Afstudeercadeau...
vrijdag 25 september 2009 om 11:51
Over 2 weken studeer ik officieel af. Nu vraagt iedereen me wat ik wil hebben en vooral mijn opa & oma en moeder willen we iets 'blijvends' geven. Iets wat je lang kunt houden/gebruiken/aandoen/omdoen etc. Maar ik heb eigenlijk geen idee wát. Hecht eigenlijk nooit zo veel waarde aan spullen en daarom vind ik het lastig om iets te bedenken. Omdat het best wat mag kosten wil ik ook écht iets moois of leuks.
Sja, het is een onwijs luxeprobleem, ik weet het, maar misschien hebben jullie nog leuke tips of ervaringen. Dus vandaar mijn vraag:
Wat kregen jullie voor je afstuderen? Of wat zou je graag willen hebben?
Sja, het is een onwijs luxeprobleem, ik weet het, maar misschien hebben jullie nog leuke tips of ervaringen. Dus vandaar mijn vraag:
Wat kregen jullie voor je afstuderen? Of wat zou je graag willen hebben?
vrijdag 25 september 2009 om 11:54
vrijdag 25 september 2009 om 11:58
* googlet even snel op filofax*
O ja, das best leuk. Heb alleen net mijn eerste Moleskine agenda gekocht, waar ik heel blij mee ben.
Heb al een ring met een speciale betekenis. Misschien nog 1 voor aan mijn andere hand... Hmmm....good thinking
Heb communicatiewetenschappen gestudeerd, maar helaas nog geen baan. Zie nog niet meteen een link met een cadeau...
O ja, das best leuk. Heb alleen net mijn eerste Moleskine agenda gekocht, waar ik heel blij mee ben.
Heb al een ring met een speciale betekenis. Misschien nog 1 voor aan mijn andere hand... Hmmm....good thinking
Heb communicatiewetenschappen gestudeerd, maar helaas nog geen baan. Zie nog niet meteen een link met een cadeau...
vrijdag 25 september 2009 om 12:04
vrijdag 25 september 2009 om 12:05
vrijdag 25 september 2009 om 12:08
quote:CoffeePot schreef op 25 september 2009 @ 12:06:
Of een mooie ingelijste historische kaart van je studentenstad? Ik studeer geschiedenis en ben gek op kaarten dus misschien vind jij het wel heel suf maar het lijkt me heerlijk om zoiets aan de muur te hebben hangen.
Vind ik ook mooi hoor! Mijn huisje is alleen nogal ieniemienie dus moet ff kijken waar dat mooi zou kunnen staan...
Goeie ideeën allemaal! Bedankt!
Of een mooie ingelijste historische kaart van je studentenstad? Ik studeer geschiedenis en ben gek op kaarten dus misschien vind jij het wel heel suf maar het lijkt me heerlijk om zoiets aan de muur te hebben hangen.
Vind ik ook mooi hoor! Mijn huisje is alleen nogal ieniemienie dus moet ff kijken waar dat mooi zou kunnen staan...
Goeie ideeën allemaal! Bedankt!
vrijdag 25 september 2009 om 12:09

vrijdag 25 september 2009 om 12:14
quote:Kastanjez schreef op 25 september 2009 @ 12:10:
Zelf heb ik inderdaad als blijvende kado's een keer een vulpen van mijn oma gekregen, van mijn ouders een hele mooie, eenvoudige sieradenset én een keer een kunstwerk.Iets van sieraden vind ik ook wel leuk. Wil misschien wel een eenvoudig zilveren kettinkje, dat blijft ook wel mooi. Heb al een beetje zitten googlen, maar op een schermpje zie je niet zo goed wat nou echt mooi is. Moet eigenlijk ff bij de juwelier langsgaan. Waar was jouw sieradenset van?
Zelf heb ik inderdaad als blijvende kado's een keer een vulpen van mijn oma gekregen, van mijn ouders een hele mooie, eenvoudige sieradenset én een keer een kunstwerk.Iets van sieraden vind ik ook wel leuk. Wil misschien wel een eenvoudig zilveren kettinkje, dat blijft ook wel mooi. Heb al een beetje zitten googlen, maar op een schermpje zie je niet zo goed wat nou echt mooi is. Moet eigenlijk ff bij de juwelier langsgaan. Waar was jouw sieradenset van?
vrijdag 25 september 2009 om 13:03
Ik heb mijn schoonzus een mooie zilveren armband cadeau gedaan (samen met mijn andere broer en schoonzus) en die draagt ze bijna elke dag. Ik wou altijd een kunstwerk voor mijn afstuderen, maar dat is iets anders gelopen; ik wou heel graag een avondcursus beginnen en die hebben mijn ouders betaald.
Als je voor een sieraad kiest, zou ik voor een klassiek model gaan, zoals een solitaire ring gaan, zodat als je trouwt er een mooie aanschuif ring bij kan kopen. En die solitaire ringen zijn er in verschillende prijsklasses.
Als je voor een sieraad kiest, zou ik voor een klassiek model gaan, zoals een solitaire ring gaan, zodat als je trouwt er een mooie aanschuif ring bij kan kopen. En die solitaire ringen zijn er in verschillende prijsklasses.
vrijdag 25 september 2009 om 13:20
Ik weet niet of je het wat vindt..
maar als je echt iets blijvends wilt... een tatoo?
of een sieraad inderdaad, heb ik zelf gekregen toen ik afstudeerde.
Of als je iets heel persoonlijks wilt hebben, kun je ze ook
vragen een soort boek voor je te maken, waarin ze al hun wensen, bewonderingen, herinneringen, etc. etc. alles wat ze maar aan je kwijt willen, dus aan je ehm.. kwijt kunnen dus.
Ben benieuwd wat het wordt!
In ieder geval gefeliciteerd!
maar als je echt iets blijvends wilt... een tatoo?
of een sieraad inderdaad, heb ik zelf gekregen toen ik afstudeerde.
Of als je iets heel persoonlijks wilt hebben, kun je ze ook
vragen een soort boek voor je te maken, waarin ze al hun wensen, bewonderingen, herinneringen, etc. etc. alles wat ze maar aan je kwijt willen, dus aan je ehm.. kwijt kunnen dus.
Ben benieuwd wat het wordt!
In ieder geval gefeliciteerd!