3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
ik onthoud de naam bam!



hoe durf ze!
Dat zal vast niet appel maar heb mijn woede nu niet opgeslokt maar een keurig mail gestuurd nog even hier zeuren en dan is de woede wel weer weg



hoest met jou vandaag?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 28 oktober 2010 @ 20:07:

Hoewel ik je heel correct en helder vond reageren vandaag op het isa topic helemaal niet afzeiken (zo reageer je natuurlijk veel vaker maar nu viel het me toevallig op)



Goh.







Correct en helder, tsjong.



Alle reacties Link kopieren
Waar schrijft MissKatie?
Alle reacties Link kopieren
dat vroeg ik me ook al af
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
BadAss, 65 seconden geleden Is goed Iebeltje, bedankt.

Zal ik de metrobustrein een schop geven

als ik die tegenkom oké?





en die ga jij echt tegen komen daar in dat gat?
Alle reacties Link kopieren
Verrek, ze hebben een nieuw decor in GTST. Inclusief paardenkop.
Alle reacties Link kopieren
ikbenikenbenertrotsop, 2 minuten geleden Dat zal vast niet appel maar heb mijn

woede nu niet opgeslokt maar een keurig

mail gestuurd nog even hier zeuren en dan

is de woede wel weer weg



hoest met jou vandaag?





ja, dat lucht wel op ja!





gaat wel vandaag. heb best veel gedaan vandaag
Alle reacties Link kopieren
paardenkop graafje? wie?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 28 oktober 2010 @ 20:10:





en die ga jij echt tegen komen daar in dat gat? Tuurlijk niet anders had ik het niet gezegd natuurlijk he.
Alle reacties Link kopieren
Appel, zit je te kijken? Noudster stond toch net met hoe-heet-het-mokkel-met-snuggie-hoofd-ook-al-weer te kletsen, in de paardenstal en daarin stond een paard maar je zag alleen zijn hoofd maar wat heen en weer wiebelen. Alsof hij dacht, waarom ik? Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Correctie: Ik heb MissK even geloept en het valt reuze mee. Vast ongesteld vandaag en dat moest ik net weer lezen en te snel conclusies getrokken, excuses.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand trouwens al de nieuwe cd van Sieneke gekocht? Shalalie, shalala, en het houdt niet op....
Alle reacties Link kopieren
sorry ik hou niet van sieneke en haar muziek
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 20:16:

Heeft iemand trouwens al de nieuwe cd van Sieneke gekocht? Wat denk je nou zelf?
Alle reacties Link kopieren
bam, ik heb dezelfde irritatie maar dan bij een andere forumster.
Alle reacties Link kopieren
wie appel wie?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, 2 minuten geleden Heeft iemand trouwens al de nieuwe cd

van Sieneke gekocht? Shalalie, shalala, en

het houdt niet op....





hebbuhhhhh!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 20:17:

[...]





Wat denk je nou zelf? Zit je erg hard mee te zingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 28 oktober 2010 @ 20:18:

bam, ik heb dezelfde irritatie maar dan bij een andere forumster.Geeft niks hoor Appel, er zijn meer mensen allergisch voor mij
Alle reacties Link kopieren
hmm.. dat heb ik net niet gezien graafje
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 20:19:

[...]





Zit je erg hard mee te zingen? Nee heel zachtjes, dankzij jou zit het kutlied weer in m'n hoofd en ik had het zo goed verdrongen
Alle reacties Link kopieren
zal ik zeggen wie?

maar dan haal ik het daarna weer weg
Alle reacties Link kopieren
Ja! Do tell!
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven