Bar too Much *171*

dinsdag 25 november 2008 om 09:39
Moggûh Barrers
Jaja, had de wekker gezet... anders blijf ik sloap'n.
Much
Just a perfect day
drink Sangria in the park
And then later
when it gets dark, we go home
Just a perfect day
feed animals in the zoo
Then later
a movie, too, and then home
Oh, it's such a perfect day
I'm glad I spend it with you
Oh, such a perfect day
You just keep me hanging on
Just a perfect day
problems all left alone
Weekenders on our own
it's such fun
Just a perfect day
you made me forget myself
I thought I was
someone else, someone good
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
You're going to reap just what you sow
Jaja, had de wekker gezet... anders blijf ik sloap'n.
Much
Just a perfect day
drink Sangria in the park
And then later
when it gets dark, we go home
Just a perfect day
feed animals in the zoo
Then later
a movie, too, and then home
I'm glad I spend it with you
Oh, such a perfect day
Just a perfect day
problems all left alone
Weekenders on our own
it's such fun
Just a perfect day
you made me forget myself
I thought I was
someone else, someone good
I'm glad I spent it with you
Oh, such a perfect day
dinsdag 25 november 2008 om 09:47
dinsdag 25 november 2008 om 09:57
Ben er net een half urtje uit.
Was gisteravond nog ff op de bank gaan zitten en dingen voor mezelf aan het mijmeren en zo...
Werd het toch best wel een potie laat he! Niet slim, niet slim, maar ja soms, soms moet dat gewoon effe. Niemand dmeer om me heen, niet gestoord worden, best wel lekker hoor!
Yette, begrijp je helemaal, wat je laast zei, best wel fijn als je je eigen gedachten een poos ongestoord voor je zelf hebt!
Caylinn, ook super vrouwen hebben toch wel wat menselijks, en ook deze dame maakt wel eens fouten, of is wel eens chaga en zooooo, maar knuf is altijd welkom!
Was gisteravond nog ff op de bank gaan zitten en dingen voor mezelf aan het mijmeren en zo...
Werd het toch best wel een potie laat he! Niet slim, niet slim, maar ja soms, soms moet dat gewoon effe. Niemand dmeer om me heen, niet gestoord worden, best wel lekker hoor!
Yette, begrijp je helemaal, wat je laast zei, best wel fijn als je je eigen gedachten een poos ongestoord voor je zelf hebt!
Caylinn, ook super vrouwen hebben toch wel wat menselijks, en ook deze dame maakt wel eens fouten, of is wel eens chaga en zooooo, maar knuf is altijd welkom!
dinsdag 25 november 2008 om 11:20
*gaaaaaaaaaappp*
*kreueueueueunnn*
*pfffffffff*
en meer irritante oververmoeide geluiden.
Hoi
Hou je taai Much!
Enneh, eerste hulp is volgens mij gewoon letterlijk eerste hulp, ookal kom je pas na dagen/weken/lang. Maar je moet eigenlijk wel eerst een huisarts laten kijken. Waarom ben je er trouwens zo lang mee blijven lopen?! En heb je aangifte gedaan?
*kreueueueueunnn*
*pfffffffff*
en meer irritante oververmoeide geluiden.
Hoi
Hou je taai Much!
Enneh, eerste hulp is volgens mij gewoon letterlijk eerste hulp, ookal kom je pas na dagen/weken/lang. Maar je moet eigenlijk wel eerst een huisarts laten kijken. Waarom ben je er trouwens zo lang mee blijven lopen?! En heb je aangifte gedaan?
dinsdag 25 november 2008 om 12:33
dinsdag 25 november 2008 om 13:22
Helleuw.
Was vanochtend al met de kinderen op weg naar de bushalte, ontdekte ik dat het niet vroor en eigenlijk prima weer was. Zijn we maar teruggegaan om de scooter te halen. 't Is hier behoorlijk zonnig, hoewel er nu ff een heeeeeeel dreigend luchtje aan komt. Is vast weer weg als ik op stap moet.
Much: spoedeisend is niet meer na een paar dagen. Snorry. Ff via de huisarts dan.
Was vanochtend al met de kinderen op weg naar de bushalte, ontdekte ik dat het niet vroor en eigenlijk prima weer was. Zijn we maar teruggegaan om de scooter te halen. 't Is hier behoorlijk zonnig, hoewel er nu ff een heeeeeeel dreigend luchtje aan komt. Is vast weer weg als ik op stap moet.
Much: spoedeisend is niet meer na een paar dagen. Snorry. Ff via de huisarts dan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 25 november 2008 om 22:33

woensdag 26 november 2008 om 10:24
Mogge trouwens!
Koffie, koffie en nog eens koffie.
Er is een man met de hamer bij mij op bezoek, ens kijken of de koffie de boel kan sussen.
Ha,ha, bedenk me net dat ik vanmiddag ècht een man met de hamer op bezoek krijg! Hij komt een paar klusjes voor me doen.
Daar waar Yette haar handjes er niet voor om draait heb ik daar toch wel enige moeite mee. Kan een heleboel, maar een aantal dingen dus ècht niet!
Koffie, koffie en nog eens koffie.
Er is een man met de hamer bij mij op bezoek, ens kijken of de koffie de boel kan sussen.
Ha,ha, bedenk me net dat ik vanmiddag ècht een man met de hamer op bezoek krijg! Hij komt een paar klusjes voor me doen.
Daar waar Yette haar handjes er niet voor om draait heb ik daar toch wel enige moeite mee. Kan een heleboel, maar een aantal dingen dus ècht niet!
woensdag 26 november 2008 om 17:19
woensdag 26 november 2008 om 19:31
woensdag 26 november 2008 om 19:40
Tjee, wil ik een pre/after dinnerbieri drinken, pak effe een rietje. Het loopt zo langs mijn gezicht, haha!http://nl.youtube.com/watch?v=wm4J_K0QzhQ
Maar.ben enorm aan het healen, alles komt goed, zoals altijd. Dat heet leven enzo....
Maar.ben enorm aan het healen, alles komt goed, zoals altijd. Dat heet leven enzo....
Je weet toch!
woensdag 26 november 2008 om 19:43
http://nl.youtube.com/watch?v=AwzaifhSw2c
Pffff, heeft Bieb weer met een meisje afgesproken.
Ga denk ik een andere nick nemen...
Pffff, heeft Bieb weer met een meisje afgesproken.
Ga denk ik een andere nick nemen...
Je weet toch!