3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
woensdag 1 december 2010 om 10:11
woensdag 1 december 2010 om 10:53
nog hetzelfde
voordeel van die AB is wel dat ik echt op vaste tijden moet eten en niet kan gaan snaaien. 4x per dag en een uur voor het eten of 2 uur na het eten
hoest met jouw darmen?
(nog ff en we kunnen naar Gezondheid verhuizen "rolt met ogen"
voordeel van die AB is wel dat ik echt op vaste tijden moet eten en niet kan gaan snaaien. 4x per dag en een uur voor het eten of 2 uur na het eten
hoest met jouw darmen?
(nog ff en we kunnen naar Gezondheid verhuizen "rolt met ogen"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 1 december 2010 om 11:03
woensdag 1 december 2010 om 12:28
Hello!
Roosje, moest je gisteren niet ff lachen toen je hoorde dat het wondROOS was? Dat je meteen dacht aan viva?
Maar wel vervelend mop Ik vind het thuis heerlijk maar niet als ik verplicgt thuis moet blijven. En al helemaal niet met een pootje omhoog! Heeft de HA ook aangegeven hoe lang het 'normaal' duurt? Want ik las (toch?) dat je niet 10 dagen stil moet zitten?
Beterschap dan maar he, dikke want je kan toch geen kant op
Roosje, moest je gisteren niet ff lachen toen je hoorde dat het wondROOS was? Dat je meteen dacht aan viva?
Maar wel vervelend mop Ik vind het thuis heerlijk maar niet als ik verplicgt thuis moet blijven. En al helemaal niet met een pootje omhoog! Heeft de HA ook aangegeven hoe lang het 'normaal' duurt? Want ik las (toch?) dat je niet 10 dagen stil moet zitten?
Beterschap dan maar he, dikke want je kan toch geen kant op
woensdag 1 december 2010 om 13:15
het is heel lastig vin, ik heb geen energie om dingen te doen, maar moet heel veel doen. Al die medicijnen nemen is erg vervelend en moet ook heel de dag nadenken of ik wel genoeg gedronken heb en wanneer ik welk medicijn moet nemen.
De huisarts zegt dat het zelf beter zal gaan zodat ik kan afbouwen. Ik weet vooral niet goed wat ik moet doen om weer fitter te worden.
en sgaap als je nu al klaar bent met de winter kan je maar beter emigreren
De huisarts zegt dat het zelf beter zal gaan zodat ik kan afbouwen. Ik weet vooral niet goed wat ik moet doen om weer fitter te worden.
en sgaap als je nu al klaar bent met de winter kan je maar beter emigreren
a docter a day keeps the apple away
woensdag 1 december 2010 om 14:43
Even vlug een bakkie koffie en forummen!
Heb de sintkado's voor de clienten in huis, straks nog even inpakken en labelen en dan kunnen ze vrijdag mee naar mijn werk!
Heb net met grote pop een surprise gemaakt: een stokpaard met in zijn buik een kado en met een gedicht erbij dat het paard ziek is en geopereerd moet worden (het meisje waar het voor is wil dierenarts worden)
Straks grote pop naar sintfeest op de bso brengen, zelf even zuurkoolschotel maken en even geniet-tijd met ukkepop!
Ik hoop dat het vanavond ook nog lukt om te daten met Evy!
woensdag 1 december 2010 om 16:11
Marmot het is dus erg lastig. Je moet het de tijd gunnen maar die heb je eigenlijk niet.
Sgaaaaapie, koud he?
Zojuist het sintfeest op de BSO gehad voor Minigravin. Was van 2 tot 4. Vond het eigenlijk te lang. Ze is al zo moe en zo hyper van deze spannende dagen. Ze blijkt ook niet de enige zijn die helemaal kapot is en strontvervelend is thuis. En dan vind ik het nog zielig ook maar het is wel lastig om mee om te gaan.
Sgaaaaapie, koud he?
Zojuist het sintfeest op de BSO gehad voor Minigravin. Was van 2 tot 4. Vond het eigenlijk te lang. Ze is al zo moe en zo hyper van deze spannende dagen. Ze blijkt ook niet de enige zijn die helemaal kapot is en strontvervelend is thuis. En dan vind ik het nog zielig ook maar het is wel lastig om mee om te gaan.