3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
woensdag 3 maart 2010 om 21:11
Hoi allemaal, heb ff globaal teruggelezen. Heel erg jammer dat mijn naamgenootje er mee stopt maar idd wel heel begrijpelijk. Freak is errug goed bezig en daar ben ik heel blij om. Top hoor Freak. BAM een werkster. Ik hoop dat je nu een brandschoon huis krijgt BAM. En dat van JustMe, ja dat geloof ik meteen. Goed onderbuikgevoel heb je Freak.
Verder lig ik weer finaal in de kreukels. Heb nu mijn derde luchtweginfectie in 2010 en baal enorm en maak me er ook wel zorgen om. Ik ga nu ff stomen en spoelen met zout water, dan neem ik een hoestdrankje + een hoestcapsule + een molletje en dan hoop ik zo verdoofd te zijn dat ik kan slapen.
Fijne avond verder voor iedereen en voor de naarbedgaanders alvast een welterusten.
Verder lig ik weer finaal in de kreukels. Heb nu mijn derde luchtweginfectie in 2010 en baal enorm en maak me er ook wel zorgen om. Ik ga nu ff stomen en spoelen met zout water, dan neem ik een hoestdrankje + een hoestcapsule + een molletje en dan hoop ik zo verdoofd te zijn dat ik kan slapen.
Fijne avond verder voor iedereen en voor de naarbedgaanders alvast een welterusten.