Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
quote:Solomio schreef op 02 juli 2009 @ 23:06:

O jessy, wat ziet dat er heerlijk uit. En o, wat zullen we weer klagen als het echt gaat sneeuwen van de winter. Nee, echt niet, ik zal echt echt echt niet klagen als het gaat sneeuwen. I loooove sneeuw!
Alle reacties Link kopieren
Ja, zo'n sneeuwfoto geeft verkoelende gedachten, Jessy. :D

Nu is het wat kouder in Enschede: 25 graden volgens de on-line thermometer-gadget van Windows Vista. Ik denk dat ik redelijk zal slapen, ondanks de - voor onze begrippen - erg zwoele, bijna hete nacht.
World of Warcraft: Legion
Mijn vriend zit nu voor zijn werk in het buitenland en ik mis hem heus wel hoor. Maar als ik straks dan toch alleen in bed lig, vind ik het helemaaaal niet zo erg dat ik niet ook nog eens zijn plakkerige lijf naast me heb
quote:Solomio schreef op 02 juli 2009 @ 23:06:

O jessy, wat ziet dat er heerlijk uit. En o, wat zullen we weer klagen als het echt gaat sneeuwen van de winter. Niks hoor. Een sneeuwlandschap vind ik eigenlijk prachtig om te zien, ook met sneeuw bedekte auto's gebouwen, bomen, planten. En dan de sneeuw die langzaam naar beneden dwarrelt... Het vervelende vind ik echter ijzel en jongeren die met sneeuwballen zitten te gooien; dat kan me minder bekoren.
quote:hans66 schreef op 02 juli 2009 @ 23:11:

[...]

Niks hoor. Een sneeuwlandschap vind ik eigenlijk prachtig om te zien, ook met sneeuw bedekte auto's gebouwen, bomen, planten. En dan de sneeuw die langzaam naar beneden dwarrelt... Het vervelende vind ik echter ijzel en jongeren die met sneeuwballen zitten te gooien; dat kan me minder bekoren.Ja, fantastisch! En vind jij dan ook dat het geluid buiten zo anders is? Zo rustig op de een of andere manier...
Jessy met familie in 2010

Ben mijn bed uitgezweet,27 graden hiero om middernacht...
27.8 om precies te zijn,zou de temp kapot zijn tis 0.31 uur.

Ik ga in bad,lekker koelllllll
hier niet.....
quote:jessy schreef op 02 juli 2009 @ 23:08:

[...]

Nee, echt niet, ik zal echt echt echt niet klagen als het gaat sneeuwen. I loooove sneeuw!Same here... Ik ben dol op sneeuw en ijs. Bovendien: op koude kan je je kleden, ben dol op hippe (en minder hippe) mutsen en chocolademelk met slagroom na een strandwandeling
Hier is 't nu 27,5 en het is half 2 geweest. Schijt- en schijtziek word ik ervan
De temperatuur is midden in de nacht gezakt naar 19 graden. Onaangenaam warm om goed te slapen. Morgen de laatste hete dag en dan is het bye, bye, hitte!
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2009 @ 01:36:

Hier is 't nu 27,5 en het is half 2 geweest. Schijt- en schijtziek word ik ervan

Zou je dadelijk een flinke onweersbui boven Enschede willen laten losbarsten?

ben 't bed nog niet eens in geweest :P

Vind 30c best do-able hoor.

met 40c 10+ uur niets drinken en dan 'n middelgrote italiaanse stad doorlopen in je uppie, da's pas heavy.. (had geen geld bij me..)

Tegenwoordig kan ik 25c idd. ook niet meer zò goed hebben (en da's pas 11 jaar later)

Ik dacht altijd dat het credo van viva-dames was: hoe heter hoe beter ( in bed..)
Half 5 en nog steeds 27 graden binnen (en boven nog ietsje warmer).

Ik ben het ZO zat!!

Ik klaag echt nóóit over het weer, niet met regen, hagel, sneeuw, nooit.

Behalve met deze hitte.

Ik voel me echt beroerd, kan bijna niks en kom de dagen hangend en wurgend door.

Wat zal ik blij zijn als het afkoelt zeg!

Zo zeg, echt wel lekker om even een plek te hebben met veel gelijkgestemden waar je even lekker kunt spuien! :-)

Thanks voor dit topic! :-)
Goh, dan viel het bij mij nog mee. 24 Graden binnen (in de slaapkamer iets koeler, maar weet het niet precies). Het is nu nog 21 graden buiten! Normaal wel lekker, maar niet om kwart over 5 's morgens. Straks lekker in een koele trein zitten en gelukkig op een koele afdeling. En dan hopelijk vanmiddag regen en onweer. Als de treinen er dan maar geen last van hebben.
Haaaaaaa mede-puffers!

Vanmorgen om half zes opgestaan. Man moet om zes uur weg en die help ik dan even, dat doe ik met plezier op zich, ware het niet dat ik vannacht geen oog heb dichtgedaan van die freaking hitte. Dat het 's nachts nog zo goor warm is vind ik echt verschrikkelijk ruk. Overdag kun je nog met je voeten in een emmer koud water gaan zitten of onder een lauwe douche gaan staan. Dat aan je lakens plakken en je kop die vastkleeft aan je kussen als je je omdraait, mjah, ik vind het geen feest.

