3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Succes straks Petra!!

Hee zus!
Straatje, heel erg jammer dat je besloten hebt weg te gaan van het forum.

Ik zal je missen!!

Kom je nog langs in de ondergrondse?
Hey Z&Z

Ik heb niet heel veel meegelezen hier, was verwikkeld in discussie elders, dus kan je helaas geen samenvatting geven.
Gaat Straat weg, wat heb ik gemist dan?
Wat was er dan Minny, elders?
quote:zusenzo schreef op 21 juni 2010 @ 08:22:

Gaat Straat weg, wat heb ik gemist dan?Paar pagina's terug, gistermiddag.
Ha ha, dat is een heel lang verhaal. Is nog na te lezen op napraat en vragen aan mod.
Mogguh.
Heuj.
goedemorgen
Goeiemorgen!

Ik heb de mount everwash al weer kreukelvrij in de kast liggen.
goeiemorgen!!!

Straat, jammer! En ik heb totaal niet gevolgd waar het over gaat, kom je af en toe dan nog even via de boerderiechat vertellen hoe het gaat?
Nee, die man was me toch een partij sagga! Heeft toen ik een discussie aanging meteen versterking opgeroepen waardoor ik omsingeld werd door 5 man. Gelukkig keken die ook een beetje van, tsja, wat moeten we hiermee....

Les: Ga geen discussie aan met mensen die toch niks van redelijkheid afweten en je wel boetes kunnen geven...
quote:appeltjesgroen25 schreef op 21 juni 2010 @ 09:03:

Goeiemorgen!

Ik heb de mount everwash al weer kreukelvrij in de kast liggen.Ja, die moet ik vandaag nog wegwerken...
Ooh, we zijn al weer een pagina verder, refresh voor posten handig!

In ieder geval: Goedemorgen!
Ik denk dat ik vandaag maar weer es indisch ga koken, heb ik ineens zin in
Oh vertel mij wat Xion, ik had ooit een discussie met een conducteur die blijkbaar niks wist van een zomeraktie. Ik weigerde pertinent om mijn id te geven, want die boete was onterecht. Stonden er op het station in mijn woonplaats serieus 5 wouten te wachten, 3 ns beveiligingsmedewerkers en nog een paar kiosk medewerkers met pauze of zo. En het meneertje dat conducteur zich voelde....zelfingenomen zak! Agent luisterde niet eens naar mijn verhaal maar maakte me wel mijn id afhandig en schreef een boeite uit. Die ik dus niet hoefde te betalen uiteindelijk want het was onterecht. Oh wat had ik zin om die vent in zijn smoel te spugen...met zijn triomfantelijke rotkop...
quote:mamalief schreef op 21 juni 2010 @ 09:13:

Ik denk dat ik vandaag maar weer es indisch ga koken, heb ik ineens zin in
En ik moet me op de bill-mountain storten vandaag, de everwash is al weg hier.
quote:en paar kiosk medewerkers met pauzeDie zijn het gevaarlijkst!!!
quote:Xion schreef op 21 juni 2010 @ 09:15:

[...]

Die zijn het gevaarlijkst!!!Wel irritant in elk geval. Ach wat hadden de heren en enkele dame een plezier, met zijn allen een meisje van 1.58 etteren. Klootzakken...

Mijn klacht was dan weer minder grappig voor ze, want ik had vet gelijk
Hahaha, er zou een wet moeten komen dat je als je omsingeld wordt, omsingeld wordt door mensen die even hoog zijn! (ik ben 1.94m)

Ik krijg ook wel gelijk aangezien ik mijn bat niet heb kunnen opladen en dus blijft het een intentie. En laat dat nou niet strafbaar zijn!

Daarnaast heb ik geen volledige verklaring mogen afleggen en wilde hij zich niet identificeren toen ik zijn naam vroeg. (en laten ze dat nou weer verplicht zijn).
Ja, ik heb naam en toenaam van conducteur ook gevraagd, en niet gekregen. Agent beet me nog toe dat conducteur buitengewoon ambtenaar was, waarop ik zei dat ie voornamelijk buitengewoon irritant was en ook buitengewoon zelfingenomen voor iemand die de rest van zijn leven heen en weer reist maar nergens komt. Toen ben ik maar gegaan voordat ik een boete kreeg voor belediging, al had ik die met een vette grijns betaald op dat moment
Goedemorgen!

Hier zometeen weer jobcoach gedoe/gezeik.. blegh!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh vertel eens, waarom is dat gezeik?

*gaat notities maken, altijd handig voor studie*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven