3000+

14-10-2009 00:35 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...

Het absolute dieptepunt?

Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..

Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?

Qua onderwerp staan we overal voor open.
Belangrijjkste natuurlijk, mijn monitor.
op één na belangrijkste: een fles coca cola zero
toetsenbord & muis
flesje nagellakremover, voedende nagelolie en een glazen vijl
folder van de ouder commissie omdat ze willen dat ik lid word
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 10:53:

Hij heeft me wel weer mooi voor een straatwaarde van duizend euri aan pillen geholpen. Nu alleen nog even uitzoeken waar ik hier weerloze pubers kan vinden die zoveel zakgeld krijgen...Haha dat is niet zo moeilijk hoor... ik zat vorige keer te googlen en kwam op een site waar echt alles, maar dan alles aangeboden en gevraagd werd... bizar en belachelijk gewoon.
Was weer in slaap gevallen. Hard werken, dit topic.
en verder: een taskapstok voor aan een tafel, een pritt stift, twee Vtech spellen, nietmachine, perforator, puntenslijper, paperclips, bolletjes touw, speldenkussen, tesa lijm, potje dagcrème (hé, die was ik net in de badkamer nog kwijt!), poezenpaspoort, doosje memoblaadjes, drie paar oorbellen, twee tandendoosjes, wit garen met een naald, pakje kauwgom, transformer of bionical, tibetaans geluks olifantje (note to self: niet al teveel commentaar op de dokter dus) 2 muntjes van 50 cent, een waardebon voor het dolfinarium, een stapel voetbalkaartjes...

ik denk dat ik even op ga ruimen
Televisie kast is inmiddels dichtgeklapt. Haaasje is gedoucht én aangekleed.

Als ik naar boven kijk zie ik de slingers nog hangen van verjaarsfeest oudste miniHaaasje.

11 jaar *zucht waar blijft de tijd.

Volgend jaar word ik alweer 40 bler!! Ik wil verliefd zijn!!!!!
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 11:02:

en verder: een taskapstok voor aan een tafel, een pritt stift, twee Vtech spellen, nietmachine, perforator, puntenslijper, paperclips, bolletjes touw, speldenkussen, tesa lijm, potje dagcrème (hé, die was ik net in de badkamer nog kwijt!), poezenpaspoort, doosje memoblaadjes, drie paar oorbellen, twee tandendoosjes, wit garen met een naald, pakje kauwgom, transformer of bionical, tibetaans geluks olifantje (note to self: niet al teveel commentaar op de dokter dus) 2 muntjes van 50 cent, een waardebon voor het dolfinarium, een stapel voetbalkaartjes...

ik denk dat ik even op ga ruimen

Wat een zoowtje bij jou! Zou je niet es opruimen?

O en als je meneerdokter aan de haak slaat, wil ik die kijk-mij-in-tibet-geweest-zijn sjaal. Hou wel van dat soort bijous!!
quote:Bianca40 schreef op 14 oktober 2009 @ 10:58:

Haha dat is niet zo moeilijk hoor... ik zat vorige keer te googlen en kwam op een site waar echt alles, maar dan alles aangeboden en gevraagd werd... bizar en belachelijk gewoon.Serieus? Ik las volgens mij gisteren op nu.nl dat Ritalin voor 4 euro per pil gaat. Wat ik echt bizar vind. Nog niet eens omdat het natuurlijk van de pot gerukt veel geld is, maar vooral omdat het gewoon he-le-maal niks nakkes nada doet in de zin van hieperdepiep hoera stemming. Je blijft er alleen verschrikkelijk wakker van. Nou... hoera...
Jezus, Sprankelend, wat een zooi! Ik leg alles op kleur en verticaal gerangschikt, tot de centimeter nauwkeurig.

(I wish!)
quote:haaasje schreef op 14 oktober 2009 @ 11:03:

[...]

Wat een zoowtje bij jou! Zou je niet es opruimen?

O en als je meneerdokter aan de haak slaat, wil ik die kijk-mij-in-tibet-geweest-zijn sjaal. Hou wel van dat soort bijous!!

Het is een grooooooooooooooooooooooooooot bureau .

En ik omschreef ook even de plank die er boven hangt waar mijn monitor opstaat.

Mijn werkplek is precies in de loop, dus iedereen dumpt er ook precies ALLE zooi op.

En ik ZEI toch dat ik op ging ruimen
Oh, en die dokter, dat kun je op je buik schrijven. Hij bloost leuk, maar hijis 1.65 ofzo en ik gok een kilo of 50. Dus die plet ik op een eventuele eerste date al. Als ik hem al kan vinden, want als hij te dichtbij komt dan loopt'ie kwijt onder mijn bonbonella's.
Tsjongejonge Sprankelend.. wat een zooi..
hahaha Sprankelend, ik krijg er beeldvorming bij... wel lief zo´n klein mannetje..

ik ben ff weg, mn lieve moeder is op visite in de winkel en is nu gebak halen, dus dat moet even verslonden worden
quote:sprankelend schreef op 14 oktober 2009 @ 11:08:

Oh, en die dokter, dat kun je op je buik schrijven. Hij bloost leuk, maar hijis 1.65 ofzo en ik gok een kilo of 50. Dus die plet ik op een eventuele eerste date al. Als ik hem al kan vinden, want als hij te dichtbij komt dan loopt'ie kwijt onder mijn bonbonella's.
Wat voor gebak Bianca?
Ga je toch onder, Sprank?? Haha... bonbonella`s die is alweer een tijdje geleden!
vruchtenschelp, want de tompoezen zijn we zat
Ha ha!

Weet je zeker dat je hem niet per ongeluk mee naar huis hebt genomen (onder de bobbonnella' s) en dat ie nu ergens onder de zooi van je bureau ligt?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 14 oktober 2009 @ 11:10:

Wat voor gebak Bianca?Appeltjes groen met slag??
Zooo heerlijk om mn moeder op visite te hebben, ze is afgelopen zomer heeeeel ziek geweest en is bezig aan een enorme sterke come-back
Fijn, Bianca!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven