er nieuws is van mn sollie dan laat ik het weten!
maandag 10 mei 2010 om 22:06
quote:vivafreak1 schreef op 10 mei 2010 @ 22:05:
Dag lieve Bi.. en laat die boerderie!
Kom eens vaker hier
Dat geeft echt veel meer plezier!
Ik doe mn best lieverd... maar ik ben nou eenmaal enorm hebberig en kan het niet uitstaan als ik allerlei gouden eieren enzo misloop doordat ik niet op de boerderie zit te letten
Doeidoeiiiiiiiiiii
Dag lieve Bi.. en laat die boerderie!
Kom eens vaker hier
Dat geeft echt veel meer plezier!
Ik doe mn best lieverd... maar ik ben nou eenmaal enorm hebberig en kan het niet uitstaan als ik allerlei gouden eieren enzo misloop doordat ik niet op de boerderie zit te letten
Doeidoeiiiiiiiiiii