3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
He LuunAAN.



Nee, snap wel wat je bedoeld Luun.
Spuuk als je meeleest ( aan die 2 mutsen heb ik ook niet wat)



Ik mis je



En zo krijg ik ons triviantclubje nooit vol
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 19:19:

Luun, heerlijk hè op oorlogspad? Is soms even nodig, sorry Hima.



Ouders zijn hier dus g weer e en sociaal doen.



Jij bent mijn eigenste Rambodinnetje



Men ik heb geloof ik nog nooit zo hard gelachen, dan om die schurftige schildpad van M.J



Ga jij maar lekker sozie doen
anoniem_89552 wijzigde dit bericht op 21-11-2010 19:26
Reden: wat een K woord schurftig.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Was dat die met die kotslip?
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 19:30:

Was dat die met die kotslip?







Ja die, en met z'n waterige oogjes vol met parasieten en andere vieze beestjes.



Heb je die nog steeds?



Zo ben je (geloof ik) bij 3000 gekomen. Door die fucking schildpad hahahahahaha
Alle reacties Link kopieren
*proest* om dat vieze beest heb ik ook zo gelachen. Maar die had ik niet, iemand anders had hem. Aha, dus daarom heb je meegesleept naar hier? Vanwege die kotsschildpad, jij dacht dat past wel hier bij het groepje.......
Alle reacties Link kopieren
Die was bij mij aan komen lopen en ik had hem eruit geschopt omdat hij zo vies was. Met zijn kots onder aan zijn lip......




Volgens mij hebben we iedereen weggejaagd met onze oorlogs Boerderie verhalen





Ik ga effe de Boerderie laden (duurt 30 minuten ...zucht) en ga ondertussen effe de hond rondslingeren..
Hebben de Nederlandse voetballers last van hondsdolheid?



Suarez beet er eentje in zn schouder...

en een ander beet er eentje in zn neus
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niets meer sharen.... ga zo oogsten, lekker douchen en onder mijn lekkere dekbedje kruipen. Misschien kom ik nog even buurten maar ik lezen denk ik.
Truste lieve Vin... bedankt voor vandaag
Alle reacties Link kopieren
Lieve Bi, ik heb niets gedaan maar dank je wel.
Ik vind het leuk dat jullie gaan sporten samen.!
Alle reacties Link kopieren
Ik niet maar misschien ga ik het nog leuk vinden.....



Kan nog niet oogsten.
quote:lunaan schreef op 21 november 2010 @ 19:59:

Ik vind het leuk dat jullie gaan sporten samen.!Ik vin dr niks an!
Ik vind sporten ook echt niet leuk hoor Vin... dus we kunnen gewoon lekker tegen elkaar gaan mopperen tijdens het home-traineren ofzo
Alle reacties Link kopieren
waarom zoeken jullie dan niet iets wat je wel leuk vindt? Dan is het toch ook makkelijker om het vol te houden?
Ik vind geeneen sport leuk Friezzz... alleen squashen maar dat vinden mn knieen en enkels niet zo grappig.



En ik hoop dat - als we samen gaan - we het toch leuk vinden!



Ik wil overigens persé géén jaarabonnement!!
Alle reacties Link kopieren
en gewoon wandelen of fietsen dan?
Alle reacties Link kopieren
of zwemmen. of yoga, of pilates?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:friezinnetje schreef op 21 november 2010 @ 20:06:

waarom zoeken jullie dan niet iets wat je wel leuk vindt? Dan is het toch ook makkelijker om het vol te houden?



Zo eens met Friez, met deze motivatie gaan jullie het het nie volhouden nie..



Wacht dan effe tot Bi verhuisd is, en d'r grote hond heeft, en ga dan lekker op lange wandelingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet Bi. Ik heb nog een 10-rittenkaart in mijn portmonnee van 1 jaar oud. Zou die nog geldig zijn?



Friez, ook ik vind niets leuk qua sport, het is een noodzakelijk kwaad. Daarom de sportschool. Lekker droog, geen weersomstandigheden, muziek op de oren of ouwehoeren met Bi. Ik vind het heerlijk dat we samen kunnen gaan. Dat geeft zo'n stok achter de deur en maakt het waarschijnlijk nog leuk ook.
Wandelen zou ik ook prima vinden.. lekker stevig doorwandelen!



Zwemmen vind ik wel leuk maar ik vind het zo goor warm in een zwembad.. dat deed ik vroeger wel om 07.00 uur voordat ik naar mn werk ging maar om dat s avonds te doen vind ik niks. Bovendien is het zwembad hier in het durp niet s avonds open.



Yoga weet ik niet.. Pilates ken ik niet
Vin... we beginnen gewoon in de sportschool en dan zien we wel! Misschien gaan we het wel leuk vinden!
En met onze motivatie houden we het wél vol!!!



Want Min en Min is Plus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven