3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
vrijdag 15 oktober 2010 om 20:16
quote:Cookieholic schreef op 15 oktober 2010 @ 20:14:
[...]
Hoi!
Ik ben Cookie! In mijn dagelijks leven werk ik bij een reïntegratiebureau.. maar daar ben ik vandaag wel weer genoeg geweest..
enneh.. verder.. Vragen?
Ja hoor:
Hoe oud ben je?
Heb je Minicookies
Welke kleur ondergoed heb je aan?
Hoe lang zwerf je al op het forum?
Wat is je levensdoel?
[...]
Hoi!
Ik ben Cookie! In mijn dagelijks leven werk ik bij een reïntegratiebureau.. maar daar ben ik vandaag wel weer genoeg geweest..
enneh.. verder.. Vragen?
Ja hoor:
Hoe oud ben je?
Heb je Minicookies
Welke kleur ondergoed heb je aan?
Hoe lang zwerf je al op het forum?
Wat is je levensdoel?
vrijdag 15 oktober 2010 om 20:23
Hoe oud ben je? Ik ben bijna 21...
Heb je Minicookies gelukkig nog geen minicookies.. maar dat komt ooit wel in de planning.
Welke kleur ondergoed heb je aan? beneden: zwart/grijs gestreept met een wit strikje.. en boven.. paars
Hoe lang zwerf je al op het forum? Pfoehh, uhm een jaar of 3, sommige periodes wat actiever dan andere periodes..
Wat is je levensdoel? uhm,. ik hoop ooit een eigen bedrijf te beginnen.. op maatschappelijk vlak.. en daarmee mensen te helpen
Heb je Minicookies gelukkig nog geen minicookies.. maar dat komt ooit wel in de planning.
Welke kleur ondergoed heb je aan? beneden: zwart/grijs gestreept met een wit strikje.. en boven.. paars
Hoe lang zwerf je al op het forum? Pfoehh, uhm een jaar of 3, sommige periodes wat actiever dan andere periodes..
Wat is je levensdoel? uhm,. ik hoop ooit een eigen bedrijf te beginnen.. op maatschappelijk vlak.. en daarmee mensen te helpen