3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten

Lieve leden,

Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!

Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.

Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.

We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.

Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!

Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!

Alle reacties Link kopieren
naar wie friez?

mu!
quote:apppel schreef op 15 oktober 2010 @ 19:33:

naar wie friez?

mu!Je mag zelf een naam invullen!
Nem

Wordt wel een beetje veel van het goede zo hè
Goed zo Appel, is vaak verhelderend om andere meningen te horen. En fijn dat je je weer goed voelt. Houden zo.
Hebben we iedereen wegge
Ik geloof van wel Mocy
pop!

Nee hoor, ben ff pizza maken en dan opeten (anders ook zo zonde) en heerlijk Big Bang Theory kijken
He Pop.

Heb je alle boodschappen in huis?
Ik ga zo even douchen en Hellcats kijken online! even een Popmomentje
Jep, de kaas en worst waren op, heb gelijk hutspot meegenomen! heb er zo'n zin in
Morgen nog even tompoucen ophalen met ukkepop's foto erop en dan is alles in huis
Gisteren liep ik met een kar vol met bier, wijn, chocola en sigaretten, mijn moeder zal trots op me zijn
Heb jij nog wilde plannen Friez?
Ik heb teruggelezen maar ben alweer vergeten wat iedereen nou getypt heeft..... moet toch mijn Jambers accent weer eens afstoffen
Tjee zeg, zal ik dit topic even in mijn eentje vollullen?
Kan ik best hoor, zal wel veel gezwets zijn
Of zal ik mijn levensverhaal regel voor regel hier neerplempen?
Is ook niet echt vrolijk......
Mmmmm wat nu?
Ik heb geen wilde plannen Pop!

Lekker rustig weekendje.
Agos, ik wil wel wat terug zeggen hoor... Voel me alleen nooit zo thuis in dit soort topic...... als ze al zo lang bezig zijn enzoo...
MU: hoe is het met BB?
quote:Cookieholic schreef op 15 oktober 2010 @ 20:03:

Agos, ik wil wel wat terug zeggen hoor... Voel me alleen nooit zo thuis in dit soort topic...... als ze al zo lang bezig zijn enzoo...Ik ben hier ook pas in deel 48 mee gaan schrijven hoor! het went vanzelf
Cookie

Ach je mag gerust wat zeggen hoor. Wij praten een heleboel, maar zeggen niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven