3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Im wil het best ergens anders over hebben, als jij dat pretig vind, als je maar weet dat je er altijd over kunt beginnen Bianc.
Ik ga gewoon voor 4 op een rij!
quote:Bianca40 schreef op 20 november 2009 @ 21:18:

Ik ga gewoon voor 4 op een rij!Niet gelukt!
Ja weet ik lieve Appel... maar:

1. je hebt mijn 4 op een rij verstoord!!

2. er valt weinig over te zeggen omdat we eigenlijk nog geen duidelijkheid hebben over de vooruitzichten en behandeling.
Maar toch..
Maar het briefje waarop alles staat wat de arts gezegd heeft ligt naast me en mn oog valt er toch steeds op. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit mijn altijd zo sterke moeder gaat nekken!
Maar de paniek van vanmiddag is wel een beetje gezakt hoor
Dat is ook onvoorstelbaar en niet te bevatten..

Maar het gaat haar niet nekken Bianc...

Probeer positief te blijven.. over een paar dagen weet je pas meer.
Je beschrijft haar als een sterke vrouw, die de kanker al een keer de baas is geworden.

Het gaat haar deze keer vast weer lukken.
Ik hoop het Appel... ik hoop het zo vreselijk! Maar het is zo'n vretende ziekte! Maar we gaan ervoor en zeker als we bij haar zijn! Het is alleen zo klote dat ze alleen woont. Maar ze woont maar 10 minuutjes rijden bij ons vandaan (aan de andere kant van ons 'dorp')
Het is ook klote dat mn broer in ZuidAmerika zit. Alles komt op ons terecht en dat is zwaar. Maar we doen alles met liefde!
Het is inderdaad een vretende ziekte.. ik weet er helaas alles van.

Heb je al een reactie van je broer?
Ja hij smste na een uurtje terug dat we dus moeten duimen, en met heel veel kusjes. Hij is echt een beetje mn moeders lievelingetje (enige knul, moeder/zoon bla bla) en daar pest ik ze ook altijd mee. Dus extra kut dat hij er nu niet is, het is zo'n lieverd!
Ik ga ff de koelkast schoonmaken en herinruimen... kom strakkies nog ff terug.

Kwek asjeblieft gewoon lekker verder meiden! Tot strakkies
Alle reacties Link kopieren
maar hoe zit het nou met die vis?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat is kut ja..

Komt hij terug als het echt foute boel blijkt te zijn?
Hee Roosje!
hoi Appeltje, hoest met jou vandaag?
Heb een hele leuke dag gehad vandaag, maar toen ik thuis kwam was het klaar met het fijne gevoel helaas.

Zit hier nu een huillie te zijn..

Hoe is het met jou?
och meissie toch

ik heb wel een redelijke dag eigenlijk
En nu ben je aan het genieten van Popstars?
yep
voor bianca jeetje :( ik las het ergens anders

sterkte
hier kwam ex langs... en toen huilie..daarna doc van marcel van dam gekeken op 2 ..zet je meteen weer op beiden benen op de grond..nu dus gewoon slapen...en bi en allleee anderen die hetminder of slechter hebben dan ik .. IK GEEF JULLIE EEN GIGANTSCHE KNUFFEL ( ik mocht wel even schreeuwen toch X-d ? )
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ook voor jou een Friek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven