3000+ deel 95
maandag 15 december 2014 om 10:55
Ja, goed he, Willemijn
Muis nr.2 zit nu gevangen in een bakje en wordt vandaag afgeleverd in het bos (waar hij zijn verdere carriere vermoedelijk zal voortzetten als uilenvoer).
Willemijn, welke smaak damp jij eigenlijk het liefst?
Ik damp vooral gemixte smaken omdat een enkele smaak me snel verveelt. Ik damp nu kers met koffie.
Muis nr.2 zit nu gevangen in een bakje en wordt vandaag afgeleverd in het bos (waar hij zijn verdere carriere vermoedelijk zal voortzetten als uilenvoer).
Willemijn, welke smaak damp jij eigenlijk het liefst?
Ik damp vooral gemixte smaken omdat een enkele smaak me snel verveelt. Ik damp nu kers met koffie.
maandag 15 december 2014 om 20:26
quote:MocyMoos schreef op 15 december 2014 @ 14:42:
:hello:Ooh koos wat erg met die muizen Hoeveel zijn er nog?
Ja, erg he, die muizen brengen wel wat sjeu in mijn zogenoemd rustig leventje.
Hoeveel het er nu nog zijn weet ik niet, ik hoop natuurlijk op nul maar omdat er nu alweer een derde is gevangen ben ik bang dat er meer van zijn. Hopelijk zijn het geen seksverslaafde Fred Emmertjes
:hello:Ooh koos wat erg met die muizen Hoeveel zijn er nog?
Ja, erg he, die muizen brengen wel wat sjeu in mijn zogenoemd rustig leventje.
Hoeveel het er nu nog zijn weet ik niet, ik hoop natuurlijk op nul maar omdat er nu alweer een derde is gevangen ben ik bang dat er meer van zijn. Hopelijk zijn het geen seksverslaafde Fred Emmertjes
vrijdag 19 december 2014 om 19:47
Kerstinkopen nog niet binnen.
Boodschappen niet, en cadeaus ook niet.
Komt volgende week wel! Ik hou van uitstellen
En ik hoop dat mijn medemens in mijn stad er andersover denkt en wel alles heeft ingeslagen zodat ik heerlijk in alle rust mijn boodschappen kan doen
Weinig plannen hier. Morgen beetje rommelen in huis en eten bij een vriendin.
Boodschappen niet, en cadeaus ook niet.
Komt volgende week wel! Ik hou van uitstellen
En ik hoop dat mijn medemens in mijn stad er andersover denkt en wel alles heeft ingeslagen zodat ik heerlijk in alle rust mijn boodschappen kan doen
Weinig plannen hier. Morgen beetje rommelen in huis en eten bij een vriendin.
vrijdag 19 december 2014 om 20:24
Eten bij een vriendin is toch een heel leuk plan?
Ik ben blij dat ik alles al binnen heb ( eten) want de vorige jaren meegemaakt dat ik wel heel lang in de rij stond voor de kassa's. Wat ging dat traag met al die volle winkelwagentjes voor me, dat wil ik niet nog eens mee maken.
Wel fijn he, dat we ons niet meer hoeven druk te maken of we genoeg sigaretten in huis hebben met de feestdagen (extra zondagen)
Ik ben blij dat ik alles al binnen heb ( eten) want de vorige jaren meegemaakt dat ik wel heel lang in de rij stond voor de kassa's. Wat ging dat traag met al die volle winkelwagentjes voor me, dat wil ik niet nog eens mee maken.
Wel fijn he, dat we ons niet meer hoeven druk te maken of we genoeg sigaretten in huis hebben met de feestdagen (extra zondagen)