Vorige week heb ik spontaan aangeboden om te helpen op school vandaag, met - jawel - pannenkoeken bakken.

60 om precies te zijn.

Om kwart over elf moet ik de boel wárm op school hebben. Na zo'n nacht niet slapen en kleven en plakken kan ik wel jánken bij het idee.

Doe ik niet want de kindertjes in Afrike hébben niet eens pannenkoeken en daar is het altíjd warm, maar ik zou best even bij voorbaat in willen storten.
Ik kijk even naar buiten en ik zie dat het bewolkt is. En ik kijk naar de gadget-thermometer van Windows Vista, en zie dat het 18 graden is.

De warmste temperatuur die ik in mijn woonkamer heb gehad - een paar jaar geleden - was 31 graden. Je kunt dan beter een laptop i.p.v. een computer gebruiken. Mijn vorige laptop moest worden uitgezet als het in de woonkamer 35 graden wordt of warmer, want dan kan hij zijn warmte niet meer kwijt. Moderne laptops schakelen zichzelf uit als zij, of de kamer te heet worden.
quote:eleonora schreef op 03 juli 2009 @ 06:24:

[..]

Vorige week heb ik spontaan aangeboden om te helpen op school vandaag, met - jawel - pannenkoeken bakken.

60 om precies te zijn.

Om kwart over elf moet ik de boel wárm op school hebben. Na zo'n nacht niet slapen en kleven en plakken kan ik wel jánken bij het idee.

Doe ik niet want de kindertjes in Afrike hébben niet eens pannenkoeken en daar is het altíjd warm, maar ik zou best even bij voorbaat in willen storten. Verschrikkelijk... pannenkoeken bakken... nu!?
quote:Omen schreef op 03 juli 2009 @ 07:25:

[...]

Verschrikkelijk... pannenkoeken bakken... nu!?

Jah.....Eerst dochter naar school brengen en dan aan de bak. Letterlijk.

Ik bind maar een theedoek om mijn hoofd tegen de zweetspetters.
Maar Leo,

Dit was dan toch je laatste nacht zonder airco? Vandaag is toch de dag dat je gewone huis een airco-huis wordt?

M'n rugzakje staat klaar
quote:hans66 schreef op 03 juli 2009 @ 07:21:

Ik kijk even naar buiten en ik zie dat het bewolkt is. En ik kijk naar de gadget-thermometer van Windows Vista, en zie dat het 18 graden is.

De warmste temperatuur die ik in mijn woonkamer heb gehad - een paar jaar geleden - was 31 graden. Je kunt dan beter een laptop i.p.v. een computer gebruiken. Mijn vorige laptop moest worden uitgezet als het in de woonkamer 35 graden wordt of warmer, want dan kan hij zijn warmte niet meer kwijt. Moderne laptops schakelen zichzelf uit als zij, of de kamer te heet worden.

Hier (Utrecht) niets geen wolkje te vinden Gewoon de zon - bem vol op de slaapkamer, sinds zonsopgang en dat blijft de hele dag zo Mocht de thermostaat de 31 aangeven, dan ga ik in een hotel slapen.

Ik gebruik een laptop en als 'ie zichzelf uitschakelt dan zou ik tegen het plafond gaan. Onacceptabel! Dan zet ik de vriezer wel open en ga ervoor zitten - met laptop. Zijn we beide blij en schakelen we beide niet zomaar uit
Sterkte met de pannenkoeken Eleonora.

quote:Lizzl schreef op 03 juli 2009 @ 07:53:

[...]

Hier (Utrecht) niets geen wolkje te vinden Gewoon de zon - bem vol op de slaapkamer, sinds zonsopgang en dat blijft de hele dag zo Mocht de thermostaat de 31 aangeven, dan ga ik in een hotel slapen.

Ik gebruik een laptop en als 'ie zichzelf uitschakelt dan zou ik tegen het plafond gaan. Onacceptabel! Dan zet ik de vriezer wel open en ga ervoor zitten - met laptop. Zijn we beide blij en schakelen we beide niet zomaar uit

Hier was het de hele nacht 29 graden. Ik wil niet weten hoe ver de temperatuur straks gaat oplopen. De honden worden gek van de warmte. Nu ja, 1 van de twee. Die kan zijn draai niet vinden en doet niet anders dan zijn haar eruit trekken. Overal liggen bolletjes pluishaar. Die andere ligt de hele dag voor pampus.

Ik zet overigens een ventilator op de computer, in de hoop dat het een beetje helpt om het ding te koelen.
quote:Lizzl schreef op 03 juli 2009 @ 07:47:

Maar Leo,

Dit was dan toch je laatste nacht zonder airco? Vandaag is toch de dag dat je gewone huis een airco-huis wordt?

M'n rugzakje staat klaar

Klopt hoor, om half tien zijn de aircomannen er!

Maar, mijn man en ik zijn een beetje zwartgallig wat de airco betreft. De had al vier maanden geleden geïnstalleerd moeten zijn dus het zou ons niks verbazen als het allemaal niet lukt vandaag.

Kaarsen branden (<----- warm!), hopen en positief denken dan maar en dan zie ik je, als het allemaal goed komt, morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven