3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!

Snowboots zijn wel fijn, hoor. Ik heb er ook lang niet aangewild maar toen werd het zo onhandig met de hond uitlaten in de sneeuw op laarzen met hakjes en gladde zolen dat ik ze gekocht heb.

Die ijzertjes zijn ook handig, van de ANWB?
Ghe, ik zit nu op een topic waar werkelijk geen zinnig woord meer wordt getypt en dat nog wel op de pijler Tips prikbord
Even gepikt van Eindeloos uit het Napraattopic ik vond 'm zo leuk

Ipie viert kerst

Ipie doet een oproepje op viva
hij is leuk!

ff stoom afblazen

Ben ik druk bezig wordt er op de deur gebonst, ik doe open staat daar een oude man die zegt dat de taxi klaar staat. Ik zeg dat ik geen taxi heb besteld, zegt die brutale sok" ja koekoek, taxi voor nummer ( mijn huisnummer ).

Ohhhh, wat had ik zin om die deur voor zijn neus dicht te gooien
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem toch wel dicht gegooid zeker?
Nee, helaas niet

Stom genoeg beleefd gebleven en gezegd dat iemand waarschijnlijk zich vergist heeft. En toen bleef die man maar doorratelen terwijl hij weg liep en ik nog ja, ja, ja, antwoorden
wat zei je: Oh en waar ga je me heen brengen dan??

Bij mij op het werk ook altijd slechte ervaringen met taxibedrijf. Een aantal van onze cliënten wordt ook door taxi gebracht, maar die zijn echt een nummer. Chauffeur komt dan binnen met: Taxi voor de Dennenstraat. Dus zeg ik: hoe heet diegene dan? Ja, dat weet ik niet. Dus zeg ik: oh en ik weet niet waar iedereen woont, dus kom maar weer als je een naam hebt. Chauffeur boos.

Of afspraak om 4 uur taxi om iemand op te halen, half 5 nog geen taxi (wij zijn dan ook vrij) dus maar weer bellen. Standaard antwoord: Taxi is onderweg mevrouw. Nou, echt niet, pas na 15 minuten komt de taxi, en het is ong 10 minuten rijden van hun thuisbasis. Dus op gegeven moment belde ik: De taxi voor mevr Huppel is al onderweg zeker?? Tja, toen hadden ze geen antwoord, want dat zeiden zij altijd .
Jee, Friez, dat is ook wat, wat een horken die taxichauffeurs.

Zijn die mensen afgestompt door vervelende klanten of worden ze op asociaal gedrag geselecteerd want deze man was ook al zo'n onfatsoenlijke (oude) hork.

Ik vroeg de taxichauffeur nog of een man of een vrouw had gebeld (dit i.v.m. 3jaar stalkgeschiedenis door ex) en in plaats normaal antwoord te geven kreeg ik "ja hoe moet ik dat weten" als antwoord voor mijn voeten gesmeten. Dus ik antwoord nogal blue " nou gewoon" Krijg ik alsnog op onfatsoenlijke toon te horen dat dat allemaal via de centrale gaat

Hoe moet ik dat nou allemaal weten?
[quote]friezinnetje2014 schreef op 28 december 2014 @ 22:43:

wat zei je: Oh en waar ga je me heen brengen dan??

Bij mij op het werk ook altijd slechte ervaringen met taxibedrijf. Een aantal van onze cliënten wordt ook door taxi gebracht, maar die zijn echt een nummer. Chauffeur komt dan binnen met: Taxi voor de Dennenstraat. Dus zeg ik: hoe heet diegene dan? Ja, dat weet ik niet. Dus zeg ik: oh en ik weet niet waar iedereen woont, dus kom maar weer als je een naam hebt. Chauffeur boos.

Of afspraak om 4 uur taxi om iemand op te halen, half 5 nog geen taxi (wij zijn dan ook vrij) dus maar weer bellen. Standaard antwoord: Taxi is onderweg mevrouw. Nou, echt niet, pas na 15 minuten komt de taxi, en het is ong 10 minuten rijden van hun thuisbasis. Dus op gegeven moment belde ik: De taxi voor mevr Huppel is al onderweg zeker?? Tja, toen hadden ze geen antwoord, want dat zeiden zij altijd .[/quote]

Vakantie! Bijna een week vrij, volgende week maandag pas weer an die Arbeit.
Yeah!

Geniet ervan!
Voor iedere 3000+er een fijn uiteinde en een goed, gezond en voorspoedig 2015 toegewenst!

Straks nog naar een feest waar ik veel zin in heb maar ben een beetje bang om de dieren alleen thuis te laten.

*met uitzondering van de muizen, die mogen van mij een enkeltje krijgen d.m.v. vuurpijl
Folle lok en seine foar it nije jier!
PlusserTs een heel goed en gezond 2015.
quote:friezinnetje2014 schreef op 01 januari 2015 @ 13:02:

Folle lok en seine foar it nije jier! Blijft een moeilijk taaltje, dat Fries
Tsja, tis ook beetje raar wel
quote:MocyMoos schreef op 04 januari 2015 @ 00:00:

Tsja, tis ook beetje raar wel

Hoe ist, Moos?
Tssss, heb ik een errug belangrijke vraag neergelegd bij het film-topic wordt 'ie niet helemaal begrepen

quote:Keausje schreef op 04 januari 2015 @ 00:08:

[...]

Hoe ist, Moos?Wel goed. En met jou? Herinner me ineens dat ik je nog zou mailen.....Dat geheugen van me ook...haha
Getver, als ik een enge film zou hebben die zichzelf verplaatst.....

tsja wat dan eigenlijk?
Dan zou ik eerste een tinto nemen, dus dat ga ik nu ook even doen om er beter over na te kunnen denken...
Dan bel je een exorcist

Ja, je zou me nog mailen

Die film is echt eng ( vind ik althans) heb wat clips bekeken op Youtube en kon acuut niet meer slapen
Drank is misschien wel een goed idee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven