3000 plus deel 52

15-05-2010 17:11 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren




Ja ja, deel 52 alweer.



Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.



Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.



Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, Ibi, maar ik denk dat het niks voor mij is.......Fijn Fries, een financieel meevallertje
Alle reacties Link kopieren
Ja, kunnen we nog eens iets doen.

We waren met bijna de hele ploeg naar Slagharen (13 personen) en hoefden maar 60 euro te betalen!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb geen verstand van Farmville
Alle reacties Link kopieren
Oh en Petra, hoe gaat het met het niet-roken?
Alle reacties Link kopieren
Ach Friesje..................ik heb gisteren en vandaag nicotinepleisters gedragen en werd alleen maar misselijk en de pleister is er alweer af....................ik ben een KNEUS met hoofdletters
Alle reacties Link kopieren
Maar heb je dan wel of niet gerookt??
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo maar eens lekker liggen, gisteravond lag ik in bed tv te kieken en zo rond half 11 ging de deurbel........de voordeur zit naast mijn slaapkamerraam en ik dus snel de tv zachter zetten, het was even stil en toen werd er aan mijn raam getikt. Ik was bang en riep: wie is daar? er werd een naam genoemd en ik riep dus: ik ken u niet. Zegt die stem: er ligt hier een sleutel voor uw deur. Ik riep: ik kom er aan, half verwachtend dat ik aangevallen zou worden door de één of andere gek. Bleek er dus een man voor mijn deur te staan met een sleutel die gelukkig niet van mij was. Ik heb hem snel weggewerkt en lag later met hartkloppingen in mijn bed en kon vervolgens dus niet meer slapen en had de hele nacht nachtmerries............pfffff, die man had totaal geen kwaad in de zin maar ik was echt doodsbang, dus nu maar lekker vroeg naar bed, ff lekker lezen en tv kijken en den de luikjes dicht
Alle reacties Link kopieren
ja
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer, Petra.

En oeh bah, dan zou ik idd ook schrikken.
Zonde Petra. Zou trouwens ook schikken van zo'n man aan de deur.
Alle reacties Link kopieren
Ach ja het is inderdaad zonde.................ik ben nu vanaf begin april bezig met het rookgedoe maar ik zal wel een roker zijn, ik weet het verder ook niet. Ik heb zuigtabletten en pleisters en toch hunker ik naar een peuk, Ik heb motivatie totdat de sigs op zijn en dan ga ik hunkeren....................Ik laat het ff hierbij en volgens de longarts heb ik de longen van een pasgeboren beeb en de meeste mensen zouden dan zeggen: oke, dan is er nog geen kwaad geschiedt dus ik stop maar ik denk dan in mijn onnozelheid: oke, ze zijn nog schoon, dus ik kan nog wel 20 jaar doorroken.....................give me a struisvogel!!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Petra Snap heel goed dat je schikt als iemand 's anvond laat om die vage reden aanbelt

Over stoppen met roken kan ik niets zeggen. Ik heb nooit gerookt.



Ibi Dat is nog eens fijn om te horen zo'n compliment!
Alle reacties Link kopieren
Petra.. tis gewoon jouw tijd nog niet om te stoppen.. troost je ik kan het ook niet en rook ook al 25 jaar



everieboddie
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ibi wat een lovende woorden schat.. steek ze in je zak!



Sp beterschap



Fries ben jij al klaar met collecteren... ikke wel
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Tja, het blijft moeilijk!

Ach en als het nu niet lukt, dan mss over een jaartje wel!



En ik weet niet wie de struisvogel heeft, zal eens rondvragen
Alle reacties Link kopieren
Oh ik had echt niet open gedaan trouwens Peet... echt niet!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Verder geen nieuws hier.. ga even lezen .. kom ik later nog even buurten!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ha die Freak en AR!
Alle reacties Link kopieren
Hai Ibi en AR
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anne, had je even over het hoofd gezien!
Alle reacties Link kopieren
Freakje, ik ga morgen nog even een keer langs. En dan klaar
Alle reacties Link kopieren
Freak, ik dacht later ook: wat ben je ook een onnozele gans, maar ik had wel mijn foontje bij me met 112 op standby. Maar ik doe dit dus ook niet meer, ze kunnen aanbellen wat ze willen, ik blijf in mijn nest. Ik heb de hele nacht nachtmerries gehad en het rare was dat ik steeds droomde over mijn overleden vader en die was zeer iritant bezig en ik was boos op hem en toen ik wakker werd had ik zo'n spijt, maar ik blame het op de nicotinepleisters want daar kan je rare dromen van krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ja .. dat klopt van die pleisters.. en heel goed dat je 112 stand by had.. maar men er had van alles kunnen gebeuren... ik ben een beelddenker he!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel een beelddenker en snap mezelf nog steeds niet dat ik de deur heb opengedaan, temeer omdat ik die man nog nooit gezien heb hier en ik had ook geen voetstappen gehoord voor mijn deur, strange
Alle reacties Link kopieren
ik heb het ook weleens gedaan Petra, 'smorgens om 4 uur of zo. De man was dronken en belde zowel bij mij als bij mijn bovenbuurman aan. Ikke open doen met het idee dat het ook politie kan zijn. Achteraf dacht ik ook, hoe stom kun je zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven