3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 23 november 2009 @ 22:32:

[...]

In het kort: gezellig op stap, gefrustreerde ex met losse handjes (van hem dus) en hij staat erbij, geniet ervan en doet niks.

Tot zover de illusie vriendschap.

(en ja, ik weet dat ie meeleest maar kan me niks schelen)sjit mamalief, wat ontzettend lullig
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:stratego schreef op 23 november 2009 @ 22:33:

En Bianca, kop op, en veel sterkte meid, 't is allemaal niet niets waar je mee moet handelen de laatste tijd, Sluit ik me bij aan (en schaam me voor mijn geklaag over niks.)
quote:Bianca40 schreef op 23 november 2009 @ 22:33:

Nou ja zeg Bam.. wat zonde!

Ach weet niet of het zonde is, misschien is het wel goed dat ik eindelijk eens inzie wat een slappe zak het is.

(help me dit herinneren volgende week als ik weer lyrisch over 'm ben please....)
Ja Freaky... het is niet anders he... Woensdag is de spannende dag... en dan weten we ook of mn broer zn vakantie in Zuid-Amerika moet onderbreken om naar huis te komen. Egoistisch gezegd heb ik hem liefst nu al hier, want dan kunnen we de taken een beetje verdelen.
quote:mamalief schreef op 23 november 2009 @ 22:35:

[...]

Ach weet niet of het zonde is, misschien is het wel goed dat ik eindelijk eens inzie wat een slappe zak het is.

(help me dit herinneren volgende week als ik weer lyrisch over 'm ben please....)

Ik probeer het te onthouden!

quote:mamalief schreef op 23 november 2009 @ 22:34:

[...]

Sluit ik me bij aan (en schaam me voor mijn geklaag over niks.)

O nee absoluut niet hoor Bam!! Ik loop zelf ook te zeiken over een stomme gaspit dus ik doe net zo hard mee hoor

En over je LLL... ik ga het je niet helpen herinneren als je weer lyrisch over hem bent hoor! Ik hoop alleen maar dat je je lekker voelt, met of zonder LLL. Maar het was geen slimme actie van hem nee.
*keuken opruimen NU*
weltrusten Stratego.

pfffff, ik moet ook alles zelf doen hier.....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Bianca40 schreef op 23 november 2009 @ 22:39:

*keuken opruimen NU*Huphup!
slaap lekker Straatje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Truste Stratego!
Viel mee.. klaar!!!!
dat is snel Bianc!
Trusten Straatje
Ja he Roos, alles in de vaatwasser gedonderd en het aanrecht met een doekje met koud water bewerkt. De koekenpannen staan nog op het 3-pits-fornuis want die pasten niet meer in de vaatwasser. Het 3-pits-fornuis kan ik niet schoonmaken want ik heb geen warm water
Zal ik op mr Bianco wachten of zal ik lekker vast gaan liggen?
4 op een rij?
Bianca, heb je dan niks van dit forum geleerd?

Niks warm water: dasty does it!
Hmmm... waar is iedereen ineens??
Hahaha Bam... ja maar... ja maar.... Okeeeeee!
quote:Bianca40 schreef op 23 november 2009 @ 22:49:

Zal ik op mr Bianco wachten of zal ik lekker vast gaan liggen?Lekker op 'm liggen wachten misschien?
En mn eigen nieuwe Tefal koekenpannetje dan?? Die kan ik toch niet met koud water afwassen??
sluit me aan bij Bammetje
quote:mamalief schreef op 23 november 2009 @ 22:50:

[...]

Lekker op 'm liggen wachten misschien?Dat zou ik me kunnen voornemen... maar ik slaap echt al voordat ik mn beide pootjes onder het dekbed heb ook zonder port!
Ook dasty bianca, werkt voor alles!

Superontvetter, ik neem elke ochtend een slokje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven