! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
Alle reacties Link kopieren
En daarom BAM, is de oude sok uitgevonden
Alle reacties Link kopieren
haai, ik olifant ook maar even
Alle reacties Link kopieren
Ik betaal ook veel liever belasting dan dat ik thuis zou moeten zitten.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
BAM ik vind dat ze juist van je spaargeld moeten afblijven.

Ik heb nooit gesnapt dat wanneer ik geld spaar en zuinig leef ik eerst mijn eigen geld moet opmaken als ik in de problemen kom terwijl bijvoorbeeld mijn collega die hetzelfde verdiend al zijn geld opmaakt aan feesten, reizen en weet ik wat in de problemen komt hij gelijk aanspraak kan maken op voorzieningen.

Sparen is dus eigenlijk heel dom. Geef je geld uit en leef. Is goed voor de economie en als het misgaat is er een vangnet.

Helaas ben ik toch zo dom om te sparen
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 03 april 2010 @ 15:43:

Ook zo krom, ik las laatst in de krant een artikel over topsalarissen. In een bepaald ziekenhuis verdient iemand meer dan 4 ton per jaar. Enkele pagina's verder lees ik een artikel dat in datzelfde ziekenhuis de kinderafdeling niet gebouwd kan worden, wegens geldtekort. Daar gaan mijn neusharen van krullen...



Dat soort verhalen hoor en lees ik vaker, echt enorm krom zulke dingen.

Maar als ik dat zeg krijg ik vaak te horen: "Dat kan je niet zo simpel stellen, het is geen huishoudpotje daar zit een heel iets achter dat jij toch niet snapt...."







Als meer mensen zo simpel zouden denken als ik zou het al een heel end geld besparen in Nederland volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
BAM, daar zou ik nou 's ff over gaan praten met een fiscalist ofzo. Daar moet een mooie oplossing voor te vinden zijn.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ow Roosje. T gaat weer ok hoor.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Alle reacties Link kopieren
Boarder, ik merk het nu ik op huizen jacht ben. Zelfs mensen in de schuldsanering hebben voorrang en urgentie.



Dus idd alles er doorheen jagen is een beter idee dan zuinig leven en sparen.
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Hi friez!
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Noanne, heb ff een beetje teruggelezen. Wat een sombere berichten

Wens je veel sterkte.



Ik zou graag administratief werk doen
Alle reacties Link kopieren
fijn No
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hela in welke regio?
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:noanne schreef op 03 april 2010 @ 15:47:

BAM, daar zou ik nou 's ff over gaan praten met een fiscalist ofzo. Daar moet een mooie oplossing voor te vinden zijn.Dat ga ik ook maar es doen ja, heb al zitten goochelen maar daar word ik niet veel wijzer van.
Alle reacties Link kopieren
Welke regio Hela?
Verder discussieer ik niet mee over dit onderwerp. Ik merk dat ik mij zit op te winden over de ongenuanceerdheid en algemeenheden bij een paar posters. En daar kan ik nu ff niet zo goed tegen



tot laterrrrrrrr
Alle reacties Link kopieren
nou in het kader van de economie maar wat draaiende houden, ben ik er voor 90% uit dat ik een nieuwe badkamer ga kopen!
Alle reacties Link kopieren
Vraagje:

Ik heb nu inlegkruisjes van Libresse. Waaaaarom staat daar een print op? Niet op het zakje, nee, op het inlegkruisje zelf. Alsof iemand dat ziet! WTF!
Alle reacties Link kopieren
Hier, deze:
Alle reacties Link kopieren
Plous



hebben de handdoekjes geholpen eigenlijk?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
daar zou wel wat op bezuinigd kunnen worden, Pilous.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het geld alvast op een rekening zetten op naam van de kinderen, maar met voorwaarde dat ze er pas na een bepaalde leeftijd aan kunnen komen. Bij de bank waar ik werkte hadden ze daar een bepaald soort rekening voor, maar ben ff kwijt hoe dat heette.
Alle reacties Link kopieren
ziet er wel schattig uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nee Roos, veel te dik. Dus gewoon veel smeren en luchten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb iets schattigs in mijn string



Hm, ik moet weg. Op naar mijn ouders. Fijne middag/avond maisjes, tot later

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven