3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 21 november 2010 om 17:53
quote:Bianca40 schreef op 21 november 2010 @ 17:49:
Vin... leuk juist!! Lachende moeder is nooit een slechte moeder!Whahahaha, het is wel erg hoor. Ik zing hem iedere dag voor haar, meerdere keren en iedere keer schiet ik weer in de lach. Ze kijkt me maar wat meewarrig aan al heeft ze wel 1x gevraagd: wat doet Sinterklaas dan op de pot mama? En toen ik zei poepen kwam er geen reactie....
Vin... leuk juist!! Lachende moeder is nooit een slechte moeder!Whahahaha, het is wel erg hoor. Ik zing hem iedere dag voor haar, meerdere keren en iedere keer schiet ik weer in de lach. Ze kijkt me maar wat meewarrig aan al heeft ze wel 1x gevraagd: wat doet Sinterklaas dan op de pot mama? En toen ik zei poepen kwam er geen reactie....
zondag 21 november 2010 om 18:24
Bianca40, 42 minuten geleden
Ik ga afwassen.. de vaatwasser is overleden
In het andere huis staat een gloednieuwe vaatwasser naar ons te lonken
*leuk he afwassen.. Die van ons is ook stuk en in het nieuwe huis komt er weer een. Kan niet wachten..*
lunaan, 38 minuten geleden
Afwassen met de hand is goed Bi, daar worden je nagels mooi schoon van
*maar niet goed voor je lak! Laat ze niet voor lucht lakken elke 4 dagen heur *
Ik wil in het nieuwe huis! Er is teveel afwas na een feestje!
Mmm pizza! Ik ga eten!
Ik ga afwassen.. de vaatwasser is overleden
In het andere huis staat een gloednieuwe vaatwasser naar ons te lonken
*leuk he afwassen.. Die van ons is ook stuk en in het nieuwe huis komt er weer een. Kan niet wachten..*
lunaan, 38 minuten geleden
Afwassen met de hand is goed Bi, daar worden je nagels mooi schoon van
*maar niet goed voor je lak! Laat ze niet voor lucht lakken elke 4 dagen heur *
Ik wil in het nieuwe huis! Er is teveel afwas na een feestje!
Mmm pizza! Ik ga eten!
zondag 21 november 2010 om 18:46
zondag 21 november 2010 om 18:51
zondag 21 november 2010 om 18:58
zondag 21 november 2010 om 19:07
quote:himalaya schreef op 21 november 2010 @ 18:58:
[...]
Wist ik het maar... probeer altijd een heul goede buur te zijn. Maar toch... Ze zijn gewoon Niet Lief.
Ligt niet aan jou hoor
Maar soms krijgen Vin en ik het op de heupen, en dan gaan we op oorlogspad, zo hebben we alle witte kippen van Borodini aan de stalmuur gespijkerd.
Maar ik zou voorzichtig zijn met oogsten, volgens mij ben ik een landmijn (of twee) vergeten
Friez
[...]
Wist ik het maar... probeer altijd een heul goede buur te zijn. Maar toch... Ze zijn gewoon Niet Lief.
Ligt niet aan jou hoor
Maar soms krijgen Vin en ik het op de heupen, en dan gaan we op oorlogspad, zo hebben we alle witte kippen van Borodini aan de stalmuur gespijkerd.
Maar ik zou voorzichtig zijn met oogsten, volgens mij ben ik een landmijn (of twee) vergeten
Friez