Bah, wat warm!
maandag 29 juni 2009 om 10:21
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?
=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
zaterdag 8 augustus 2009 om 21:13
Binnen: 23 graden.
Buiten: 17 graden, bewolkt.
Ja dat klopt. Het was schitterend. Heb heel veel foto's gemaakt. Ik moet ze allemaal nog sorteren. Ik heb ze na thuiskomst allemaal met mijn ouders bekeken. Daar was ik wel een paar uur zoet mee, want bij elke foto vertelde ik er iets bij.
Ik ben veel nieuwe dingen te weten gekomen, vooral de hoge gebouwen van de Deutsche Bundesbahn en de bioscopen van Cinestar op de Potsdamer Platz. Ik ben ook in Spreewald en Sachsenhausen geweest. Ik word letterlijk bijna misselijk van de martelpraktijken daar. Ik heb wel een paar foto's van de martelwerktuigen gemaakt.
Dan Spreewald. Dat deed me erg denken aan Giethoorn, alleen is het veel groter dan Giethoorn. We hebben daar gekahnfahrt zoals dat daar heet. In Spreewald is er een Sorbische minderheid. Ik weet een paar plaatsen daar zowel in het Duits als in het Sorbisch:
- Duits Lehde heet in het Sorbisch Lědy;
- Duits Lübbenau heet in het Sorbisch Lubnjow;
- Duits Cottbus heet in het Sorbisch Chośebuz, etc.
Een beetje meer ontopic: Het was daar soms heet, maar soms ook behoorlijk fris. De zon scheen flink maar heeft ook geonweerd met hevige buien.
Ja dat klopt. Het was schitterend. Heb heel veel foto's gemaakt. Ik moet ze allemaal nog sorteren. Ik heb ze na thuiskomst allemaal met mijn ouders bekeken. Daar was ik wel een paar uur zoet mee, want bij elke foto vertelde ik er iets bij.
Ik ben veel nieuwe dingen te weten gekomen, vooral de hoge gebouwen van de Deutsche Bundesbahn en de bioscopen van Cinestar op de Potsdamer Platz. Ik ben ook in Spreewald en Sachsenhausen geweest. Ik word letterlijk bijna misselijk van de martelpraktijken daar. Ik heb wel een paar foto's van de martelwerktuigen gemaakt.
Dan Spreewald. Dat deed me erg denken aan Giethoorn, alleen is het veel groter dan Giethoorn. We hebben daar gekahnfahrt zoals dat daar heet. In Spreewald is er een Sorbische minderheid. Ik weet een paar plaatsen daar zowel in het Duits als in het Sorbisch:
Een beetje meer ontopic: Het was daar soms heet, maar soms ook behoorlijk fris. De zon scheen flink maar heeft ook geonweerd met hevige buien.
World of Warcraft: Legion
zondag 9 augustus 2009 om 08:40
Buiten: 16 graden, bewolkt.
Maandag 10 augustus: max. temperatuur 23 graden.
Dinsdag 11 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.
Woensdag 12 augustus: max. temperatuur 20/24 graden.
Donderdag 13 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.
Vrijdag 14 augustus: max. temperatuur 21/24 graden.
Zaterdag 15 augustus t/m dinsdag 18 augustus: Grote kans (70-80%) op voortzetting van het licht wisselvallige weertype met iedere dag ongeveer 40% kans op neerslag. Temperatuur rond of iets boven normaal.
Maandag 10 augustus: max. temperatuur 23 graden.
Dinsdag 11 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.
Woensdag 12 augustus: max. temperatuur 20/24 graden.
Donderdag 13 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.
Zaterdag 15 augustus t/m dinsdag 18 augustus: Grote kans (70-80%) op voortzetting van het licht wisselvallige weertype met iedere dag ongeveer 40% kans op neerslag. Temperatuur rond of iets boven normaal.
zondag 9 augustus 2009 om 10:35
zondag 9 augustus 2009 om 12:30
quote:hans66 schreef op 08 augustus 2009 @ 21:13:
Een beetje meer ontopic: Het was daar soms heet, maar soms ook behoorlijk fris. De zon scheen flink maar heeft ook geonweerd met hevige buien.Dat klinkt fijn Hans! Ik ben nog nooit in Berlijn geweest, maar zo te lezen is het een aanrader. Leuk ook dat je veel foto's hebt gemaakt zodat je je reis kan herbeleven, samen met vrienden en familie.
Een beetje meer ontopic: Het was daar soms heet, maar soms ook behoorlijk fris. De zon scheen flink maar heeft ook geonweerd met hevige buien.Dat klinkt fijn Hans! Ik ben nog nooit in Berlijn geweest, maar zo te lezen is het een aanrader. Leuk ook dat je veel foto's hebt gemaakt zodat je je reis kan herbeleven, samen met vrienden en familie.
zondag 9 augustus 2009 om 13:28
Ik heb het koud! Vond het gisteren wel ff fijn dat het wat frisser en bewolkter was, moest hasske veel doen enzo. Maar vandaag heb ik het koud ( moet nog steeds veel doen, maar toch heb ik het koud!)
Mag van mij wel weer lekker heet worden. Iig mag de zon weer gaan schijnen, want die doet nu hier in Groningen heulemaal nakkes nada.
Mag van mij wel weer lekker heet worden. Iig mag de zon weer gaan schijnen, want die doet nu hier in Groningen heulemaal nakkes nada.
maandag 10 augustus 2009 om 06:37
Efteling: 15 graden, bewolkt.
Dinsdag 11 augustus: max. temperatuur 22 graden.
Woensdag 12 augustus: max. temperatuur 22/24 graden.
Donderdag 13 augustus: max. temperatuur 20/22 graden.
Zaterdag 15 augustus: max. temperatuur 21/27 graden.
Zondag 16 augustus t/m woensdag 19 augustus: Grote kans (70-80%) op voortzetting van het licht wisselvallige weertype met iedere dag ongeveer 40% kans op neerslag. Temperatuur rond normaal.
Efteling: 15 graden, bewolkt.
Dinsdag 11 augustus: max. temperatuur 22 graden.
Woensdag 12 augustus: max. temperatuur 22/24 graden.
Donderdag 13 augustus: max. temperatuur 20/22 graden.
Zaterdag 15 augustus: max. temperatuur 21/27 graden.
Zondag 16 augustus t/m woensdag 19 augustus: Grote kans (70-80%) op voortzetting van het licht wisselvallige weertype met iedere dag ongeveer 40% kans op neerslag. Temperatuur rond normaal.
maandag 10 augustus 2009 om 13:48