Altijd steekproef bij zelfscan

12-08-2025 13:48 133 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De titel zegt het al. Elke keer als ik bij dezelfde winkel via de zelfscan afreken, word ik gecontroleerd met een steekproef. Mijn man nooit. Af en toe moet ik ook echt lang wachten tot er een medewerker komt (die werkt dan eerst de rij bij de kassa af en had ik net zo goed in de rij kunnen staan) en dat vind ik irritant. Ik denk dat ze gezichtsherkenning hebben of zo, want het gebeurt altijd. Wie heeft dat ook?
margreetder schreef:
22-08-2025 13:27
Bij Kruidvat vind ik die zelfscan minder prettig maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik soms de verkeerd knop indruk. Dan komt er weer iemand omdat ik per abuis op "ja" heb gedrukt voor medische advies bij een doosje paracetamol.
Ik vind vooral die stem zo hard bij de zelfscan:
WILT U GENEESMIDDELENADVIES??!!
SELECTEER EEN BETAALWIJZE
WACHT OP HULP!!!

Niet dat ik iets te verbergen heb bij welke multivitamine, aambeienzalf of pijnstiller dan ook maar ik vind het wel irritant.
margreetder schreef:
22-08-2025 13:27
Bij Kruidvat vind ik die zelfscan minder prettig maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik soms de verkeerd knop indruk. Dan komt er weer iemand omdat ik per abuis op "ja" heb gedrukt voor medische advies bij een doosje paracetamol.
Ik vind dit vooral een irritante zelfscan omdat het apparaat zo hard zegt wat ik moet doen.
Bo-Katan schreef:
22-08-2025 14:01
Ik vind dit vooral een irritante zelfscan omdat het apparaat zo hard zegt wat ik moet doen.
Ja vreselijk is dat. Was er net weer. SELECTEER BETAALWIJZE krijst dat ding dan tegen je. Pfff..........
BeeDifferent schreef:
12-08-2025 18:55
Naja, je snapt de strekking wat diegene er mee bedoelde vast.
Natuurlijk begreep ik prima wat jij bedoelde maar het is een nonsens voorbeeld van dat werkt.
Dala schreef:
19-08-2025 14:20
Het voordeel van scannen en dan meteen zelf inpakken vind ik dat ik alles al een beetje kan sorteren. Ik heb vaak drie tassen: 1 voor koelkastproducten, 1 voor diepvries en vlees, 1 voor de voorraadkast.
Het scheelt zoveel tijd en lichamelijk ook fijn, als ik al zelf mijn boodschappen doe, wat niet zo vaak is maar soms moet ik wel.
Dan is het bij een zelfscan, ik heb nul energie en lichamelijke klachten en heb een hoge kar en kan meteen zo inpakken als ik wil en hoef niet uit diepe kar op een band te doen en dan weer inpakken na het betalen. Kan zo op juist plek in auto schuiven met die kar en klaar.
Zelfs met controle is zoveel sneller en fijner dan via een normale kassa.
Bo-Katan schreef:
22-08-2025 14:01
Ja dat ook
FawleyFlame schreef:
22-08-2025 14:32
Ja vreselijk is dat. Was er net weer. SELECTEER BETAALWIJZE krijst dat ding dan tegen je. Pfff..........
Haha ja vreselijk. Ik ken trouwens wel een paar filialen waar ze het ding zachter gezet hebben. Stuk fijner. Maar ook een AH waar hij harder gezet is. Ik gok dat het toch met het gemiddelde winkelend publiek te maken heeft ofzo en niet met de evt doofheid van het personeel 😉
happyapple schreef:
23-08-2025 07:53
Haha ja vreselijk. Ik ken trouwens wel een paar filialen waar ze het ding zachter gezet hebben. Stuk fijner. Maar ook een AH waar hij harder gezet is. Ik gok dat het toch met het gemiddelde winkelend publiek te maken heeft ofzo en niet met de evt doofheid van het personeel 😉
Zou me ook niks verbazen!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven