3000+ deel 8 alweer!

donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.

vrijdag 20 november 2009 om 16:26
Maar godverdegodver (sorry voor de gelovigen onder ons) ik zie steeds het beeld voor me... dat het dadelijk allemaal voor niks blijkt te zijn. Wees nou eerlijk? Hoeveel mensen met uitzaaiingen redden het op de langere termijn? En hoeveel ellende moeten ze doorstaan om nog iets langer hier te kunnen zijn? De hele operatie vandezomer was al superzwaar, en lijkt nu ook voor niks te zijn geweest!

vrijdag 20 november 2009 om 16:36
Je hebt ook gelijk Roos...
en lijstjes maken, ik moet practische lijstjes maken om het gevoel te hebben dat ik haar ontlast:
- kat ophalen en bij ons laten logeren (maar dat weet Mr Bianco nog niet )
- emails sturen naar haar vrienden in Spanje
- rest van de familie inlichten
- mn zus bellen (dat mag mn vader doen)
- mn broer sms-en (dat is het moeilijkste van het hele lijstje)
en lijstjes maken, ik moet practische lijstjes maken om het gevoel te hebben dat ik haar ontlast:
- kat ophalen en bij ons laten logeren (maar dat weet Mr Bianco nog niet )
- emails sturen naar haar vrienden in Spanje
- rest van de familie inlichten
- mn zus bellen (dat mag mn vader doen)
- mn broer sms-en (dat is het moeilijkste van het hele lijstje)

vrijdag 20 november 2009 om 17:18
Oke... ik ben weeer een ietsiepietsie rustiger. Mr Bianca was er net en daar word ik altijd wel heel rustig van. Mn stiefmoeder belde, die kwam bij mn moeder vandaan. Mn moeder is er weer zo uiterlijk kalm onder: We zien het wel, zegt ze. En ja, zo is het natuurlijk ook. Ik mag absoluut mijn broer nog niet inlichten omdat ie dan gelijk het vliegtuig naar NL neemt. Maar ik ga hem vanavond wel een sms sturen waarin ik zeg dat er geen goed nieuws is, maar hoe slecht het precies is weten we simpelweg nog niet. Dat weten we waarschijnlijk pas volgende week woensdag.
By the way... ook wel weer gelachen! Mijn moeder staat erom bekend dat ze altijd alles bewaart. Ik vind daar soms dingen terug in huis die echt nog uit mn vroege jeugd zijn. Nu vroeg ik aan haar: Heb je die pruik nog? (een pruik van ongeveer 30 jaar oud waar wij ons altijd mee verkleedden). En Guess what? Die heeft ze nog!! Daar moesten we dan wel weer om lachen
Nou lieve meiden.. .ik ben er vandoor... ik denk dat ik vanavond nog wel ff terugkom.. en ik denk (weet) dat ik vandaag een excuus heb om me niet helemaal aan mn dieet te houden
By the way... ook wel weer gelachen! Mijn moeder staat erom bekend dat ze altijd alles bewaart. Ik vind daar soms dingen terug in huis die echt nog uit mn vroege jeugd zijn. Nu vroeg ik aan haar: Heb je die pruik nog? (een pruik van ongeveer 30 jaar oud waar wij ons altijd mee verkleedden). En Guess what? Die heeft ze nog!! Daar moesten we dan wel weer om lachen
Nou lieve meiden.. .ik ben er vandoor... ik denk dat ik vanavond nog wel ff terugkom.. en ik denk (weet) dat ik vandaag een excuus heb om me niet helemaal aan mn dieet te houden

vrijdag 20 november 2009 om 20:17
Nou, we komen net uit het ziekenhuis vandaan. Mn moeder is heel rustig (zoals verwacht en zoals altijd), daar word ik vanzelf ook heel rustig van. De artsen weten dus 95% zeker dat het een uitzaaiing van haar verwijderde blaastumor is. Ze gaan dinsdag overleggen met oncologen en een buik-biopsie doen. Waarschijnlijk volgt dan chemo.
Dinsdag of woensdag weten we dus weer wat meer.
Over tot de orde van de dag?
Dinsdag of woensdag weten we dus weer wat meer.
Over tot de orde van de dag?

vrijdag 20 november 2009 om 21:16
Ja Roos, dat wel, we hebben besproken wat we aan mn broer zouden zeggen en ik heb in haar bijzijn een sms naar hem verstuurd die wel aangeeft dat er wat loos is maar nog geen paniek zaait.
Nou kom op meiden... dit topic moet niet stil komen te liggen door 1 klote bericht!!
Ik heb net ff lekker het bouwpakket van mn zoon zitten verven.
Nou kom op meiden... dit topic moet niet stil komen te liggen door 1 klote bericht!!
Ik heb net ff lekker het bouwpakket van mn zoon zitten verven.