3000 plus deel 52

15-05-2010 17:11 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja ja, deel 52 alweer.

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.

Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Gewoon pony, zoals je al schreef
Veel plezier in de stad appel!

(weten jullie eigenlijk al of jullie komen 10 juni?)
Wat ik nog vergeten ben te melden wat uiteraard heel interessant is: ik heb vanacht tandpasta op mn neus gesmeerd. En ik haalde het er vanmorgen af. Oorlog op mn neus!! Flink ontstoken mee-eters Dus ik heb maar een maskertje op nu en hopen dat dat helpt. Ziet er niet uit haha!
quote:chocolover schreef op 18 mei 2010 @ 11:23:

[...]

Sp, wat zei de dokter?

Ik ga zo de stad in met moeder en vriendin. Kleding kopen voor neefje, onze ringendrager

Daarna mn jurk afpassen!! Mag ik hem eindelijk weer aan Dus tot later denk ik! Of tot straks als ik me verveel hihi.. Wachten duurt lang!

Dokter zei dat het een kneuzing is. Niks gebroken. Bij de dokter had ik er gek genoeg relatief weinig last van. En nu is het weer pijnlijk en gevoelig. En morgen heb ik weer een deadline van mijn studie.

Succes met shoppen!
Succes met de studie SP

Hier een hele zinvolle workshop Linked Inn achter de rug... daar ga ik eens mee aan de slag!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oei.. das balen chooc!!

Ik heb lekker geshopt!

En mijn pony is nu ook naar wens!
quote:Sophiepapa schreef op 18 mei 2010 @ 13:15:

[...]

Dokter zei dat het een kneuzing is. Niks gebroken. Bij de dokter had ik er gek genoeg relatief weinig last van. En nu is het weer pijnlijk en gevoelig. En morgen heb ik weer een deadline van mijn studie.

Succes met shoppen!

Een kneuzing is toch vaak pijnlijker dan een breuk?

Of heb ik dat mis?

Sterkte iig!
Ik ben weer weg!

Tot later!
Goedemiddag allen! Het tentamen moet ik overdoen, daar ben ik 100% zeker van. Maar dat is niet erg, nu weet ik in elk geval ongeveer wat ik kan verwachten en dat helpt gek genoeg altijd. De volgende keer ga ik het gewoon halen

Hoe is het hier met iedereen?
Je hebt het maar druk met die puist Choco

Volgens mij kun je het beste ff langs de Douglas gaan en een spulletje vragen om er op te smeren. Ik heb daar ook ooit van die plakkertjes gekocht die je er op kan doen. Gaat de puist binnen een nacht van weg. Weet alleen niet meer welk merk het was...
Zeg even goedemiddag en is weer weg
Hallo Allemaal. Drukke maar goede werkdag achter de rug. Veel bereikt en complimenten gekregen van teamleidster.

Minny hoe weet je nu ineens zeker dat je hem over moet doen?
Ha die Friez! Hoest met jou?
ha die IBI,

Met mij is alles goed, en met jou?
Ja goede dag gehad. Ga nu ff pannenkoeken bakken en eten en kom straks terug. Wil ff wat vertellen over mijn dag.
ok tot zo dan!
hoe weet je dat nu al zo zeker min? musschien valt het wel mee?

en zo niet, dan is voordeel inderdaad dat je weet wat je de volgende keer kunt verwachten.
smakelijk en tot straks ieb!
ik ga ook even eten.
Ben ook weer thuis. Snel even wat eten en dan weer sporten
Soow, ik ben ook weer thuis van het werken. Morgen lekker een dagje vrij
Heb vandaag gesprek gehad over mijn contract. Blijkt dat het bedrag in mijn contract toch netto is Vond het voor bruto erg weinig, maar voor netto toch wel veel. Maar goed ik zal het wel verdienen
quote:appeltjesgroen25 schreef op 18 mei 2010 @ 14:46:

[...]

Een kneuzing is toch vaak pijnlijker dan een breuk?

Of heb ik dat mis?

Sterkte iig!

Dat zei de assistente van de HA ook.

Thnx
Dat is goed nieuws, Josje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven