3000 plus deel 52

15-05-2010 17:11 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja ja, deel 52 alweer.

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.

Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Klopt inderdaad SP dat een kneuzing pijnlijker is dan een breuk. Heb je er wel iets van verband voor stevigheid omheen zitten?
Nee, maar een lichte aanraking van iets doet al pijn.

Ik ben ook vergeten te vragen hoe ik mijn hand het beste kan laten rusten.
Heb je niet een zwachtel en evt. een mitella?
Nee
Tja, dan weet ik het ook niet... Ben je wel een beetje zielig
Valt wel mee hoor.

Ik krijg vanavond nog visite.
zo Josje das fijn dat het netto is. Gefeliciteerd.

SP, vervelend dat je zo'n pijn hebt. Vind het vreemd dat ze het niet in verband hebben gedaan.

Heb hier een leuk compliment gehad van teamleidster. We waren cliënten aan het verdelen en er was een vrij moeilijke cliënt die erg kritisch is over de begeleiding. Een collega stelde voor dat zij hem zal begeleiden en ik schaduwbegeleider werd. Toen zei de teamleidster dat ze het liever andersom zag omdat ik altijd rechtlijnig en duidelijk ben en me aan mijn afspraken hou. Ze wilde dat ik hem deed omdat ze weet wat ze aan me heeft. Leuk he?

Had ook voor een cliënt kwijtscheldingen aangevraagd en ze heeft ze allemaal gekregen en hoeft ook al de incassokosten niet te betalen. Was ze erg blij en dankbaar over. Dan weet je ook wel waar je het voor doet. En met de dame van de crisis gisteren gaat het al veel beter. Die belde me ook om me te bedanken voor de hulp van gisteren.

En ik heb heerlijk gegeten vandaag. Had al weken trek in pannenkoeken.
Hoi

Josje wat fijn dat bruto toch netto is. Dat scheelt nogal niet wat.
Ibi, wat fijn dat je op meerdere fronten eer van je werk hebt gekregen. Ik zie bij zoon wat jouw werk inhoudt en petje af hoor als je er goed in bent. Ik vind het best een zwaar beroep.
SP, hand op de stoelleuning laten rusten?
IBI,

Dat zijn aardige complimenten om te horen.
Dank je Moos. Ja soms is het best zwaar maar je krijgt er ook veel voor terug. Het is wel een vaardigheid die je moet hebben en ik merk vaak dat mensen toch afhaken omdat het op het eerste gezicht makkelijker lijkt dan het is.
Mocy,

M'n hand leunt op de tafel.
Ja zeker omdat het vaak zo frustrerend kan zijn, lijkt mij. Je komt vaak voor niets, het is vaak moeilijk je client te motiveren. Het lijkt mij dat je je ook af en toe flink gemanipuleerd voelt (ik relateer het ff hoe ik het zie en ervaar bij oudste).
Houwen zo sp!
Ben zo weer weg. Kaarten vanavond.
Dan zie en ervaar jij het erg juist. Het komt idd. vaak voor dat mensen er niet zijn of dat je afspraken maakt me iemand en die komen ze niet na. Het is erg belangrijk dat alle partijen die bij een cliënt betrokken zijn regelmatig onderling contact hebben en dat je het op elkaar afstemt want de meeste cliënten weten je anders ernstig uit elkaar te spelen.
Vooral bij oudste zie ik dat afspraken nakomen het grootste struikelpunt is. Dan moet je als beg. best veel geduld hebben. Ik probeer wel zoveel mogelijk te helpen hierbij door bijv. op dat tijdstip ook naar oudste te gaan.
Ben weg lieverTs, fijne avond allemaal en sp sterkte met je hand.
Fijne avond Moos!
Hoi allemaal, wat leuk om te lezen Ibi, Hartstikke goed van je
Ik heb me trouwens aangemeld bij face book en wou naar farmville maar snap er echt geen jota van
ben er ook weer.
heb de financien even op rijtje gezet van familieweekend en dat viel allemaal mee, we hebben nog een leuk potje over.
Ik waag me daar niet aan Petra. Niemand hier die het je uit kan leggen?

Zo das mooi Friez. Altijd fijn een potje over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven