3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
En het is besmettelijk!

Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 oktober 2010 @ 18:46:

[...]





Roze is al erg genoeg volgens mij, met geruit schapenvachtje:)Ernstig ja, zeer ernstig
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 18:32:

Marmotje, ik zou me ook rot schamen als ik een snuggie zou hebben. Dat vertel je toch niemand?Jullie durfde ik het wel te vertellen!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En dinges....ehhh....Sgaaplief vind dat goed dat je die dingen draagt??



Damn die man moet wel echt gek geworden zijn van je houden zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 28 oktober 2010 @ 18:49:

[...]





Jullie durfde ik het wel te vertellen!



Hier zijn je geheimen veilig hoor.



*belt krant van Himastad* Ghehehe
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 18:49:

En dinges....ehhh....Sgaaplief vind dat goed dat je die dingen draagt??



Damn die man moet wel echt gek geworden zijn van je houden zeg. .



ik gok op beide
Alle reacties Link kopieren
ja, echt! Snuggie-Kama Sutra!

Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 18:49:

Damn die man moet wel echt gek geworden zijn van je houden zeg.



*zingt 'had ik maar ieeeeemand om van te houdeeeeeen*



En tot die tijd draag ik heul privé mijn S.!

Bij een lekkere leuke vent wordt de S. heel snel ingeruild voor mooie lingerie heur!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 oktober 2010 @ 18:51:

[...]

.



ik gok op beide Maar wat is de oorzaak en wat is het gevolg he?
Alle reacties Link kopieren
Friez!!! Waar vind je het weer zeg.



Mehn, een snuggie is toch zo libidokilling als eh.....als een snuggie!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 18:52:

[...]





Maar wat is de oorzaak en wat is het gevolg he?
Goediefning!! Ik ben van de Duyvis....





Ieeeeuuwwww.... ik zie Snuggie-sex... en dat gaat NIET samen. Je hebt óf een Snuggie... óf sex!
Alle reacties Link kopieren
Fries, ik wil niet eens weten waar je het vindt



.
En ik heb geen Snuggie
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me trouwens niks, kama sutra'en. Laat staan met een snuggie-met-klitteband her en der.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
En Vin, bedankt voor je verlofinfo!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 18:53:

Friez!!! Waar vind je het weer zeg.



Mehn, een snuggie is toch zo libidokilling als eh.....als een snuggie!Nou idd, Libidokilling. Daarom was ik ook erg verbaasd over de Kama
Maar wel nieuwe batterijen voor de afstandsbedieding van de TV boven... das dan wel weer jammer!
Goed.. ik ga even bijlezen
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 18:54:





Ieeeeuuwwww.... ik zie Snuggie-sex... en dat gaat NIET samen. Je hebt óf een Snuggie... óf sex!Psies, dat zeggik.
Alle reacties Link kopieren
Bi, je hebt mail!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 18:51:

ja, echt! Snuggie-Kama Sutra!

[afbeelding]







*veegt tranen van haar Snuggie*
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 18:54:

Ieeeeuuwwww.... ik zie Snuggie-sex... en dat gaat NIET samen. Je hebt óf een Snuggie... óf sex!In dat geval heb ik al veels te lang een onzichtbare snuggie...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 18:55:

[...]





Libidokilling.



Leuk woord he als je haastig typt met stramme vingers.

Spellingscontrole is overspannen hier nu
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 28 oktober 2010 @ 18:56:

[...]





In dat geval heb ik al veels te lang een onzichtbare snuggie... Ik zou net zeggen: Ik heb geen Snuggie én geen sex!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven