3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
Luun ben trots op je.



Hittegolf in Griekenland en Siberische taferelen in Engeland, Frankrijk, Polen en Nederland.......
quote:Gravinnetje schreef op 01 december 2010 @ 18:27:

Luun ben trots op je.



Hittegolf in Griekenland



en Siberische taferelen in Engeland, Frankrijk, Polen en Nederland...... .





Maar de veerboten staken, dus we hebben niks in de winkels, behalve lokale troep...

Gelukkig is de lokale wijn erg lekker
Alle reacties Link kopieren
Luun: ben zo trots op je! (wrom eigenlijk??)

En ik zit idd aan koppie soep met stokbroodje
Alle reacties Link kopieren
Ze staken altijd in Griekenland!
Luun wat ben je toch een all-round-kanjer!!





Josje Er komt nog meer sneeuw dus ik denk dat je nog een paar daagjes langer mag blijven daaro
Goedenavond allemaal!
Iebje!!!



Vrijdag naar Lange Jan!!
Hoe gaat het nou met jou lieve Ieb? Want je houdt je andere topic bij als een keurig logboek met opsomming van feiten... maar hoe het met jou gaat komt daar niet echt in naar voren...



als je het kwijt wilt tenminste he!
Bi is lief, enne nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe huis..:cheer:



Omdat ik als Digibeet mijn eerste film heb gedownload, Friez,





Enne er word hier niet meer gestaakt dan in Nederland hoor...Want in tegenstelling met Nederland krijgen de meeste mensen hier (behalve de ambtenaren) geen geld als ze staken, ziek zijn of een snipperdag willen opnemen.



Dus we staken niet, zijn nooit ziek, en hebben geen snipperdagen..



Maar we hebben wel 6 maanden vrij
Hee lieve Iebs...
Ach dat klopt bi. Daar lezen ook zoveel bekenden mee.

Ik beleef alles in een waas alsof ik geleefd word. Voel vrij weinig nog steeds. Ben wel weer onder behandeling bij ggz.



Heb hier niet meegelezen dus hoop dat alles een beetje goed gaat met iedereen.
Hih vertelde net wel dat hij snel weer moesten leren lopen voor de Efteling was helemaal verbaasd dat hij met bed en al ging de schat
Dat kan ik me voorstellen, dat je in een soort waas zit.



Wel goed dat je voor jezelf onder behandeling bent.. dat wilde ik namelijk eigenlijk vragen.. maar het klinkt zo 'moederig' om steeds te vragen of je wel goed eet en goed voor jezelf zorgt



Hier gaat ie goed... ik ga half december verhuizen en daar ben ik erg blij mee!
Zou Freaky nog steeds blij zijn met de hond in deze kou Ieb?
Haha bi wat dat betreft zorg ik goed voor mezelf hoor gelukkig!



Wat fijn dat je gaat verhuizen! Spannend wel
Dat zat ik me vanmiddag af te vragen idd arme freak moet nu wel naar buiten.
Goedzo (dat je goed voor jezelf zorgt bedoel ik)





Ja verhuizing is wel spannend maar ik heb er zin in!



Is jouw huis nu wel helemaal op orde en ook een beetje geworden zoals jullie het zelf ook wilden gaan doen?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 01 december 2010 @ 18:52:

Dat zat ik me vanmiddag af te vragen idd arme freak moet nu wel naar buiten.Freak is een bikkel !! En rode wangen van de kou kleurt mooi bij haar lipstick
Huis is vrijwel in orde en idd geworden zoals wij wilde



moet er veel geklust worden bij jullie?
Haast niks Ieb... alleen laminaat leggen op de woonverdieping en bovenste slaapverdieping (bij elkaar zo'n 80 m2)... en Bianco wil persé de wanden nog behangen en/of verven omdat ie het te wit vindt.

Verder is het helemaal onze smaak. We krijgen de 11e de sleutel en we verhuizen op de 20ste.
Ik heb nog wel een mooi rood jasje voor HiHBI hond.



Eventueel met bijpassende muts..!
quote:lunaan schreef op 01 december 2010 @ 18:55:

Ik heb nog wel een mooi rood jasje voor HiHBI hond.



Eventueel met bijpassende muts..!Laat Freak het maar niet horen lezen, want dat kleurt perfect bij haar outfit!
Alle reacties Link kopieren
IBI, ik ben blij (nou ja blij is niet het goede woord maar je begrijpt me hoop ik wel) om te lezen hoe het met jou gaat. Ik had het al in het andere topic gevraagd maar begrijp nu dat je daar er liever niet op in gaat.



Ik vind je een hele sterke vrouw!
Iebs wat van hond is die van jullie?



Ik weet Straathond en Appelhond...Enne Bam heeft een bakbeest, en die wil Bi ook..Nu ze het nieuwe huis heeft,,



En ik vind het zo fijn dat jullie naar de efteling gaan..!
Alle reacties Link kopieren




Iebs, fijn je te zien hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven