A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
Succes met je sollicitatie !

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Haha, bedankt Snoes!

nog een week wachten .. pff. lang.
Later is nu
En, hoe is het met je sollicitatie gegaan? Hopelijk goed, aangezien je er zó op hoopt! (logisch, waarom zou je anders solliciteren ).

Hier alles goed, heeeel goed, want ik voel dat ik de Koninginnedagstaatsloterij ga winnen, alles wijst erop! Het huis waar ik m'n zinnen op heb gezet staat weer te koop (2 jaar geleden ook al, de huidige verkopers hebben een tonnetje bovenop de vraagprijs van 2 jaar geleden gedaan, terwijl er niets, maar dan ook niets aan het huis veranderd is. Handige zet in deze huizenmarkt... maar goed, met de handhaving van de 2% overdrachtsbelasting heb ik maar mooi 80.000,- korting (als, áls ik de vraagprijs bied. Waartoe ik op zich best bereid ben, met die hoofdprijs op zak. Ik nodig jullie bij deze uit voor een boottochtje met een sleepover, wat dan heel makkelijk kan ).

De nieuwe adresgegevens volgen via de mail, tot dan!
Jas, kom net op een ander topic (Wel of geen hond) deze link tegen:

Welke hond past bij je

Bij mij kwam de Brittany eruit.

Leuke Koninginnedag allemaal!
Heb via google dit topic weer opgeduikeld, kon het zo snel via 't forum niet vinden.

Dee, wat grappig die link! Heb natuurlijk ook even getest en bij mij kwam er de fox terrier uit. En nog wat andere terriers, de west highland white, de border, de norwich en nog de cavalier king charles en schnauzer. Dat was voor de kleinere honden. Bij de medium honden kwam bij mij ook de brittany er uit! 100% match. Vind het dan ook een erg gave hond. En wat duitse staande hond, zowel de korthaar als de draadhaar, de springer spaniel en de pointer.

Heb je trouwens nog wat gewonnen? Heb nog geen mail van je gehad geloof ik. Of is het een kwestie van volgend jaar opnieuw meedoen?

Dreamer, ja vertel hoe is je sollicitatie gegaan? En hoe gaat het met de koolmeesjes?

Hier niet zoveel nieuws. Lekker weekendje weg geweest naar Twente en de Achterhoek. Mooi daar!

Verder loop ik ongelooflijk achter met mailen, schaam me dood. Durf een aantal mensen nauwelijks te mailen omdat het zo lang geduurd heeft. Hoe doen jullie dat toch allemaal?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Leuke link!

Bij mij kwam de mini Schnauzer eruit en daarna allerlei soorten terriers. Zelfde als bij Jas, de West Highland White, de Norwich (waar ik nog nooit van gehoord had) en de Border Terrier.

Als ik uit het rijtje moest kiezen ging ik voor de Border, maar voorlopig hou ik het maar bij mijn oude Saartje.
Haihai

Nou, sollicitatie ben ik niet geworden. Nu ligt er weer een andere vacature op m'n bureau.. solliciteren bij iemand met wie ik het gewerkt (check) en waar ik al eerder heb gesolliciteerd (check) Ik word er zo moe van, eerlijk gezegd.

maar goed, zonder sollicitatie krijg ik nooit een andere baan, dus we blijven het proberen.

Leuke hondjes allemaal... zijn wel mijn favorieten, terriers.

Van 't weekend naar voetbal van LE (want Elvis heeft zweepslag en kon dus niet rijden) en daarna naar bevrijdingsfestival. Was leuk, druk, op den duur erg koud en toen ik thuiskwam was ik volledig gesloopt.

Gisteren alvast verjaardag van LE gevierd, dus ook niet echt rust. Liefst dook ik nu bed in, maar op het werk.

is het nog wat geworden met dat lot, Dee? Wij hadden 20 euro.. jippie.. heb maar een gewoon lot gekocht.. met een half miljoen ben ik ook best tevreden hoor.
Later is nu
Hè wat jammer dat je het niet geworden bent maar wie weet biedt die baan waar je nu mee bezig bent wel goede vooruitzichten.

Weet zo niet wanneer LE jarig is maar alvast van harte gefeliciteerd!

En hee 20 euro winnen is niet slecht!

*Zwaait naar Jonari*

Vanmiddag wat plantjes in bakken op het balkon gezet en hopelijk tomaten en wat keukenkruiden gezaaid. De zaden lagen er nog van vorig jaar en vriend had voor 1,49 plantjes meegenomen, lief en mooi! Het lijkt gelijk een stuk fleuriger op het balkon en nodigt uit om er lekker te gaan zitten. Nu nog mooi zonnig weer.
Hier schijnt inmiddels af en toe best zon, Jas, dus ik hoop dat je er even van kunt genieten. Koud is het niet, in elk geval (nouja, 't mocht wel warmer, dat wel) Lekker van die blommen! Leg je zaden ook altijd eerst een paar uur tot dag in water? Dan wellen ze wat. De zaadjes die blijven drijven, kiemen niet (meer)

Ik wil nog Irissen voor in de tuin. Men zegt dat die gaan woekeren. Ik hoop het maar, want het enige dat nu woekert is onkruid. Ik wil ook Lelietjes van Dalen, die zouden ook woekeren, maar kwamen gewoon nooit meer op.

Toedels weer
Later is nu
Dat van de zaden wist ik niet, bedankt voor je tip!

Die lelietjes van dalen houden van enigszins vochtige grond dus plant ze niet op een te droge plek.

Vrouwenmantel vind ik ook een prachtige plant, de dauwdruppels die daarop blijven liggen kun je ook zulke mooie foto's van maken. Vrouwenmantel deed het bij mij in de tuin altijd erg goed en is ook erg makkelijk.

't Is hier helaas nu weer bewolkt maar wie weet morgen weer.
Oh gaaf motto heb je trouwens!
Vrouwenmantel groeit bij mij langs de schutting. Die doet het heel goed Het stuk grond dat ik in gedachte heb, is juist heel vochting (m'n hele tuin is vochtig), dus ik hoopte op véél. Sneeuwklokjes doen het bij mij ook niet

En dank .. motto zag ik laatst op twitter, geloof ik. Ik vond 'm wel toepasselijk.

Het mag inmiddels wel eens he, mooi weer. Pff..
Later is nu
Haihai

Alles goed hier

met mij wel, gelukkig. Nog paar uurtjes werken en dan weer 5 dagen vrij. Heerlijk toch, deze periode van feestdagen. Alleen jammer dat het nog steeds zo koud is. Is toch belachelijk?

Dee, de boot al in het water? Of is het daar ook te koud voor?
Later is nu
Veel te koud nog Dream, om te varen, helaas! Wat een k*tweer zeg!

Later meer (en nee, ik heb de hoofdprijs niet gewonnen, maar dat komt nog wel ), ik wilde even delen dat ik zó'n mooi boek aan het lezen ben: Naar de overkant van de nacht, van Jan van Mersbergen. Ik heb niks met Carnaval, maar het is echt een geweldig boek. Even inkomen, de 1e 10 pagina's ofzo, maar dán! Lezen!
En mooi nieuw motto idd!
Ja, vandaag een soort van preekje gehad dat chagrijnig worden van weer niet vruchtbaar is, want je kunt er toch niets aan doen. Niet echt prekerig, maar we kregen het er zo over. EN het IS ook zo, maar mèn, wat wil ik graag en warm! LD gaat het weekend camperen, het is toch van de zotte dat je bijna thermo-ondergoed voor haar zou gaan kopen, al is het mei (en na de hondsdagen, toch?)
Later is nu
De vragen des levens, die je zo bezig kunnen houden:

Heeft Dee inmiddels lekker met haar bootje gevaren?

Heeft dit weer ook een positieve invloed op Jas haar pijn?

Is Carlien er al achter waardoor ze uitslag kreeg en wandelt ze alsnog lekker met haar hond langs het water? Is het voor haar inmiddels niet te warm?

Hoe gaat het met de 'leenhond' van Tweeling en met Tweeling zelf?

Zijn hier nog meelezers?

Iemand?

:sun:

Ik heb gisteren een heerlijke rustige dag gehad, genoten van het weer, hoewel ik weinig buiten ben geweest. Gewoon het feit dat het goed weer is, dat je zo in je (bijna) niksie comfortabel naar buiten kunt gaan, de vogeltjes, de bloemen en vooral de zon, ik vind het genieten!

Tuurlijk blijft dan op de achtergrond zeuren dat ik m'n tijd beter had moeten besteden, namelijk met leren. Nouja, van dat gezeur ben ik over 3 weken ook af. Maar daarvoor moet ik dan idd nog (veel!!) naar die verstandige zeurstem luisteren!

8:-)8
Later is nu
JAA!! Hoi!!

Ik heb ook gekampeerd vorig weekend, was wel fris, maar dit weekend weer. En het is mooooooooooooooooooooi weer. Met de 'schoonouders' waar ik het heel goed mee kan vinden. Schatten van mensen.

Vandaag heb ik mezelf voorgenomen dat ik mag luieren en dan om 15u naar de winkel met mijn stiefmoeder (die maar 9jr ouder is) om een galajurk uit te zoeken!!
Ha Dreamer, de vragen des levens: kan dat zo bij jullie in de tuin in je niksie comfortabel naar buiten gaan? En nog iets gehoord van je sollicitatie?

Met mijn pijn gaat het goed, gelukkig. Denk ook dat het door het kuurbad van bad bentheim komt waar ik een tijdje in heb liggen dobberen. Sindsdien significant minder pijn. Heb alleen wel weer wat anders, bleh. Heb een aantal verdachte plekjes op mijn huid die de huisarts ook verdacht vindt. Moet naar dermatoloog maar duurt wel even voor ik er terecht kan. En ja dan is in de zon zitten even heel dubbel... Eigenlijk zou ik willen dat het zo snel mogelijk weggehaald wordt maar zit dus nog een behoorlijk tijdje in onzekerheid.

Veel succes met je studie!!
Ha welkom Dfduo! Leuk nieuw vers bloed in ons topic.

Een galajurk, klinkt goed, heb je een leuk feest?
Hee Jas

hè, nou die plekjes weer.. lijkt wel of het niet ophoudt he? IK heb op m'n benen plekjes, maar ben er nog niet over uit of ze verdacht zijn. Op alle solliciaties tot nu toe afwijzing. Gisteren nog bij natuurmonumenten, wegens niet genoeg ervaring. Ja, dat krijg je natuurlijk. Zit alweer 1,5 jaar continue bij een telefooncentrale, daar worden m'n kansen ws ook niet beter van.

In onze tuin zou ik misschien eventueel wel in m'n niksie naar buiten kunnen, maar dat doe ik maar ff niet, ivm vriendjes enzo die mee kunnen komen. Ook kunnen overburen eventueel wat zien, maar hee.. alsje zoveel moeite doet, denk ik altijd... Oh..en er ligt op ooghoogte een plank uit de schutting, dus we zijn wat zichtbaarder, denk ik :)

Maar gewoon dat het zulk weer is, dat dat toe zou laten, daar word ik al blij van :rolling:

Hee Dfduo.. dat klinkt lekker, kamperen! Vorig weekend was het nog wel wat koud, maar dit weekend wordt het pas écht lekker :-]
Later is nu
Dreamer, het ene plekje heb ik ook al erg lang, wist ook telkens niet of ik er wel of niet mee naar toe moest. Nu heb ik spijt dat ik niet eerder gegaan ben. Dus mijn advies: waai even langs je huisarts!

Oh en verder ben ik best gelukkig hoor. :-d

Wat balen dat je overal afgewezen bent. Natuurmonumenten was vast erg leuk geweest.

En ik snap je afweging wat betreft vriendjes die met de kinderen meekomen.
Ik ben gelukkig ook best gelukkig :)

Hoewel ik me vanmorgen afvroeg of je gelukkig en ongelukkig tegelijkertijd kunt zijn? Als je mij zo vraagt "ben je gelukkig" is het antwoord ten alle tijden volmondig JA. Maar ik ben ongelukkig met m'n lijf, vooral het gewicht. Ik leef zo bewust gezond mogelijk, beweeg meer dan de gemiddelde Nederlander en word maar zwaarder :-( Daarnaast nou ook niet bepaald de baan van mn dromen en die lijkt steeds verder weg te drijven. Kan ik zó van balen! Heb alweer een tijdje dat ik het gevoel heb elk moment in tranen uit te kunnen barsten. Heeft vast ook met de opleiding te maken, die me eigenlijk teveel wordt (niet genoeg 'me-time')

Pfff...

En ja.. ik ga volgende week naar de dokter, is de planning ;-)
Later is nu
Ja dat herken ik allemaal heel erg! Ik ben ook gelukkig en tegelijkertijd niet zo blij met m'n lijf die me regelmatig in de steek laat en gewoon doet waar ie zelf zin in heeft. ;-) Is gewoon een heel ander iets dan mijn hoofd. Totaal niet in overeenstemming.

En baan van mijn dromen daar kan ik ook alleen maar van dromen.

Eigenlijk nog best verwonderlijk dat we ons dan toch gelukkig voelen. X-D

En dat gevoel van elk moment in tranen uit kunnen barsten herken ik ook. Balen dat het je eigenlijk te veel is, wat zul je blij en opgelucht zijn als het straks klaar is.

Soms denk ik er echt over om vaker een half uurtje te gaan liggen met een boek of even een tukkie zoals mijn oma ook deed. Het komt er telkens niet van maar even afzonderen, een siesta is zo gek nog niet! Of klink ik nu als een ouwe muts? ;-)
Nou, ik denk dat dat hartstikke gezond zou zijn. Er is aangetoond (las ik een keer) dat even 's middags een tukje doen beter is voor hart en bloedvaten. Ik vraag me dan ook wel eens af of dat gezonder zijn van de Mediterraanse mensen nou echt komt door hun manier van eten of door hun siesta

Aan de andere kant: mijn opa tukte ook elke middag even en stierf op 67 jarige leeftijd aan z'n 5e hartaanval. Het werkt niet optimaal, kennelijk ;-)

Ik heb een aantal boeken op stapel liggen, waar ik van mezelf niet in mag beginnen, omdat ik dan helemaal niet meer aan leren toekom. En dan doe ik andere dingen, die ook niets met leren te maken hebben. Volgens mij had ik voor mn eigen rust en gemoed inmiddels beter die boeken uit kunnen lezen ;-) Ik ben wel rustig bezig in de Flow. Daar staan wijze dingen in. :-]
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven