3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
goed idee bi

maar ik ga zo naar de kroeg en ik begreep dat hij met een vriend wat ging drinken, misschien kom ik hem dan nog tegen :-)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
herkenbaar voor wie marmot?
Oww dat zou wel enorm toevallig zijn Marmul
Alle reacties Link kopieren
als je jouw posts achter elkaar leest is wel duidelijk wat je het over hebt ja.
Alle reacties Link kopieren
voor hem als hij googled, nu ik dit zeg vraag ik me af waarom iemand dat zou doen....



ik = muts
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Weekend! En ik moet rapporten schrijven
Ik denk dat er vandaag nog minstens 40.000 dates afgezegd worden omdat iemand zich brak voelt Marmul... heel Nederland is grieperig geloof ik.
Getver Vera... gelijk doen, dan heb je t maar gehad!
Alle reacties Link kopieren
das waar bi, maar toch
a docter a day keeps the apple away
Ik bedoelde ivm herkenbaarheid Marmul... dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken...



en verder is het natuurlijk gewoon



Alle reacties Link kopieren
succes vera
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Nou Bianc, ik moet vanavond wel beginnen want ik denk dat ik er serieus he hele weekend voor nodig heb. Onze rapporten zijn nogal grondig.
Oeiii Vera dat is dan nie fijn nie!!
Ik ga even GTST kijken



Tot strakkiessss
Alle reacties Link kopieren
ThanX Marmul! Ik zou naar die kroeg gaan, recht op je doel af. Moet die griet maar niet ziek worden. En als ie haar echt leuk vindt, zou hij niet gezellig de kroeg in gaan vanavond, maar treurig thuis op de bank blijven zitten
Ik heb zojuist een Klachtenmail naar de ret gestuurd. Deze week is het letterlijk elke dag gebeurd dat ik een aansluiting mis omdat er eerdere problemen zijn geweest met de metro. Nu mis ik weer mijn bus die maar 1 keer per half uur rij grrr
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ineens overal op het forum ene MissK tegen en dat is nou niet bepaald het zonnetje in huis.



Afzeiken en sjagrijnen is mijn taak hier, weg met de indringert
En hallo natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
zo is dat vera!



en trouwens!
BAM ik zal haar wegjagen als ik haar tegen kom ok? Hoe haalt ze het in haar hoofd!!!
Alle reacties Link kopieren
dat ga ik zo ook doen, wacht ff tot een vriend mij ophaalt



balen dat je het hele weekend bezig bent!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
das balen iebs!



ik hoop voor je dat ze er ook echt iets mee doen ...
Hoewel ik je heel correct en helder vond reageren vandaag op het isa topic helemaal niet afzeiken (zo reageer je natuurlijk veel vaker maar nu viel het me toevallig op)
Alle reacties Link kopieren
Is goed Iebeltje, bedankt.

Zal ik de metrobustrein een schop geven als ik die tegenkom oké?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven