3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
't is verschrikkelijk, k*t meiden. Ze is nog nooit gepest, was altijd met iedereen vriendjes en nu dit.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Nou moet ik wel zeggen dat school het goed op heeft gepakt. Na het 2e incident heb ik gelijk haar mentor gebeld en de volgende dag (donderdag) konden we al op school komen. Hij was erg boos en heeft het opgenomen met de afdelingsleider die erg fel tegen pesten is. De boosdoener is toen 's maandags uit de klas gehaald en heeft een donderpreek gehad, zo erg dat ze huilend weer de klas in kwam (gna gna). Ze heeft zich toen een dag ziek gemeld en de dag daarop heeft ze haar excuses aangeboden. Er is nu een wapenstilstand, maar mijn dochter wordt niet echt opgenomen in de klas.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Joh, komt echt wel goed, met ons is het toch ook goed gekomen, als je maar blijft werken aan haar zelfvertrouwen.......

En zij zelf ook natuurlijk.

Iemand koffie?
Goed opgepakt van school hoor!

Bij mijn nichtje gaat haar mentor naar de pestkop toe, dit weekend, om met haar ouders te praten.
Zo ben weer terug, zoon kwam thuis met een vriend met de vraag of ik ze even weg kon brengen. Alle vrienden wonen gemiddeld 10 km verderop en normaal doet 'ie dat met de fiets, maar het komt hier echt met bakken uit de lucht.

Ik hoop dat het goed komt. Wat wel fijn is, is dat ze de mogelijkheid heeft om naar een andere klas over te stappen als het echt niet meer gaat in deze klas. De klas op zich is ook niet fijn, de jongens zijn erg druk, 't record staat inmiddels op 11 verwijderde leerlingen tijdens 1 lesuur.

Fijn dat ze het bij jouw nichtje nu ook op gaan pakken. Pesten maakt zoveel stuk.
Tjeez dat is idd niet zo leuk en dat voor een VWO klas......
Yep, en het ergste is dat dit steeds bij engels gebeurd en ze zit op een 2-talig VWO.
Pfffff net een telefoontje van mn moeder. De arts was bij haar geweest en ze heeft dus uitzaaiingen. Hoe ver en waar precies dat weet ik nog niet, wist mn moeder ook ff niet meer. Dinsdag wordt overleg met de oncoloog gepleegd en gekeken hoe nu verder.
Oh Bianca, wat erg voor jullie.
ah nee, Bianc, dat is echt k*t......
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heel veel sterkte Bianc xxx
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ja vreselijk... echt vreselijk.. en ik zit hier maar en ik kan niet weg. Maar mn vader en mn stiefmoeder zijn nu bij dr gelukkig.

Oh wat er niet allemaal door mn hoofd schiet? Mn broer die aan zn fietstocht in Zuid-Amerika bezig is... mn zus die in Belgie woont... de aankomende kerst... chemo... pruik... ziek... misselijk... zwak. Haar caravan en hele hebben en houwen in Spanje.. Pfffffffffffffff
Ik ben nu dus een huilie!! Een verschrikkelijke Huilie. Mr Bianco is gelukkig onderweg hier naar toe.
Probeer rustig te zijn Bianc, kan je een vriendin bellen? HOe laat is je man er? Kan je je zus even bellen? Weet hoe moeilijk het is maar zet even een kopje kamille thee.

Of schrijf hier van je af.
Oja, je schreef dat je moeder niet meer wist wat de dokter had gezegd. NU de dokter bellen en het vragen. En als het niet telefonisch mag, direct een afspraak maken zodat je precies weet wat er is.
Oh, Bianc, rustig aan meis
Als het goed is zet de arts even alles op papier en geeft dat vanmiddag nog aan mijn moeder. Daarna wil ik pas mijn zus bellen omdat ik anders met die sumiere informatie aan kom zakken. En daarna ook moet ik mn broer in gaan lichten... die waarschijnlijk het eerste vliegtuig richting Nederland gaat willen nemen. Mr Bianco is er zo... heb net mn zoon, mn stiefdochter en mn ex al gebeld.
Ik heb geen idee hoe lang ze nog in het ziekenhuis moet blijven. Ik heb net even in haar emailbox 'ingebroken' om te bekijken hoe ze het nieuws overbrengt aan al haar vrienden die nu in Spanje zitten (waar zij normaal gesproken nu zelf ook had gezeten). Maar ze typt met heeeel veel fouten, hele korte zinnetjes en heel vlak. (ik heb trouwens wel alle antwoorden weer als 'ongelezen' gemarkeerd ) En bovendien weet ze dat ik af en toe weleens inbreek om te zien hoe ze met dingen omgaat en hoe ze dingen vertelt.
Kan je meteen met je man naar je moeder gaan zodat je kan lezen wat de dokter heeft geschreven?
Ennehhh.. dan hebben we nog mijn nieuwe motto natuurlijk!!

Everything will be Okay in the end.... nou.. Oke is het nog helemaal niet !!!!!
Ja ik ga in elk geval eerder dicht met de winkel. Moet nog wel heel even wachten op de boodschappen van Albert die gebracht worden. Maar zodra die er zijn ben ik vertrokken, ik kan nu echt geen klanten onder ogen komen. Bovendien zit ik mn mascara weg te deppen met een theedoek die ik altijd gebruik om mijn zeepvingers mee schoon te maken... dat is ook echt geen vooruitgang tegen rode ogen (als een boer met kiespijn)
Jeetje Bianc, hoe oud is je moeder??
68 Zus... en altijd echt zooo verschrikkelijk actief geweest! Mijn zoon noemt haar altijd Superoma.. omdat ze met haar fiets door de blubber rijdt met hem achterop... omdat ze in haar uppie naar Spanje rijdt elk jaar.. omdat ze technisch is, electriciteit kan aanleggen, klust in huis, fietsen kan maken... noem maar op!

De boodschappen zijn binnen gelukkig.
Afgelopen zomer is ze geopereerd aan een blaastumor en alles zag er zo goed uit! Lymfeklieren waren schoon en ze herstelde wonderbaarlijk snel.

Gedver ik krijg het visioen van mn stiefvader... ook in de zomer (dikke 10 jaar geleden) geopereerd aan kanker... goed hersteld.. in november weer ziek geworden.... eind januari vanuit Spanje naar huis gekomen... 21 februari overleden.

Positief denken Bianc!!!!
Bianc, positief blijven denken, je krijgt staks meer te horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven