Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
vrijdag 3 juli 2009 om 09:25
Mensen mensen wat is het warm, en dan is het nog wel zo vroeg.Ik woon in Amsterdam en mijn thermostaat geeft nu al 26,5 graden, om 9.22 S'OCHTENDS.
Gister kreeg ik een geniaal idee (al zeg ik het zelf).
Ik heb een schoon hemdje en schone sokken wat nat gemaakt en in de vriezer gelegd. Na een half uurtje aangedaan.
Heeeeeerlijk.
Misschien ook een idee voor jullie??
Gister kreeg ik een geniaal idee (al zeg ik het zelf).
Ik heb een schoon hemdje en schone sokken wat nat gemaakt en in de vriezer gelegd. Na een half uurtje aangedaan.
Heeeeeerlijk.
Misschien ook een idee voor jullie??
Ik heb geen motto.
vrijdag 3 juli 2009 om 10:14
vrijdag 3 juli 2009 om 10:55
Zijn er bij jullie al wolkjes zichtbaar met wat bliksemschichten? Vanmiddag of vanavond worden er onweersbuien voorspeld.
Hier in Twente is het nog steeds grotendeels onbewolkt en heeft de zon alle ruimte. Aan de horizon zie ik wel wolken. Op mijn werkcomputer zit geen thermometer-gadget maar ik wil wedden dat het een graad of 30 is.
Hier in Twente is het nog steeds grotendeels onbewolkt en heeft de zon alle ruimte. Aan de horizon zie ik wel wolken. Op mijn werkcomputer zit geen thermometer-gadget maar ik wil wedden dat het een graad of 30 is.
World of Warcraft: Legion
vrijdag 3 juli 2009 om 11:53
Als het 's ochtends, om 8.30, lekker is om in een shirtje en korte broek te scooteren, dan is het echt HEET. Vandaag dus.
Hier komen wel een paar veelbelovende wolkjes in beeld, maar ze zijn nog wel een beetje klein.
Hier komen wel een paar veelbelovende wolkjes in beeld, maar ze zijn nog wel een beetje klein.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar