3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Leuk ibi! slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
Doe je je kont dan ook aan Iebeltje?
Truste Iebje



Vin... jij zegt tegen mij altijd dat je niet leuk bent en nu blijk je wel leuk te zijn?
Ik ga een brok marsepein in kleine stukjes hakken en verorberen!
Mjammieeee
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 23:04:





Na 18 jaar samenzijn vind ik het nog steeds leuk met Graaf dus dat prefereer ik boven single zijn.



Das een goed teken, houwe zo!



Ik wist niet helemaal wat ik prefereerde (moeilijk woord, copy-paste) maar die keus werd voor me gemaakt.



Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker nu dus was een onnodig wrede eye-opener.
Sieneke op TV Bam!! Bij HvN
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook gelijk Bi, ik ben niet leuk. Uiterlijk niet, karakter niet, ik ben een takkewijf. Maar ja, volgens zeggen ben ik veel te onzeker en lul ik uit mijn nek......
Alle reacties Link kopieren
Lekkâh Bi!
Wat weet je nog niet zeker Bam?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:06:

Sieneke op TV Bam!! Bij HvN Shalalie shalala, krijg het niet uit mijn kop....
Die accordeon is wel heuul mooi!!
Haha reken maar dat ik zo ga zullen al die kinderen geweldig vinden! Nu ga ik echt truste alvast
Ik geloof dr niks meer van Vin!
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt niet leuk en niet makkelijk BAM.



Marsepein? Hmmm, ehm, nee niet lekker..... *grmbl, ik wil ook maar wil het niet en heb het gelukkig niet*
Alle reacties Link kopieren
Trusten Ibi.



Is Egel er nog of heb ik haar welterusten niet gezien? Dan alsnog trusten Egeltje.
Alle reacties Link kopieren
krijg smsje van Chooc, haar foon wil haar niet meer internet laten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik zit Pauw & Witteman te kijken, djieeezz wat een muts daar zeg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Ibi.
Ik kijk even met je mee Roos....





*zoekt muts*
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 23:08:

Ik geloof dr niks meer van Vin!OH!?
Alle reacties Link kopieren
Zit Jackass te kijken. Is het de moeite waard om te zappen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar bed, lekker tv kijken en dan slapen!



Truste allemaal!
Alle reacties Link kopieren
muts is al weer weg Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zit op Graaf te wachten. Ehm niet op Graaf hoor maar op de bank maar totdat Graaf thuiskomt. Denk leg het maar uit voordat jullie gaan denken (zeker degene die mijn foto's hebben gesneupt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven