3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zaterdag 19 juni 2010 om 15:50
nou dat zie ik niet snel gebeuren... te weinig samenspel en controle... ze zijn te haastig met de bal wegspelen... hebben niet de rust om te kijken en dan de bal gecontroleerd te spelen... nu mis je toch de ''oude'' garde in het team... die weten die rust meestal wel over te brengen...
wrom praat ik over voetbal eigenlijk? uhhhh...
wrom praat ik over voetbal eigenlijk? uhhhh...
zaterdag 19 juni 2010 om 16:52
Oh wat een schatjes Cour!
Zo klaar met klussen... wedstrijd via radio gevolgd.. en niets gemist begrijp ik nu!
Nu even lekker in de relaxstand... lees douchen en lekker een pan mosselen koken voor mezelf... mmmmm
Vanavond vroeg naar bed! echt echt echt!!!!
Zo klaar met klussen... wedstrijd via radio gevolgd.. en niets gemist begrijp ik nu!
Nu even lekker in de relaxstand... lees douchen en lekker een pan mosselen koken voor mezelf... mmmmm
Vanavond vroeg naar bed! echt echt echt!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd