agenda 2010

06-12-2010 15:25 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet of ik hier een dergelijke oproep mag platsen, maar ik probeer het toch maar.

Voor een geintje met een collega ben ik dringend op zoek naar een zakagenda van 2010. Gewoon een simpele, geen poespas, maar hij mag nog niet gebruikt zijn. Is er iemand die mij hier nog aan kan helpen, liefst nog voor het weekend? Kosten worden vergoed!
Misschien bij de bank nog een voorraadje?
Nee echt?
Kijk eens in de bakken van Boekwinkels, daar kun je er nog genoeg vinden voor een klein prijsje.
of je neemt een agenda van 2011 maar veranderd het jaartal.

(ik kan me trouwens niet voorstellen dat boekhandels nu nog agenda's van 2010 verkopen en dat er mensen zijn die ze aan gaan schaffen. Ik bedoel...al waren ze maar 10 cent)
quote:Starshine schreef op 06 december 2010 @ 15:54:

of je neemt een agenda van 2011 maar veranderd het jaartal.

(ik kan me trouwens niet voorstellen dat boekhandels nu nog agenda's van 2010 verkopen en dat er mensen zijn die ze aan gaan schaffen. Ik bedoel...al waren ze maar 10 cent)

Hier toch wel, veel mensen kopen ze om de hoesjes en daarna halen ze de inhoud eruit en kopen een nieuwe inhoud van 2011.

Heel slim moet ik zeggen
oh, ja die navulagenda's, dat snap ik dan weer.
Nee, ik bedoel niet zo'n navulagenda of iets met een hoesje. Gewoon een simpele zakagenda. Aan het begin van het jaar krijg je ze bij banken, de chinees en dergelijke.
Plaats je oproep op MP. Misschien heeft er iemand nog een ongebruikte in een la liggen.
Tjilp, ben je nog online?

Wat is je (mail)adres?

Ik heb op m'n werk nog een aantal ongebruikte agenda's.
Jippie!

Bedankt!
Mail komt er zo aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven