3000+
woensdag 14 oktober 2009 om 00:35
woensdag 14 oktober 2009 om 11:30
Maak je geen zorgen Alixz, als je eenmaal het stigma van groepjeslid hebt dan kom je daar toch nooit meer vanaf.
Wel schijnheilig trouwens hoor, dat knuffelige precies als ik Floor roep. Maar goed, beggars can't be choosers, en zoveel wordt er niet geknuffeld in het leven van Sprank momenteel, dus ik zeg: kom maar doorrrrrr
Wel schijnheilig trouwens hoor, dat knuffelige precies als ik Floor roep. Maar goed, beggars can't be choosers, en zoveel wordt er niet geknuffeld in het leven van Sprank momenteel, dus ik zeg: kom maar doorrrrrr
woensdag 14 oktober 2009 om 11:31
woensdag 14 oktober 2009 om 11:36
woensdag 14 oktober 2009 om 11:45
quote:appeltjesgroen25 schreef op 14 oktober 2009 @ 11:16:
En waar is TO?
Wij maar lullen om zo snel mogelijk aan de 300 postings te komen, en TO + mede TO zijn nergens te bekennen. Ik kwam ff kijken maar jullie kunnen het topic zo goed vollullen krijgen zonder TO en mede-TO dusse....ik ga weer!
(werk enzo,jeweetwel...)
En waar is TO?
Wij maar lullen om zo snel mogelijk aan de 300 postings te komen, en TO + mede TO zijn nergens te bekennen. Ik kwam ff kijken maar jullie kunnen het topic zo goed vollullen krijgen zonder TO en mede-TO dusse....ik ga weer!
(werk enzo,jeweetwel...)
woensdag 14 oktober 2009 om 11:50
woensdag 14 oktober 2009 om 11:51
quote:droppertje schreef op 14 oktober 2009 @ 11:31:
om nog maar even een post te vullen:
*oma vertelt modus aan*
Wat is het een heerlijke zomer geweest!!!
Al in april vele dagen van bijna 30 graden, tot in september heerlijk weer en zelfs nu zit ik nog in het zonnetje
*oma vertelt modus uit*
is er al een onderwerp van dit topic bedacht?O ja, er zijn al zeker 30 onderwerpen voor dit topic bedacht, maar de meeste onderwerpen ontstaan gewoon vanuit het ´uit je nek lukken´.
om nog maar even een post te vullen:
*oma vertelt modus aan*
Wat is het een heerlijke zomer geweest!!!
Al in april vele dagen van bijna 30 graden, tot in september heerlijk weer en zelfs nu zit ik nog in het zonnetje
*oma vertelt modus uit*
is er al een onderwerp van dit topic bedacht?O ja, er zijn al zeker 30 onderwerpen voor dit topic bedacht, maar de meeste onderwerpen ontstaan gewoon vanuit het ´uit je nek lukken´.