Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
maandag 29 juni 2009 om 14:21
Ik vind zomer wel fijn!
Maar mijn lichaam helaas niet..
Sta constant te tollen op mijn benen.
Niet te veel doen en bukken want dan zie ik sterretjes en ga zo wat tegen de vlakte.
En ik kan nog geen stap verzetten of ik moet weer zitten.
Balen,want ik word wel vrolijker van de zon en geeft een heerlijk vakantiegevoel!!
Maar mijn lichaam helaas niet..
Sta constant te tollen op mijn benen.
Niet te veel doen en bukken want dan zie ik sterretjes en ga zo wat tegen de vlakte.
En ik kan nog geen stap verzetten of ik moet weer zitten.
Balen,want ik word wel vrolijker van de zon en geeft een heerlijk vakantiegevoel!!
maandag 29 juni 2009 om 15:27
maandag 29 juni 2009 om 18:27
Van mij mag het zo blijven tot de kerstdagen, liefst nog langer!
Ik haat de winter en ben wisselend bevriend met herfst en lente.
Hier bloei ik van op, krijg ik energie van (net terug van zonvakantie toen het hier nog niet zo was) dus ik geniet volop.
Moet wel zeggen dat het me voor de zwangere dames erg onprettig/ongemakkelijk lijkt en vind het ook jammer voor de winterliefhebbers, maar na zoveel maanden donker/grauw/nat/koud ben ik wel blij!
Ik haat de winter en ben wisselend bevriend met herfst en lente.
Hier bloei ik van op, krijg ik energie van (net terug van zonvakantie toen het hier nog niet zo was) dus ik geniet volop.
Moet wel zeggen dat het me voor de zwangere dames erg onprettig/ongemakkelijk lijkt en vind het ook jammer voor de winterliefhebbers, maar na zoveel maanden donker/grauw/nat/koud ben ik wel blij!
maandag 29 juni 2009 om 19:45
[quote]Roompje schreef op 29 juni 2009 @ 13:43:
ik heb net lekker de tuin een beetje opgeruimd en de ramen gesopt.. Best lekker hoor als je buiten bent, en buiten is minder erg dan binnen...
Brown_eyes dat is niet helemaal waar de mensen met modellenmaatjes hebben het ook redelijk warm hoor.....[/quo
Algemeen gesproken minder.
ik heb net lekker de tuin een beetje opgeruimd en de ramen gesopt.. Best lekker hoor als je buiten bent, en buiten is minder erg dan binnen...
Brown_eyes dat is niet helemaal waar de mensen met modellenmaatjes hebben het ook redelijk warm hoor.....[/quo
Algemeen gesproken minder.
maandag 29 juni 2009 om 20:10
quote:Brown_Eyes schreef op 29 juni 2009 @ 19:50:
[...]
of je zit op Ibiza of je bedoelde 24Als je op een balkon zit kan de temperatuur daar behoorlijk oplopen. Bij mij in de tuin is het ook bloedheet: west en geen wind.
[...]
of je zit op Ibiza of je bedoelde 24Als je op een balkon zit kan de temperatuur daar behoorlijk oplopen. Bij mij in de tuin is het ook bloedheet: west en geen wind.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 29 juni 2009 om 20:29
Vanmiddag een zwembadje gekocht en opgezet en ventilator neergezet. Scheelt al heel wat, want is binnen gewoon 27 graden en dan heb ik alles nog dicht gehouden ook..
Maar ik kan nu iig afkoelen in mijn prive zwembad, scheelt al heel veel!
Zal je zien, beval ik vannacht, heb ik er een paar uur van kunnen genieten
Maar ik kan nu iig afkoelen in mijn prive zwembad, scheelt al heel veel!
Zal je zien, beval ik vannacht, heb ik er een paar uur van kunnen genieten
maandag 29 juni 2009 om 22:24
maandag 29 juni 2009 om 22:29
Ik heb niets tegen warm weer.Ben blij als we weer eens een mooie zomer hebben (denk dan ook eens aan de zwoele avonden).Maar dat plakkerige en benauwde of 35 graden hoef voor mij ook weer niet.Maar je doet er toch niets aan.Verder maak ik me er niet druk om.Je kunt nou eenmaal geen eisen aan het weer stellen en je moet het er gewoon mee doen of je het nou leuk vind of niet.Bovendien is het is toch nooit goed,te warm,te koud,te nat en bladiebladieblablabla...
maandag 29 juni 2009 om 22:35
Heerlijk dit. Kan mij niet warm genoeg zijn. Ik heb echt de pest aan de winter en vooral de herfst, want dan duurt het nog heel lang voordat het weer zomer is.
Zeker weten dat ik op m'n oude dag richting de zon verkas!
Zet ik lekker de kerstboom op bij 30 graden! Geen punt.
Onder de 10 graden schiet ik accuut in een winterdepressie.
Zeker weten dat ik op m'n oude dag richting de zon verkas!
Zet ik lekker de kerstboom op bij 30 graden! Geen punt.
Onder de 10 graden schiet ik accuut in een winterdepressie.
maandag 29 juni 2009 om 22:43
Volgens mij, op het moment dat je accepteert dat het 'nou eenmaal zo is' trek je het veel beter.
Ja, het is warm, maar als je je constant focust op hoe je lichaam voelt onder die warmte en steeds verzucht hoe warm het wel niet is, dan is het veel slechter te verdragen dan wanneer je dat naast je neerlegt en je gewone dingen doet.
Dat je constant zweet moet je er gewoon op de koop toe bij nemen, en who cares, waarom is zweten vies? Als je thuis bent douche je weer lekker en het is opgelost.
Andere tips die ik nog heb: kussensloop in de diepvries bewaren en vlak voor je naar bed gaat er om doen, cremes in de koelkast bewaren (heerlijke verkoeling als je ze opsmeert), veel drinken en ook genoeg zout eten, sportdrankjes voldoen prima, rustig aan doen, voetenbadjes maken, je voeten op een kussen leggen 's avonds zodat ze hoger liggen. Voor de (verbrande) hete huid: azijn in een bak water doen, er een theedoek in drenken en die op de huid leggen, als hij warm is, weer opnieuw. Ook met gewoon water is het al lekker, het bekende washandje op je voorhoofd, of als je grote borsten hebt: koude natte washandjes onder je borsten.
Heel verfrissend is zelfgemaakte limonade. Limoenen uitpersen, suiker erbij en op laten lossen, en dan aanvullen met water of spa rood. IJsklontjes erin en in de koelkast. Niets is verfrissender (ook zelfgemaakte ijsthee niet, maar die is wel een goeie tweede: suikerwater maken, thee in oplossen, limoen aan toevoegen, ijs aan toevoegen, in de koelkast zetten).
Ja, het is warm, maar als je je constant focust op hoe je lichaam voelt onder die warmte en steeds verzucht hoe warm het wel niet is, dan is het veel slechter te verdragen dan wanneer je dat naast je neerlegt en je gewone dingen doet.
Dat je constant zweet moet je er gewoon op de koop toe bij nemen, en who cares, waarom is zweten vies? Als je thuis bent douche je weer lekker en het is opgelost.
Andere tips die ik nog heb: kussensloop in de diepvries bewaren en vlak voor je naar bed gaat er om doen, cremes in de koelkast bewaren (heerlijke verkoeling als je ze opsmeert), veel drinken en ook genoeg zout eten, sportdrankjes voldoen prima, rustig aan doen, voetenbadjes maken, je voeten op een kussen leggen 's avonds zodat ze hoger liggen. Voor de (verbrande) hete huid: azijn in een bak water doen, er een theedoek in drenken en die op de huid leggen, als hij warm is, weer opnieuw. Ook met gewoon water is het al lekker, het bekende washandje op je voorhoofd, of als je grote borsten hebt: koude natte washandjes onder je borsten.
Heel verfrissend is zelfgemaakte limonade. Limoenen uitpersen, suiker erbij en op laten lossen, en dan aanvullen met water of spa rood. IJsklontjes erin en in de koelkast. Niets is verfrissender (ook zelfgemaakte ijsthee niet, maar die is wel een goeie tweede: suikerwater maken, thee in oplossen, limoen aan toevoegen, ijs aan toevoegen, in de koelkast zetten).
maandag 29 juni 2009 om 22:43
Onze mobiele airco is geïnstalleerd. En thank god, want op de zolder waar de woonkamer hebben was het 29,5 (negen-en-twintig-halve!) graad. Nu down naar 27, halleluja!
En Margaretha, je hebt zeker gelijk en met je tips is dit weer zeker draaglijk. Maar af en toe een beetje zeiken is ook heerlijk toch?
En Margaretha, je hebt zeker gelijk en met je tips is dit weer zeker draaglijk. Maar af en toe een beetje zeiken is ook heerlijk toch?
maandag 29 juni 2009 om 22:47
Haha ja Festen, ik ben echt geen liefhebber van dit weer, dat is inmiddels wel duidelijk denk ik 
Ik weet wel dat hoe meer je klaagt hoe warmer je het krijgt, maar af en toe is het gewoon lekker klagen. In mijn omgeving vinden de meeste mensen dit heerlijk weer, dus daar klaag ik niet meer tegen
Dus vandaar dit topic.
Ik doe zelf regelmatig mijn polsen, enkels en binnenkant van ellebogen onder de koude kraan. Ook maak ik vaak mijn haar nat, heb lang en dik haar dus dat blijft wel een tijdje nat. Werkt goed!
Ik weet wel dat hoe meer je klaagt hoe warmer je het krijgt, maar af en toe is het gewoon lekker klagen. In mijn omgeving vinden de meeste mensen dit heerlijk weer, dus daar klaag ik niet meer tegen
Dus vandaar dit topic.
Ik doe zelf regelmatig mijn polsen, enkels en binnenkant van ellebogen onder de koude kraan. Ook maak ik vaak mijn haar nat, heb lang en dik haar dus dat blijft wel een tijdje nat. Werkt goed!
maandag 29 juni 2009 om 22:48