3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 augustus 2010 @ 00:44:

[...]

Jij hebt echt heimwee toch? Ik heb dat niet zo zeer. Meer het 'ik wil NU-DIRECT naar huis' gevoel.

Pfjiew, ik vond het al eng worden
Ik ben altijd bang dat ik leuke dingen mis. Wil veel meer doen, dat ik eigenlijk doe. En zal je altijd zien als ik een feest heb, worden er op diezelfde avond meer gehouden.
quote:mocy schreef op 19 augustus 2010 @ 00:46:

Ik ben altijd bang dat ik leuke dingen mis. Wil veel meer doen, dat ik eigenlijk doe. En zal je altijd zien als ik een feest heb, worden er op diezelfde avond meer gehouden.Dat herken ik wel een beetje, dat het zo'n onvergetelijk gezellig feest is waar nog jaren over nagaepraat wordt....... en jij was er niet bij...
quote:mocy schreef op 19 augustus 2010 @ 00:46:

Ik ben altijd bang dat ik leuke dingen mis. Wil veel meer doen, dat ik eigenlijk doe. En zal je altijd zien als ik een feest heb, worden er op diezelfde avond meer gehouden.Dat heb ik ook jaren gehad, maar daar ben ik echt helemaal van af.
Lieverds, ik ga naar mijn bedje toe, Truste!
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2010 @ 00:46:

[...]

Pfjiew, ik vond het al eng worden

Dat is heel wat anders toch?
Truste Pop.
Trustuh Popp.

Floor hoe ben jij daar vanaf gekomen? Het wordt wel minder bij mij, maar is echt nog niet weg.
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 augustus 2010 @ 00:53:

[...]

Dat is heel wat anders toch?Das zeker anders Floor! ik ben een HeimweeHuillie en jij bent gewoon een sterke persoonlijkheid!
En ik ben gewoon een huilie
quote:mocy schreef op 19 augustus 2010 @ 00:54:

Trustuh Popp.

Floor hoe ben jij daar vanaf gekomen? Het wordt wel minder bij mij, maar is echt nog niet weg.Ik ben na mijn scheiding een jaar of 5 helemaal 'los' gegaan. Ik heb geen feestje gemist in die tijd. En nu heb ik er gewoon geen zin meer in. Ben liever thuis.
Nee hoor Mocy, je bent lief!
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2010 @ 00:57:

[...]

Das zeker anders Floor! ik ben een HeimweeHuillie en jij bent gewoon een sterke persoonlijkheid!
*gaat nu echt op bed want wordt veuls te klef*
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2010 @ 01:00:

*gaat nu echt op bed want wordt veuls te klef*Nogmaals truste dan maar.
quote:poppedotje schreef op 19 augustus 2010 @ 00:59:

Nee hoor Mocy, je bent lief!

Volgens mij heb jij teveel wijn op Maar ik ben best wel aardig hoor. Lekker slapen Popp, ik zak ook.

Trustuh Floor.
Goedmeurning!!

Ik ga me haasten anders kom ik te laat!

Tot laterrrr

IBI van harte gefeliciteerd lieverd!!! SMAK SMAK SMAK
Proficiat Ieb

Goedemorgen allen

*heeft gelachen om het late gesprek van Mocy, Pop en Floor *

IBI van harte meid
Van harte Iebs en wat lief van HIH!

Goedemorgen voor de rest!

VF is accountloss?

Of heeft ze al vervanging?
haha vervanging dus crosspost.
Gefopt Zus!
IBI Gefeliciteerd met je verjaardag
Ibi gefeliciteerd met je verjaardag
IBI gefeliciteerd met je verjaardag

En mogguh dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven