3000+ deel 8 alweer!

donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
vrijdag 20 november 2009 om 12:14
vrijdag 20 november 2009 om 12:55
Zo, ik heb het topic gevonden en het vuurwerk afgestoken. 't stinkt er nu wel heel erg naar kruit, is dus inderdaad beter als er een slotje op gaat.
tbl1966 wijzigde dit bericht op 20-11-2009 12:56
Reden: met een t Daan, met een t
Reden: met een t Daan, met een t
% gewijzigd
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

vrijdag 20 november 2009 om 13:19
Bij mij komt ook niks uit mijn handen. Ik moet eigenlijk de wekelijkse boodschappen doen. Dochterlief is 3 dagen met school weg en ik voel me zo leeg, ik kan bijna niet wachten tot ze er vanavond weer is.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 20 november 2009 om 13:23
vrijdag 20 november 2009 om 13:25
O, ja, dat is veel minder idd, maar hopen dat juist anders is gelopen.....
Mijn nichtje zit ook 2vwo en nu beginnen de verhoudingen in de klas ook echt scheef te lopen, veel gepest ed, op hyves en msn en dat is echt niet leuk, wat ook niet helpt is dat ze pas net 13 is.....
Maar hopen dat ze het leuk heeft gehad, heeft ze nog wel kunnen bellen?
Mijn nichtje zit ook 2vwo en nu beginnen de verhoudingen in de klas ook echt scheef te lopen, veel gepest ed, op hyves en msn en dat is echt niet leuk, wat ook niet helpt is dat ze pas net 13 is.....
Maar hopen dat ze het leuk heeft gehad, heeft ze nog wel kunnen bellen?
vrijdag 20 november 2009 om 13:29
Ik heb gisteren een sms-je van haar gehad, ze had het naar d'r zin. Weet je, ze zit nu in een samengestelde klas uit 3 brugklassen, 30 kinderen waarvan 8 meisjes. Al in de 1e week riep 1 van die meiden (zo'n soort van queen bee) al tegen haar dat ze haar haatte. Dat vertelde ze pas 2 weken later toen ze ruzie met haar broer had. Dat grietje presteerde het ook nog om aan haar te vragen hoe het voelde om geen vrienden in de klas te hebben.