3000+ deel 8 alweer!

donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
donderdag 19 november 2009 om 22:35
Ja, echt een probleemwijk nu, helaas. Het was ooit een leuke wijk en de buurt heeft ruim voordat het echt mis ging aan de bel getrokken, maar nee hoor, ze vonden het wel meevallen, nu ga ik met van alles op zak 's avonds met de hond uit.....
en ik ben niet de enige.
Heeft Floor problemen met de engeltjes?
en ik ben niet de enige.
Heeft Floor problemen met de engeltjes?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

donderdag 19 november 2009 om 23:06
Hallo, daar ben ik weer, voor eventjes. Ik was even nieuwsgierig of ik ook een waarschuwing had gekregen maar wist niet meer het wachtwoord van mijn nieuwe account dus die moest ik ook nog vanonder een hoge stapel administratie plukken, pffff, geen waarschuwing maar mijn post is wel weggehaald, en ik ben onschuldig....wat een dag
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
donderdag 19 november 2009 om 23:27