3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
voor mij wel pop,

ik lig er eigenlijk nooit voor 12 uur in. maar ik denk dat ik nog even een kort filmpje kijk en er dan in duik. val om van de slaap
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
lekker koese!
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker allemaal
a docter a day keeps the apple away
Sjee Pop ik word al moe als ik zie wat je allemaal moet doen.



Raak je nooit in de war? Pop in bed.. uk naar de bso... dat soort dingen?
Truste Mul





Zo... ik mag ook even zitten van me, myself and I
Biet, hoe staan de zaken?
Vil... alles flex



20 december gaan we verhuizen



En bjij jou?
Hoi



Sorry voor de late reactie, maar nogmaals van harte met jullie nieuwe onderkomen, geweldig





Hier gaat het nu wel weer prima, helaas ben ik weer aan de primitieve papieren sigaretten :(



Morgen moet ik van alles en nog wat bellen, instanties die hun werk niet goed doen of mij om de tuin proberen te leiden, zoals de koninklijke P Nederland de KAA PEE ENN
Biet, wat je carriere betreft, ben je nog op die andere afdeling terecht gekomen?
Oww jee Vil.. dat zijn niet de leukste klusjes!



Ik ben aan het zoeken naar een energieleverancier... maar ik heb last van bomen en een bos enzo
Oef ja, nou negeer die Nederlandse Energie Maatschappij maar want die heeft een erg agressieve aanpak van klanten werven.



Ik heb die van mij laten meeverhuizen, dacht dat makkelijk was, maar nu blijkt dat die sukkels toch de facturen naar mijn oude adres hebben gestuurd dus de kosten zijn opgelopen en ik kreeg een alarmerende email van ze.

Natuurlijk heb ik gebeld, boos, en gister zou ik de wat afgeslankte versie van dat factuur ontvangen, NOT....
Dus:



Nederlandse Energie Maatschappij



Nuon
Maar wel vind ik dat de Nuon de leukste reclame heeft met "Niemand"
Das inderdaad kut Vil... denk je het goed geregeld te hebben en dan krijg je dat!



Ik ben dr nog niet uit, morgen nog even verder googlen



Waar ik wel uit ben... is dat ik naar mn mand ga. Morgen weer vroeg op en door de kou naar mn werk... brrrrrrr





Truste lieve maisjes
Weltrusten en sweet dreams
Ik ga ook en laat het spaarlampje wel eventjes branden



Alle reacties Link kopieren
Trusten
Alle reacties Link kopieren






ik had verwacht dat er al een nieuw topic zou zijn.

valt weer tegen dus..
Alle reacties Link kopieren
roosje, wondroos is nie leuk nie.

balen zeg! dat word inderdaad verplicht forummen!
Goedmeurning!



Ik ga mn berenvel en bontmuts aan- en op doen... het is zó koud buiten, gevoelstemperatuur -13



Fijne dag allemaal en tot vanaaf!!



Help me herinneren dat er vanavond een film komt die ik wil zien. Hij begint om 20.30 maar ik weet niet meer hoe hij heet
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Warm aankleden vandaag meiden.




Roosje Beterschap met je zielige been..



Bietje Helemaal toppie van nieuwe huis.



En hier is het lekker weer



Iedereen een fijne dag.
:hallo:



Vandaag niet werken, hoera!



Luun, jij lekker weer in Griekenland en wij straks gezellig schaatsen



Ik ben nog niet buiten geweest maar het waait hard en ziet er erg koud uit.

Straks ga ik maar eens even door de vriescel wandelen.
Alle reacties Link kopieren


ik heb heerlijk geslapen



ze zijn voor mijn huis aan he damwanden trillen. Wat een irritant geluid
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven