3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Ik zou willen dat iedereen zich voelde zoals ik me nu voel heerlijk ,rustig, ontspannen, m'n hoofd is 'leeg' terwijl ik niks bijzonders gedaan heb.
Fijn om te horen Bankje!
Heerlijk Bankje!!!

AR...

CN... gewoon bellen en zeggen: Haaai met CN.... wanneer zal ik de sleutel in komen leveren? En kun je dan ook zorgen dat je de borg voor me hebt?
Voor iedereen hier

Ik verga van de pijn door een mega ontsteking op een plek...pffff kan niet eens lekker zitten.. dus ik doe lappie even dicht en ga dvd kijken.. kom ik misschien straks nog wel even welterusten zeggen!

*oh en Ibi... de witlofstamp is waanzinnig goed gelukt... ik heb er in ieder geval van zitten smullen vanavond )
He Floor!
Heuj Freak. Weer een ontsteking? F*ck!
Ik ben echt waanzinnig moe. Pffff..... vanavond maar eens echt vroeg naar bed.
Had ik al verteld dat ik weekend heb? Nee? Ik heb weekend!
Jeetje Freaky... das nie fijn meis!!

Gaan we tegelijk naar bed Floor? Ik zeg wel wanneer
Ik moet zo nog even naar vrienden om ze een fijne vakantie tw wensen maar daarna ga ik ook naar bed. Heb hoofdpijn en ben doodmoe.
quote:FlorisFlorijn schreef op 19 augustus 2010 @ 19:41:

Heuj Freak. Weer een ontsteking? F*ck!Yep Floor.. en niet te zuinig dit keer......
Ow.. ik geloof dat we gaan. Tot later!
Fijne avond!
Wat balen Freak. Ik weet hoe verschrikkelijk zeer het doet.

Fijne avond Appel.
Freak, balen zeg, ik ken het, ben er net vanaf..... heb je de mogelijkheid om in de zee te gaan zwemmen? dat helpt heel goed!
Freak: je schrijft dat je een ontsteking hebt en dat je zelfs niet kunt zitten. Is een zwemband niet iets? Of zeg ik nu iets raars?
O, ik ben er weer....

Ik wilde komkommer eten, bleek die in mijn koelkast te zijn bevroren.

Toen ben ik maar naar de winkel gegaan.
Avond!
hey Zus, hebben de logees het leuk gehad?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Frreak heb je de ontsteking die FlorisF een heule tijd geleden (als in 3000+ topic tijd) ook had?

Auwauwauw
en UP
Hai Bi! lekker gewerkt?
quote:spuka schreef op 19 augustus 2010 @ 20:59:

Frreak heb je de ontsteking die FlorisF een heule tijd geleden (als in 3000+ topic tijd) ook had?

AuwauwauwIk word wel heel nieuwsgierig nu. Sorry, dat is niet netjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven