3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 18 mei 2010 om 20:03
Ik ga zo maar eens lekker liggen, gisteravond lag ik in bed tv te kieken en zo rond half 11 ging de deurbel........de voordeur zit naast mijn slaapkamerraam en ik dus snel de tv zachter zetten, het was even stil en toen werd er aan mijn raam getikt. Ik was bang en riep: wie is daar? er werd een naam genoemd en ik riep dus: ik ken u niet. Zegt die stem: er ligt hier een sleutel voor uw deur. Ik riep: ik kom er aan, half verwachtend dat ik aangevallen zou worden door de één of andere gek. Bleek er dus een man voor mijn deur te staan met een sleutel die gelukkig niet van mij was. Ik heb hem snel weggewerkt en lag later met hartkloppingen in mijn bed en kon vervolgens dus niet meer slapen en had de hele nacht nachtmerries............pfffff, die man had totaal geen kwaad in de zin maar ik was echt doodsbang, dus nu maar lekker vroeg naar bed, ff lekker lezen en tv kijken en den de luikjes dicht
dinsdag 18 mei 2010 om 20:14
Ach ja het is inderdaad zonde.................ik ben nu vanaf begin april bezig met het rookgedoe maar ik zal wel een roker zijn, ik weet het verder ook niet. Ik heb zuigtabletten en pleisters en toch hunker ik naar een peuk, Ik heb motivatie totdat de sigs op zijn en dan ga ik hunkeren....................Ik laat het ff hierbij en volgens de longarts heb ik de longen van een pasgeboren beeb en de meeste mensen zouden dan zeggen: oke, dan is er nog geen kwaad geschiedt dus ik stop maar ik denk dan in mijn onnozelheid: oke, ze zijn nog schoon, dus ik kan nog wel 20 jaar doorroken.....................give me a struisvogel!!!!!!!!!!!!!!!!
dinsdag 18 mei 2010 om 20:25
Freak, ik dacht later ook: wat ben je ook een onnozele gans, maar ik had wel mijn foontje bij me met 112 op standby. Maar ik doe dit dus ook niet meer, ze kunnen aanbellen wat ze willen, ik blijf in mijn nest. Ik heb de hele nacht nachtmerries gehad en het rare was dat ik steeds droomde over mijn overleden vader en die was zeer iritant bezig en ik was boos op hem en toen ik wakker werd had ik zo'n spijt, maar ik blame het op de nicotinepleisters want daar kan je rare dromen van krijgen
dinsdag 18 mei 2010 om 20:43
ik heb het ook weleens gedaan Petra, 'smorgens om 4 uur of zo. De man was dronken en belde zowel bij mij als bij mijn bovenbuurman aan. Ikke open doen met het idee dat het ook politie kan zijn. Achteraf dacht ik ook, hoe stom kun je zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best