Babyshower organiseren

13-10-2018 19:23 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, een vriendin van mij is 6 maanden zwanger en ik zou graag voor haar een babyshower organiseren. Zijn er hier misschien ervaringsdeskundigen die mij een beetje op weg kunnen helpen? Ik ben een totale leek en zou graag willen weten wat een beetje de normale gang van zaken is, zoals;

- wie nodig je uit, haar vriendinnen, (schoon) zussen en (schoon) moeder, buurvrouw, tantes etc.?
- de kosten komen neem ik aan volledig voor mij aangezien ik het organiseer?
- als ik het organiseer is het dan ook gebruikenlijk dat ik daarbij nog een cadeau geef?
- ik wil een hapjes buffet maken, wat is daarin gebruikelijk? Ik kom op internet vooral zoete buffetten tegen. Ik zou eventueel een combi willen
maken, of eerst taart serveren en daarna een hartig buffet?
- ik ben zelf totaal niet van de spelletjes maar er ik begrijp dat het wel gebruikelijk is, wat zijn leuke dingen om te doen?
- bedankjes voor de gasten, is dat gebruikelijk?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Moet het allemaal volgens wat gebruikelijk is of mag het ook op de manier dat je vriendin het leuk vindt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wil jouw vriendin dit ook?
En weet je wel of ze het uberhaupt leuk zou vinden? Is er ooit al eens over gesproken? Genoeg mensen die er niet aan moeten denken namelijk.
viva-amber schreef:
13-10-2018 19:25
Moet het allemaal volgens wat gebruikelijk is of mag het ook op de manier dat je vriendin het leuk vindt?
Dit.

Wil ze er wel eentje uberhaupt?

Zo ja. Gewoon alleen haar allerliefsten uitnodigen. Dus de beste vriendinnen en familieleden waar ze ook veel contact mee heeft en echt blij van wordt.