3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
O dit klinkt mischien heel debiel (mag je dat nog zeggen in NL) doe dan wat anders ipv sporten waar je ook lichaamsbeweging bij krijgt.

vb

-Meehelpen met gehandicapten paardrijles

-Meehelpen op de kinderboerderij/dierenasiel

-Met oudjes rondscheuren in hun rolstoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk idd dat je samen gaat een goeie stok achter de deur is. Maar het leuk vinden is dat ook!

iig veel succes!
Luun.. daar zitten gehandicapten/kinderen/oudjes niet op te wachten om in de winter s avonds om een uur of zeven nog op pad te gaan
quote:Bianca40 schreef op 21 november 2010 @ 20:19:

En met onze motivatie houden we het wél vol!!!



Want Min en Min is Plus



Ik geloof er niks van...



But proof me wrong
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Yoga is leuk mits het niet wordt gegeven door een zweefteef.



En we houden het vol Bi want we durven niet te bellen naar elkaar om te zeggen dat we niet gaan...... dusssssss.



En wandelen heb ik ook niet zoveel mee. Vind het zo doelloos. Zeker in mijn eentje.



Maar Bi, we zullen zien. We beginnen gewoon. Mijn streven is 2x per week sporten. In eerste instantie opbouwen naar 2x sportschool en wie weet wat er daarna gebeurt. Misschien 1x sportschool en 1x wandelen, of yoga of misschien gaan we Evy ook nog eens ontdekken (pfffffff, grapje).
Alle reacties Link kopieren
Pop!
Jaaaaaaaaa we streven naar Evy



Zodra onze knieen sterk genoeg zijn om ons gewicht te dragen
Alle reacties Link kopieren
Friez!
Alle reacties Link kopieren
Evy is geweldig!!!! I love Evy!
Alle reacties Link kopieren
Luun, debiel mag je nog steeds zeggen hoor.



En heus we gaan het wel redden. Wat is nou 1 uurtje sporten op een hele week? Dat uur doorstaan we ook wel weer hoor. En we voelen ons toch zo lekker fit daarna.
quote:Bianca40 schreef op 21 november 2010 @ 20:23:

Luun.. daar zitten gehandicapten/kinderen/oudjes niet op te wachten om in de winter s avonds om een uur of zeven nog op pad te gaan



Nee hoor..(jaja vestandige Luun, weet deze ene keer waar ze over praat)



Vrijwilligers zijn altijd hard nodig, en das vaak lichamelijk zwaar werk, dus weer training.



Probeer maar eens een St.Bernard om 3 s'ochtends op een brancard van 5 hoog naar beneden te halen
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan hardloopschema's voor mensen met overgewicht
Dat lukt niet om met mn werk te combineren Luun.



Pop... eerst wat overgewicht weg door de sportschool... daarna Evy.



En wat Luun zegt: als die hond er komt bij ons... herstel: Zodra de hond er is bij ons kunnen we ook nog gaan wandelen Vin.. dan is het niet meer zo doelloos.
quote:Bianca40 schreef op 21 november 2010 @ 20:30:



En wat Luun zegt: als die hond er komt bij ons... herstel: Zodra de hond er is bij ons kunnen we ook nog gaan wandelen Vin.. dan is het niet meer zo doelloos.





En daar krijg je pas energie van, met zo'n lobbes door het bos te banjeren...



Sorry ik geloof daar meer in als dat sportschool gedoe, maar ja ik buiten/paarden meisje...
Alle reacties Link kopieren
Nee, dan kunnen we schijtplekkies gaan zoeken voor je sjiewawa.



Luun, de dingen die jij noemt zijn niet te combineren met een man die wisselende diensten draait, een kind dat naar school gaat en een moeder die zelf ook nog werkt. Dat zijn geen rotsmoesjes maar wel waarheid. Brieven schrijven voor Amnesty of een kraampje draaien in het weekend was al niet meer te combineren.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 21 november 2010 @ 20:36:

[...]





En daar krijg je pas energie van, met zo'n lobbes door het bos te banjeren...



Sorry ik geloof daar meer in als dat sportschool gedoe, maar ja ik buiten/paarden meisje...Mee eens Luun, buitenlucht is altijd gezonder maar we moeten ergens beginnen. Laat die sportschool het begin zijn en vanuit daar zien we wel. Als er maar eerst gesport wordt, dat is al heel wat. Zodra er echt conditie is en het allemaal beter gaat kunnen w eens gaan kijken wat we nou echt leuk vinden en dat erbij/ernaast gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
buurtjes, doen jullie even klikken voor mijn barnraise?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 november 2010 @ 20:41:

buurtjes, doen jullie even klikken voor mijn barnraise? Al gedaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 21 november 2010 @ 20:44:

[...]





Al gedaan!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ook gedaan Roos.
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 20:37:

Nee, dan kunnen we schijtplekkies gaan zoeken voor je sjiewawa.



Luun, de dingen die jij noemt zijn niet te combineren met een man die wisselende diensten draait, een kind dat naar school gaat en een moeder die zelf ook nog werkt. Dat zijn geen rotsmoesjes maar wel waarheid. Brieven schrijven voor Amnesty of een kraampje draaien in het weekend was al niet meer te combineren.



Niet helemaal mee eens lief, als je tijd hebt voor een uur per week in de sportschool, kan je die tijd ook besteden aan vrijwilligers werk.

( en voor mij ik, krijg er meer genoegdoening van om een uur naast een paard met een Mongool erop te lopen, wat heel zwaar is, dan te fietsen en te weet ik veel watte in een sportschool)



Maarre het is jullie keus, ik probeer alleen maar mee te denken
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 21 november 2010 @ 20:44:

Ook gedaan Roos.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 21 november 2010 @ 20:41:

buurtjes, doen jullie even klikken voor mijn barnraise? Doe ik zo...mijn farm is nog aan 't laden, en als ik er nog een scherm bij open ontploft mijn lappie
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 21 november 2010 @ 20:46:

[...]





Niet helemaal mee eens lief, als je tijd hebt voor een uur per week in de sportschool, kan je die tijd ook besteden aan vrijwilligers werk.

( en voor mij ik, krijg er meer genoegdoening van om een uur naast een paard met een Mongool erop te lopen, wat heel zwaar is, dan te fietsen en te weet ik veel watte in een sportschool)



Maarre het is jullie keus, ik probeer alleen maar mee te denken



Ik vind het lief dat je meedenkt maar dan nog komen er een aantal bezwaren bij kijken. Bijvoorbeeld, zoveel mongolen lopen er niet rond hier in ons durp. We zijn geen grote stad waar veel instanties en opvanghuizen zitten.



En het gaat in dit geval niet om voldoening iets goeds te doen voor mijn medemens. Dat zit wel goed, don't worry.

Het gaat hier om mijn lichaam en mijn gezondheid. Daarom ga ik sporten. En dan is sporten toch echt de beste en meest doelgerichte optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven