3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 14:03
Och, ze lopen al een week te zeggen dat ze naar de sportschool gaan. Gisteren hebben ze eindelijk de formulieren ingevuld. Nu zijn ze allebei aangekleed en hangen ze als dooie vogeltjes op de bank tv te kijken. GA naar de sportschool.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 29 december 2009 om 14:06
dinsdag 29 december 2009 om 14:09
dinsdag 29 december 2009 om 14:18
Piba, ik zit onder de rivieren en hier is het (nog) niet glad.
Freaky... als ik er niet toe kom om online te komen (mn laptop thuis doet niet wat ik wil) dan stuur ik jou wel een sms oke? Dan kan jij het hier ff neerplempen als je wilt.
Tut.. jassen van die mannen pakken.. schoenen aangeven en zeggen dat ze op moeten zouten omdat je lamlendig wordt van hun lamlendigheid
Freaky... als ik er niet toe kom om online te komen (mn laptop thuis doet niet wat ik wil) dan stuur ik jou wel een sms oke? Dan kan jij het hier ff neerplempen als je wilt.
Tut.. jassen van die mannen pakken.. schoenen aangeven en zeggen dat ze op moeten zouten omdat je lamlendig wordt van hun lamlendigheid
dinsdag 29 december 2009 om 14:20
Lamlendigheid, dat is het goede woord. Man is 2 weken vrij en verveelt zich. Als ik zeg dat er genoeg te doen is qua klussen kijkt hij verstoord. Maar wel klagen dat hij zich verveelt. Lekker naar buiten (liever niet, wat mij betreft) neuh geen zin in. Gek word ik er van.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
dinsdag 29 december 2009 om 14:21
quote:iry schreef op 29 december 2009 @ 14:18:
Pff... we zitten hier allemaal weer nog steeds in pyama.
Ik heb echt het idee dat ik een hele slechte moeder ben .
Dat hoort toch gewoon niet.Iieve Iry, mijn smurf loopt ook wel eens heel lang in pyama overdag, kan écht geen kwaad een keertje (alleen naar de AH moet je er wel om denken even kleren aan te doen! )
Pff... we zitten hier allemaal weer nog steeds in pyama.
Ik heb echt het idee dat ik een hele slechte moeder ben .
Dat hoort toch gewoon niet.Iieve Iry, mijn smurf loopt ook wel eens heel lang in pyama overdag, kan écht geen kwaad een keertje (alleen naar de AH moet je er wel om denken even kleren aan te doen! )
dinsdag 29 december 2009 om 14:22