Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:chicatjoe schreef op 30 juni 2009 @ 11:18:

vergeet de huisdieren niet..........

Die katten van mij weten niet waar ze het moeten zoeken...Die harige vriendjes van mij lagen gister heerlijk in het zonnetje te bakken. Hebben ze duidelijk niet van mij overgenomen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 30 juni 2009 @ 12:16:

[...]

Die harige vriendjes van mij lagen gister heerlijk in het zonnetje te bakken. Hebben ze duidelijk niet van mij overgenomen .Haha, die van mij zijn ook echte zonaanbidders. Mafkezen!
Dit is gewoon mijn weer, eindelijk tropisch. Gelukkig ga ik over een tijdje emigreren naar een mediterraan land.
Waarheen dan Zamirah?

Ben maar blij dat je reis uiteindelijk niet doorgaat, al twee weken geleden was het hier (in de volle zon) 46 graden!
Verschrikkelijk deze hitte. Ik kom net uit mijn werk. Ben kapot. Vreselijk om nu in de zorg te werken, bloedhete kleine douches en sommigen willen de kachel nog aan omdat het wel eens zou kunnen afkoelen.

Ik ben echt zomerhater nummer 1! Voel me geestelijk en lichamelijk een wrak. Kan niet wachten tot de herfst weer begint. Moet nog zoveel doen, maar ga weer op de bank liggen. Buiten kom ik al helemaal niet. Wat een straf.
Zuid Frankrijk, waarschijnlijk.
quote:Margaretha2 schreef op 30 juni 2009 @ 13:53:

Waarheen dan Zamirah?

Ben maar blij dat je reis uiteindelijk niet doorgaat, al twee weken geleden was het hier (in de volle zon) 46 graden!Ja, dat was geen doen!
Nah Zam, dan ga jij in de winter lekker zeuren dat het zo koud is, daar hoor je ons dan weer niet over

Ik vind het heerlijk voor iedereen die van deze hete klammigheid geniet. Feest en heb het fijn. Ik haat het echt. Ik kan niet wachten tot het weer gewoon 17 graden is, zoals normaal is in Nederlandse zomers.
Hele dag gewerkt, kom net terug. Ging bijna van mijn stokje. Ik word er ook echt lichamelijk niet lekker van. Hoofdpijn, moe, bah!

Nu eerst even douchen en dan verder klagen ;)

Pfffffffffff
quote:Zamirah schreef op 30 juni 2009 @ 09:20:

Mèn wat een gezeik weer.

Is het weer te warm. In februari regende het te vaak, in december was het te koud en nat....Nederlanders kunnen echt alleen maar klagen over het weer. Hebben jullie niks beter te doen???

Het lijkt me ook dat je ook zo lelijk wordt, van al dat geklaag....

Juist niet. Ik klaag heel veel, en ben heel erg mooi.

Ik zit hier overigens aan de kust, en kan het nog steeds niet echt warm vinden. Fris windje. Overweeg zelfs mijn pantoffels aan te doen.
Doe mij maar een graad of 18, zonnetje, blauwe hemel, soms een fris windje

Ik plak, zweet, broei, voel me lamgeslagen door de warmte, door het platte dak is de slaapkamer net een broeikas, minder dan niks kan ik niet dragen en het enige dat helpt is op de tocht zitten, waardoor ik inmiddels verkouden ben en met mijn voeten in een bak koud water zitten.

Het huis is gewoon te warm - in de woonkamer is het 26,5 graden, in de slaapkamer 28. Echt om te janken

In de winter daarentegen, heb ik nooit iets te klagen. Of toch wel.... we hebben te weinig sneeuw
quote:eleonora schreef op 30 juni 2009 @ 16:52:

Nah Zam, dan ga jij in de winter lekker zeuren dat het zo koud is, daar hoor je ons dan weer niet over

Ik vind het heerlijk voor iedereen die van deze hete klammigheid geniet. Feest en heb het fijn. Ik haat het echt. Ik kan niet wachten tot het weer gewoon 17 graden is, zoals normaal is in Nederlandse zomers.Waaaaat??? 17 graden???? da's toch veel te fris!
Lizzl,28 graden in de slaapkamer?Jeetje,daar kan geen mens bij slapen.Volgends mij zijn 18 of 20 graden de beste temperaturen om te slapen.Is er geen mogelijkheid om een plafondventilator aan te schaffen of een gewoone ventilator?
Ja, serieus 28 graden

Het zal je niet verbazen dat ik reeds een topic heb geopend onder de pijler Gezondheid (Ik geloof dat ik moe ben). Daarin heb ik de warmte niet eens genoemd, omdat ik het eigenlijk sowieso altijd warm heb en daardoor min of meer heb geaccepteerd dat mijn slaapkamer gewoon altijd te warm is - behalve in de winter.

Inmiddels is er een ventilator In het nieuwe huis (mijn vriend en ik gaan binnenkort verhuizen) komt er een airco
Ik heb net zo'n half uur onder de koude douche gestaan. Helemaal opgeknapt.

Ik ging echt bijna van mijn stokje, wat vre-se-lijk warm.
Ik vind dit weer vre-se-lijk. Constant dat zweten, en dan dat plakkerige en als ik gedoucht heb, ben ik 5 minuten fris en dan begint het hele verhaaltje opnieuw. Ook ik houd met spanning de weerberichten in de gaten, hoop echt dat het heel snel gaat afkoelen.

Ik zit ook nog 4 hoog onder een plat dak, dus bij mij binnen is het net een sauna
Voordeel van dit weer is dat ik eindelijk aan de 2 liter water kom wat ik bij koel weer niet wegkrijg.
quote:Lizzl schreef op 30 juni 2009 @ 16:59:

Doe mij maar een graad of 18, zonnetje, blauwe hemel, soms een fris windje

Ik plak, zweet, broei, voel me lamgeslagen door de warmte, door het platte dak is de slaapkamer net een broeikas, minder dan niks kan ik niet dragen en het enige dat helpt is op de tocht zitten, waardoor ik inmiddels verkouden ben en met mijn voeten in een bak koud water zitten.

Het huis is gewoon te warm - in de woonkamer is het 26,5 graden, in de slaapkamer 28. Echt om te janken

In de winter daarentegen, heb ik nooit iets te klagen. Of toch wel.... we hebben te weinig sneeuw Dit zou mijn reactie kunnen zijn. Ik leef met je mee Lizzl, bij mij is het binnen net zo heet als bij jou.
Bij mij in de serre is het lekker koel,voordeel van een tuin op het noorden...
quote:Zamirah schreef op 30 juni 2009 @ 17:09:

[...]

Waaaaat??? 17 graden???? da's toch veel te fris!

Het liefst 7 graden in mijn slaapkamer zelfs. Ik vind dat geplak aan je lakens zó smerig. Zo benauwd, alsof ik niet genoeg zuurstof krijg, ook al staan de ramen wijd open. Dat het 'warm waait' yech! Goor vind ik het echt.

Ik ga niet voor niks niet naar warme landen op vakantie. Ik moet er gewoon niks van hebben. Mijn héle huis is ge-aircood (of eigenlijk, vanaf aanstaande donderdag is dat zo) en dat is omdat we hier in huis alledrie niet tegen de hitte kunnen.

20 graden is voor mij warm zat.

Maar nogmaals, voor alle zon- en warmteaanbidders; gefeliciteerd en het is jullie van harte gegund!
.
Ohhh Leo..... je hele huis ge-aircood? Wat heerlijk! *lonkt jaloers naar Leo*

Mijn vriend heeft het bijna altijd koud (watje... ) en zou een compleet ge-aircood huis niet trekken. Maar voor mij zou het echt ultiem zijn. Ben blij dat we strak in ieder geval 1 kamer met airco hebben
Dank, Leo...
quote:Festen schreef op 30 juni 2009 @ 19:06:

[...]

je hebt er echt last van he Shi? zoek zoveel mogelijk het water op als je kan, lkrr langs een slootje uit de zon zitten, of het bos in, daar is het vaak heerlijk koel. en als je een bad hebt is het ook fijn een lkrr lauw bad te nemen, ook ik heb last van mijn haar das ook lang en dik maar maak nu iedere keer mijn nek nat met een washandje heerlijk!

Ja ik heb er echt last van. Ik voel me echt naar als het zo warm is. Het liefst heb ik het hele jaar door zo'n 18 graden met een klein beetje zon. Dan hoor je mij echt niet klagen.

Langs het water is het heerlijk inderdaad.

Ik maak ook mijn nek nat met een washandje inderdaad, helpt zo goed! En mijn enkels en polsen doe ik ook vaak onder de koude kraan. Vooral bij mijn enkels werkt het goed.

Ach ja, nog zo'n twee maanden.

Jij geen last Fest?
Ooooooh een airco-huis.

** Droomt verder**

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven