Bah, wat warm!

29-06-2009 10:21 1785 berichten
Ik ben geen fan van dit warme weer. Na 1 minuut buiten zweet ik me kapot, heb ik zin om in de dichtstbijzijnde plas of meer te springen en daar voor de rest van de dag te verblijven.

Ik weet dat ik niet de enige ben op dit forum, dus zullen we elkaar bijstaan in deze tijd?

=
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 29-06-2009 10:22
Reden: toevoeging van smiley
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Binnen: 23 graden.

Buiten: 17 graden, bewolkt.

Ja dat klopt. Het was schitterend. Heb heel veel foto's gemaakt. Ik moet ze allemaal nog sorteren. Ik heb ze na thuiskomst allemaal met mijn ouders bekeken. Daar was ik wel een paar uur zoet mee, want bij elke foto vertelde ik er iets bij.

Ik ben veel nieuwe dingen te weten gekomen, vooral de hoge gebouwen van de Deutsche Bundesbahn en de bioscopen van Cinestar op de Potsdamer Platz. Ik ben ook in Spreewald en Sachsenhausen geweest. Ik word letterlijk bijna misselijk van de martelpraktijken daar. Ik heb wel een paar foto's van de martelwerktuigen gemaakt.

Dan Spreewald. Dat deed me erg denken aan Giethoorn, alleen is het veel groter dan Giethoorn. We hebben daar gekahnfahrt zoals dat daar heet. In Spreewald is er een Sorbische minderheid. Ik weet een paar plaatsen daar zowel in het Duits als in het Sorbisch:

- Duits Lehde heet in het Sorbisch Lědy;

- Duits Lübbenau heet in het Sorbisch Lubnjow;

- Duits Cottbus heet in het Sorbisch Chośebuz, etc.

Een beetje meer ontopic: Het was daar soms heet, maar soms ook behoorlijk fris. De zon scheen flink maar heeft ook geonweerd met hevige buien.
World of Warcraft: Legion

Buiten: 16 graden, bewolkt.

Maandag 10 augustus: max. temperatuur 23 graden.

Dinsdag 11 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.

Woensdag 12 augustus: max. temperatuur 20/24 graden.

Donderdag 13 augustus: max. temperatuur 20/23 graden.

Vrijdag 14 augustus: max. temperatuur 21/24 graden.

Zaterdag 15 augustus t/m dinsdag 18 augustus: Grote kans (70-80%) op voortzetting van het licht wisselvallige weertype met iedere dag ongeveer 40% kans op neerslag. Temperatuur rond of iets boven normaal.
Wat een zalige beloftes, Hans!

Ik ga maandag naar de Efteling met Haan en Kuikens...houden we het droog?

Buiten: 18 graden, bewolkt.

50 % kans op neerslag, tja... een beetje riskant. Misschien een paraplu meenemen voor de zekerheid?
Oh mooi, dat kan 2 kanten op dus, met een beetje mazzel is het zelfs wel lekker rustig...
Wat was het gisteren lekker. We hebben 's avonds nog een uur gewandeld, was heerlijk. Kom weer helemaal bij!
Ik kom ook weer helemaal bij.

Wat een genot deze temperaturen. Hoe koeler hoe beter.
De zonaanbidders en kou kleumers hebben vast vandaag de verwarming aanstaan:-))
Ik was gisteren helemaal lam van de hete dagen van afgelopen week. Mijn lichaam moest even helemaal wennen aan de koelte. Hadden jullie dat ook? Of zijn jullie in één keer weer helemaal fit en fris enzo?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Ik kon er deze keer beter tegen dan de vorige keer, al heb ik wel veel lopen zweten.

Vorige keer was ik ook brak na de zomerse dagen, en heb ik heerlijk bijgelspen, naderhand
.
quote:hans66 schreef op 08 augustus 2009 @ 21:13:

Buiten: 17 graden, bewolkt.

Ja dat klopt. Het was schitterend. Heb heel veel foto's gemaakt. Ik moet ze allemaal nog sorteren. Ik heb ze na thuiskomst allemaal met mijn ouders bekeken. Daar was ik wel een paar uur zoet mee, want bij elke foto vertelde ik er iets bij.

Ik ben veel nieuwe dingen te weten gekomen, vooral de hoge gebouwen van de Deutsche Bundesbahn en de bioscopen van Cinestar op de Potsdamer Platz. Ik ben ook in Spreewald en Sachsenhausen geweest. Ik word letterlijk bijna misselijk van de martelpraktijken daar. Ik heb wel een paar foto's van de martelwerktuigen gemaakt.

Dan Spreewald. Dat deed me erg denken aan Giethoorn, alleen is het veel groter dan Giethoorn. We hebben daar gekahnfahrt zoals dat daar heet. In Spreewald is er een Sorbische minderheid. Ik weet een paar plaatsen daar zowel in het Duits als in het Sorbisch:

- Duits Lehde heet in het Sorbisch Lědy;

- Duits Lübbenau heet in het Sorbisch Lubnjow;

- Duits Cottbus heet in het Sorbisch Chośebuz, etc.

Een beetje meer ontopic: Het was daar soms heet, maar soms ook behoorlijk fris. De zon scheen flink maar heeft ook geonweerd met hevige buien.Dat klinkt fijn Hans! Ik ben nog nooit in Berlijn geweest, maar zo te lezen is het een aanrader. Leuk ook dat je veel foto's hebt gemaakt zodat je je reis kan herbeleven, samen met vrienden en familie.

Inderdaad, Ann Liv.
Ik heb het koud! Vond het gisteren wel ff fijn dat het wat frisser en bewolkter was, moest hasske veel doen enzo. Maar vandaag heb ik het koud ( moet nog steeds veel doen, maar toch heb ik het koud!)

Mag van mij wel weer lekker heet worden. Iig mag de zon weer gaan schijnen, want die doet nu hier in Groningen heulemaal nakkes nada.
quote:Zoyla schreef op 09 augustus 2009 @ 13:28:

Ik heb het koud! Echt? Ik zit in een hemdje en ondergoed na te zweten nadat ik de afwas enzo heb gedaan. Het is hier op mijn woonkamerzolder dan ook nog 26 graden en benauwd.

Efteling: 15 graden, bewolkt.

Dinsdag 11 augustus: max. temperatuur 22 graden.

Woensdag 12 augustus: max. temperatuur 22/24 graden.

Donderdag 13 augustus: max. temperatuur 20/22 graden.

Vrijdag 14 augustus: max. temperatuur 21/24 graden.

Zaterdag 15 augustus: max. temperatuur 21/27 graden.

Zondag 16 augustus t/m woensdag 19 augustus: Grote kans (70-80%) op voortzetting van het licht wisselvallige weertype met iedere dag ongeveer 40% kans op neerslag. Temperatuur rond normaal.
.

Buiten: 20 graden, bewolkt.

Efteling: 23 graden, zonnig.
Het is hier heerlijk frisjes.
Wat een hitte, ik vind het veel warmer dan vorige week. Ben al 2x in de douche geweest vandaag.

Vreselijk, waar blijft de herfst.
Hier is het ook weer vreselijk warm.
Hoe warm is het bij jou dan, Shining?

Bij mij in Enschede is het bijzonder aangenaam... soms gaat de zon achter de wolken. Ik wil wedden dat er heel veel mensen op het teras zitten, of gaan zitten.
Geen idee, ik heb geen thermometer buiten. Binnen is het bij mij 24 graden. Buiten schijnt volop de zon en is het warm.

Buiten: 23 graden, bewolkt.

Efteling: 27 graden, zonnig.

Als je Windows Vista hebt kun je weer-gadgets toevoegen en aanpassen bij opgave van plaats en provincie (en soms ook land). Ik denk dat Windows 7 (opvolger van Vista) dat ook zal hebben.
Dat is me allemaal veel te ingewikkeld Hans

Volgens het KNMI is het hier 24 graden, wat ik dus te warm vind. Maximaal een graadje of 20. Niet warmer. Dan ben ik op m'n best.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven