Afstudeercadeau voor man

14-01-2015 12:03 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet op korte termijn een afstudeercadeau kopen voor een man, maar ben inspiratieloos. Mijn budget is niet zo heel groot. max 50 euro

Ik zat zelf aan een fles whiskey te denken, hebben jullie nog leuke ideeën?

thanks ladies!
Wij weten toch niet waar die man van houdt? En wat maakt een afstudeercadeau anders dan een verjaardagscadeau? het is toch om hem te feliciteren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
hebben we meer info voor nodig:

- Wat is je relatie met de man;

- Wat heeft de man gestudeerd;

- Wat zijn zijn hobby's enz......
Ik zou voor een blijvende herinnering gaan. Een mooi boek over zijn vakgebied, waar je iets liefs in schrijft?

Gaat hij ook, nu hij afstudeert, ander werk doen? Misschien dan iets wat hij in zijn nieuwe werk kan gebruiken?

Verder "klassieke" cadeaus: een mooie pen en/of briefopener, kun je datum in laten graveren. Een mooie schrijfmap, als dat iets is dat hij in zijn werk kan gaan gebruiken.

Edit: ik lees nu pas dat het voor een man is, ik dacht voor jouw man, dus dat liefs mag je achterwege laten.
anoniem_59773 wijzigde dit bericht op 14-01-2015 12:07
Reden: moet beter lezen
% gewijzigd
rechten, het is een vriend van mij

maar een fles whiskey is niet gebruikelijk?
Ik zou ook gaan voor een klassiek kado als een pen, briefopener, manchetknopen oid.

Mijn man kreeg van zijn stage een prachtig fotoboek met satelliet foto's. Maar dat paste ook mooi bij zijn afstudeerproject. Echt zo'n koffietafelboek waar je uren bij weg kan dromen.
quote:12345678910 schreef op 14 januari 2015 @ 12:14:

maar een fles whiskey is niet gebruikelijk?Jawel hoor, als hij van whiskey houdt is dat een leuk cadeau. Ik las je OP verkeerd, ik dacht dat het je eigen man was die ging afstuderen.
Wat Sassefras zegt: Een mooi boek over zijn vakgebied
quote:12345678910 schreef op 14 januari 2015 @ 12:14:

maar een fles whiskey is niet gebruikelijk?Als hij van whiskey houdt kan dat prima hoor!
quote:Onsjanneke schreef op 14 januari 2015 @ 12:17:

Ik zou ook gaan voor een klassiek kado als een pen, briefopener, manchetknopen oid.

Mijn man kreeg van zijn stage een prachtig fotoboek met satelliet foto's. Maar dat paste ook mooi bij zijn afstudeerproject. Echt zo'n koffietafelboek waar je uren bij weg kan dromen.ja daar houdt hij van
Ik heb laatst als afstudeer cadeau voor een man een leren aktetas gegeven.

Als je goed zoekt kun je die voor jou budget wel vinden ik was 40 euro kwijt (was aanbieding en ik kan goed geld eraf kletsen).

Maar zou iets doen waar hij jaren plezier van kan hebben en een soort van herinnering aan heeft.

Je kunt de fles ook laten personaliseren. Of je hebt van die sets met glazen en karaf (heet dat bij alcohol ook zo?) Die zou je kunnen laten graveren.
Als hij whisky lekker vindt zou ik dat voor hem kopen.

Zelf hou ik er wel van en als ik een fles van tegen de 50 euro cadeau zou krijgen zou ik dat helemaal prima vinden. Voor die prijs kun je echt wel een hele lekker whisky kopen.
Ik zou inderdaad Whiskey doen, of hele mooie wijn.Een echte champagne is ook passend.

Iets duurs, blijvends (pen oid) zou ik alleen doen, als ik 100% zeker was van de smaak van de ontvanger. En als ik zeker wist, dat hij niet nog 3 pennen kreeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven