3000+ deel 8 alweer!

donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.

donderdag 19 november 2009 om 21:23
NOu ja zeg... ik lig echt dubbel hier...
zit ik lekker achter mn laptoppie, en de poes is in de gang met een plastic tas aan het spelen.
Dus ik loop er naar toe en vraag vriendelijk wat ze aan het doen is... doe ik die plastic tas opzij... ligt er een VIS !!!
Helemaal gaaf, ongeveer 20 cm groot. Echt een raadsel waar ze die vandaan heeft!
zit ik lekker achter mn laptoppie, en de poes is in de gang met een plastic tas aan het spelen.
Dus ik loop er naar toe en vraag vriendelijk wat ze aan het doen is... doe ik die plastic tas opzij... ligt er een VIS !!!
Helemaal gaaf, ongeveer 20 cm groot. Echt een raadsel waar ze die vandaan heeft!

donderdag 19 november 2009 om 21:57

donderdag 19 november 2009 om 22:06
quote:appeltjesgroen25 schreef op 19 november 2009 @ 21:54:
Wat ben je aan het uitspoken Floor?
Helemaal niks! Echt niet. Ik ben me van geen kwaad bewust. Heb ik in ene een waarschuwing aan m'n panty...
Tweede zal zo wel volgen, omdat ik er hier over post.
Dusse..... dan ben ik 2 weken op vakantie bij Libelle.
Wat ben je aan het uitspoken Floor?
Helemaal niks! Echt niet. Ik ben me van geen kwaad bewust. Heb ik in ene een waarschuwing aan m'n panty...
Tweede zal zo wel volgen, omdat ik er hier over post.
Dusse..... dan ben ik 2 weken op vakantie bij Libelle.

donderdag 19 november 2009 om 22:23

donderdag 19 november 2009 om 22:30