3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
libidokilling libidokilling libidokilling libidodkilling libikolingen

linbidoliking



wordt steeds moeilijker
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Snuggie én sex!



Niet tegelijk, dat dan weer niet



Moet wel zeggen dat ik hem de Snuggie horror heul snel kan laten vergeten door in een supersexy lingeriesetje voor zijn neus te huppelen
Alle reacties Link kopieren
Staat hiernaast een nieuw topic "winterjas met lange mouwen" zal ik adviseren om een snuggie te kopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 18:59:

Staat hiernaast een nieuw topic "winterjas met lange mouwen" zal ik adviseren om een snuggie te kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ja, zou ik doen. Ooit een winterjas met korte mouwen gezien??
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 28 oktober 2010 @ 18:59:

Ik heb een Snuggie én sex!



Niet tegelijk, dat dan weer niet



Moet wel zeggen dat ik hem de Snuggie horror heul snel kan laten vergeten door in een supersexy lingeriesetje voor zijn neus te huppelen



Dat heb je aan onder je snuggie?





Is een snuggie niet eigenlijk een burkavooropdebank?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 18:54:

Goediefning!! Ik ben van de Duyvis....





Ieeeeuuwwww.... ik zie Snuggie-sex... en dat gaat NIET samen. Je hebt óf een Snuggie... óf sex!GRIJNZ
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 19:00:

Ja, zou ik doen. Ooit een winterjas met korte mouwen gezien??



Ja!



Bijna alle wintermode tegenwoordig is met korte mouwen.

Of het is bedacht door iemand met hele korte armpjes of de crisis heeft toegeslagen in de confectie-industrie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn tas weer pakken, en op zoek naar een douche.



Tot later..
Alle reacties Link kopieren
Pffff ... ik heb geen snuggie en dus wel....
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 19:01:

[...]





Dat heb je aan onder je snuggie?





Is een snuggie niet eigenlijk een burkavooropdebank?Nee joh! ik hou Snuggie en sex puur gescheiden!
Alle reacties Link kopieren
Even mijn dagelijkse portie 3000 opsnuiven
Alle reacties Link kopieren




Mooie lingerie.... snuggie erover... en verleiden maar....
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog: als ik géén Snuggie aanheb weet man wat hij kan verwachten
Alle reacties Link kopieren
Toch eens voorstellen dan maar
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 19:04:

Ik ga mijn tas weer pakken, en op zoek naar een douche.



Tot later..Je bent het weekeind, je weet wel waar, van harte welkom om te douchen hoor:)
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 28 oktober 2010 @ 19:07:

Sterker nog: als ik géén Snuggie aanheb weet man wat hij kan verwachten
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 28 oktober 2010 @ 19:07:





Mooie lingerie.... snuggie erover... en verleiden maar....Wel een goed idee! dat verwacht hij nooit!
Friezzz... ziet er echt netjes uit!! Gaaf met die grijze band tussen het wit!
Freaky... je bent net op tijd... er is weer 'broermail'
Broermail



Salaam !



With all the checkpoints we, Maarten and me, we changed jobs.

Maarten is in real life fotographer but with the almost paranoid police here (fotograph ? what do you fotograph ? newspaper ? and you hear them thinking, o boy, a fotographer ... ) Maarten is now a low risk computer analizer.

I used to fill in writer as a job, nice short and easier to explain then employee in the harbour.

Writer ? What do you write ? Not about us huh you hear them think or in a newspaper, even worse !

So I decided to become a ...



Clown !



Hahaha, fun starts when we enter a checkpoint now.

And when they ask our jobs when it is my turn we must try not to laugh ...

Clown ? What's that ?

We tried to explain the circus but without result.

Maybe I have to buy a red nose haha.

But comedian they know as a job and is accepted.



We are now in Dakhla.

Lonely Planet wrote : Marrakesh is for tourists, Dakhla for travellers.

And we believe that.

To come here, cycling through the western Sahara, an endless road, you do not for fun or for sightseeing.



We travel fast, doing 120 to 150 km a day.

If the wind is good which he, thank God, most of the time is.

Strong too, 5 or 6 bft. Good for doing 30 km an hour !



Tomorrow we will cycle to Nouadibou, 460 km in 4 day's and then we are in Mauritanie !



Looking forward to it !



Greetings from a sunny Sahara
Alle reacties Link kopieren
quote:FrreaK schreef op 28 oktober 2010 @ 19:08:

Toch eens voorstellen dan maar Weet ie nog niet hoe je heet dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 oktober 2010 @ 19:08:

[...]





Je bent het weekeind, je weet wel waar, van harte welkom om te douchen hoor:)Mooi, ik zou het net aanbieden maar dat hoeft nu niet meer
Alle reacties Link kopieren
Geweldig Bi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven