3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 15 maart 2010 om 22:51
quote:floor72 schreef op 15 maart 2010 @ 22:44:
Ik heb vanmiddag het hele inspectierapport gelezen van die ene zorgboerderij. Ik snap er echt niks van dat ze er niet voor hebben gekozen om dat echtpaar per direct van die huizen af te halen.
Die boerderij heeft een commisaris aangewezen gekregen die verantwoordelijk is. En hij staat onder de raad van aandeelhouders. En de raad van aandeelhouders bestaat uit ...juist ja....de familie die dit bedrijf runt.
Nou, ik ga het er niet meer over hebben. Ik word er alleen maar kwaaier van...
Ik heb vanmiddag het hele inspectierapport gelezen van die ene zorgboerderij. Ik snap er echt niks van dat ze er niet voor hebben gekozen om dat echtpaar per direct van die huizen af te halen.
Die boerderij heeft een commisaris aangewezen gekregen die verantwoordelijk is. En hij staat onder de raad van aandeelhouders. En de raad van aandeelhouders bestaat uit ...juist ja....de familie die dit bedrijf runt.
Nou, ik ga het er niet meer over hebben. Ik word er alleen maar kwaaier van...
maandag 15 maart 2010 om 22:56
quote:noanne schreef op 15 maart 2010 @ 22:22:
Minny, en dan mij niet uitnodigen? Lekker hoor, bij welke ben je geweest, die aan de G-weg?Ja, ik heb je nummer niet he? Kan moeilijk door heel de stad lopen en je nick roepen
Ben naar die aan het water geweest, was errug lekker en zit ontzettend vol. Heb een stoofpotje gegeten, olijven, salade, frietjes en retsina gedronken.
Minny, en dan mij niet uitnodigen? Lekker hoor, bij welke ben je geweest, die aan de G-weg?Ja, ik heb je nummer niet he? Kan moeilijk door heel de stad lopen en je nick roepen
Ben naar die aan het water geweest, was errug lekker en zit ontzettend vol. Heb een stoofpotje gegeten, olijven, salade, frietjes en retsina gedronken.
maandag 15 maart 2010 om 23:05
maandag 15 maart 2010 om 23:05
quote:floor72 schreef op 15 maart 2010 @ 22:54:
Het systeem slaat helemaal nergens op Luun. Niemand kan ingrijpen, omdat de intiatiefnemers particulier zijn en dus de eigenaars.
Ik hoop dat er nog veel meer bagger bovenkomt en dat de overheid wel moet gaan ingrijpen.
En dat snap ik dus niet. Je mag geen dierenpension beginnen in Nederland zonder je papieren. Als je thuis kinderen wilt opvangen moet je aan een waslijst met regels voldoen.
Maar elke idioot met een stukje grond kan een zorgboerderij beginnen zonder ook maar enige kennis van zaken.
Ik vind dit echt waar te zot voor woorden..
Het systeem slaat helemaal nergens op Luun. Niemand kan ingrijpen, omdat de intiatiefnemers particulier zijn en dus de eigenaars.
Ik hoop dat er nog veel meer bagger bovenkomt en dat de overheid wel moet gaan ingrijpen.
En dat snap ik dus niet. Je mag geen dierenpension beginnen in Nederland zonder je papieren. Als je thuis kinderen wilt opvangen moet je aan een waslijst met regels voldoen.
Maar elke idioot met een stukje grond kan een zorgboerderij beginnen zonder ook maar enige kennis van zaken.
Ik vind dit echt waar te zot voor woorden..