3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 21 november 2010 om 19:25
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 19:19:
Luun, heerlijk hè op oorlogspad? Is soms even nodig, sorry Hima.
Ouders zijn hier dus g weer e en sociaal doen.
Jij bent mijn eigenste Rambodinnetje
Men ik heb geloof ik nog nooit zo hard gelachen, dan om die schurftige schildpad van M.J
Ga jij maar lekker sozie doen
Luun, heerlijk hè op oorlogspad? Is soms even nodig, sorry Hima.
Ouders zijn hier dus g weer e en sociaal doen.
Jij bent mijn eigenste Rambodinnetje
Men ik heb geloof ik nog nooit zo hard gelachen, dan om die schurftige schildpad van M.J
Ga jij maar lekker sozie doen
anoniem_89552 wijzigde dit bericht op 21-11-2010 19:26
Reden: wat een K woord schurftig.
Reden: wat een K woord schurftig.
% gewijzigd
zondag 21 november 2010 om 20:17
quote:friezinnetje schreef op 21 november 2010 @ 20:06:
waarom zoeken jullie dan niet iets wat je wel leuk vindt? Dan is het toch ook makkelijker om het vol te houden?
Zo eens met Friez, met deze motivatie gaan jullie het het nie volhouden nie..
Wacht dan effe tot Bi verhuisd is, en d'r grote hond heeft, en ga dan lekker op lange wandelingen.
waarom zoeken jullie dan niet iets wat je wel leuk vindt? Dan is het toch ook makkelijker om het vol te houden?
Zo eens met Friez, met deze motivatie gaan jullie het het nie volhouden nie..
Wacht dan effe tot Bi verhuisd is, en d'r grote hond heeft, en ga dan lekker op lange wandelingen.
zondag 21 november 2010 om 20:17
Ik ook niet Bi. Ik heb nog een 10-rittenkaart in mijn portmonnee van 1 jaar oud. Zou die nog geldig zijn?
Friez, ook ik vind niets leuk qua sport, het is een noodzakelijk kwaad. Daarom de sportschool. Lekker droog, geen weersomstandigheden, muziek op de oren of ouwehoeren met Bi. Ik vind het heerlijk dat we samen kunnen gaan. Dat geeft zo'n stok achter de deur en maakt het waarschijnlijk nog leuk ook.
Friez, ook ik vind niets leuk qua sport, het is een noodzakelijk kwaad. Daarom de sportschool. Lekker droog, geen weersomstandigheden, muziek op de oren of ouwehoeren met Bi. Ik vind het heerlijk dat we samen kunnen gaan. Dat geeft zo'n stok achter de deur en maakt het waarschijnlijk nog leuk ook.
zondag 21 november 2010 om 20:18
Wandelen zou ik ook prima vinden.. lekker stevig doorwandelen!
Zwemmen vind ik wel leuk maar ik vind het zo goor warm in een zwembad.. dat deed ik vroeger wel om 07.00 uur voordat ik naar mn werk ging maar om dat s avonds te doen vind ik niks. Bovendien is het zwembad hier in het durp niet s avonds open.
Yoga weet ik niet.. Pilates ken ik niet
Zwemmen vind ik wel leuk maar ik vind het zo goor warm in een zwembad.. dat deed ik vroeger wel om 07.00 uur voordat ik naar mn werk ging maar om dat s avonds te doen vind ik niks. Bovendien is het zwembad hier in het durp niet s avonds open.
Yoga weet ik niet.. Pilates ken ik niet