3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, ik had vier op een rij op de pijler overig, bij buggs, bij topic over een boek en bij topic bezem en hier!

Pas maar op met dat vuurwerk TBL, geen vuurtje bij houden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
HEY Rosanna!

Jou moet ik net hebben. Ik heb boerenkool gekocht, diepvries, piccalilly, en feta, hoe moet ik het recept verder in elkaar knutselen?

zou je me dat kunnen mailen , want ik moet alweer de tafel dekken.!

Groetjes en tot later
nou, gewoon stamppot boerenkool maken, feta in stukkies snijden er door doen en piccalilly naar smaak er door heen doen

heb ik jouw mailadres dan Straatje?
Ja, ik heb je geaccepteerd als vriendinnetje
ik kan je niet mailen via viva , jij zit op de andere serverT

Moet ik bijna weg, is er volk.
Nou ik heb lekker gelunched ( bij de patatboer)en de kinderen ook en nu ff lekker de opvangkinderen op bed leggen en mijn eigen kinderen uitzwaaien en dan even me-time.
TBL het is O&N op het discussietopic. Je kunt je pijlen daar kwijt.
Ik heb het slot er al op gehangen..
Waar is het discussietopic, ga ik daar mijn pijlen even afschieten
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Zo, ik heb het topic gevonden en het vuurwerk afgestoken. 't stinkt er nu wel heel erg naar kruit, is dus inderdaad beter als er een slotje op gaat.
tbl1966 wijzigde dit bericht op 20-11-2009 12:56
Reden: met een t Daan, met een t
% gewijzigd
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
ik weet ff niet wat ik moet schrijven.
Ben je sprakeloos?
Nee gewoon verveeld.
Oh, ik dacht even dat je sprakeloos was van het mooie vuurwerk

Zijn de kids weer naar school?
Ik ben weg, tot vanavond laat wrs.

Bi is er niet om toestemming te vragen dus ga maar gewoon.

Daaaaaaag, tot later!
tot later
Yep lekker naar school en ik moet nog even een paar dingentjes doen, maar heb er geen zin in, kent gij dat, dus ik zit en ik lees en ik schrijf...
Bij mij komt ook niks uit mijn handen. Ik moet eigenlijk de wekelijkse boodschappen doen. Dochterlief is 3 dagen met school weg en ik voel me zo leeg, ik kan bijna niet wachten tot ze er vanavond weer is.
Dat lijkt me erg idd, groep 8 kamp?
Nee, 2e klas VWO. Weet je, vorig jaar is ze ook 3 dagen met school weggeweest, toen had ik er minder moeite mee. Maar ze heeft het niet zo naar haar zin in deze klas en dat geeft zorgen.
O, ja, dat is veel minder idd, maar hopen dat juist anders is gelopen.....

Mijn nichtje zit ook 2vwo en nu beginnen de verhoudingen in de klas ook echt scheef te lopen, veel gepest ed, op hyves en msn en dat is echt niet leuk, wat ook niet helpt is dat ze pas net 13 is.....

Maar hopen dat ze het leuk heeft gehad, heeft ze nog wel kunnen bellen?
Ik heb gisteren een sms-je van haar gehad, ze had het naar d'r zin. Weet je, ze zit nu in een samengestelde klas uit 3 brugklassen, 30 kinderen waarvan 8 meisjes. Al in de 1e week riep 1 van die meiden (zo'n soort van queen bee) al tegen haar dat ze haar haatte. Dat vertelde ze pas 2 weken later toen ze ruzie met haar broer had. Dat grietje presteerde het ook nog om aan haar te vragen hoe het voelde om geen vrienden in de klas te hebben.
Erg he........

Tegen mijn nichtje ook, dat fluisteren en dan kijken naar haar en lachen...... en vragen of ze dat truitje bij de zeeman heeft gekocht en waarom ze er zo goedkoop uitziet ed........Bleghhh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven